Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


  • Olji
  • Olji
Citerar Sony boj:
Köpte Hard Reset igår och AC Brotherhood idag. Har det mest nu känner jag. Machinarium etc

Har föresten en Trine kupong, någon som vill byat? Har redan spelet så den är inte användbar för mig.


Skulle tänka mig att byta om du skulle acceptera något av dessa, är inte mycket men kanske något du suktar ligger och gömmer sig där i:

3x -25% Valve
-50% Sniper: Ghost Warrior Gold
-50% Psychonauts
5x kol
Guest pass till Rhythm Zone samt Monday Night Combat

Om någon annan känner sig sugen på något så är de också välkomna att byta. Älskar casual, retro och indie så om ni har något så säg gärna till så kan vi kanske kompromissa lite. xD
Om man vet vad som är lämpligt så har man oändliga möjligheter att göra vad som är olämpligt.
  • 0
Citerar -Ando:
JÄVLARS i mig vilken dålig rea idag.


Shogun 2 begs to differ.
  • 0
Fick Dirt 3 från left 4 dead achivment :>
Sockerfriiiiiii
  • 0
Kraftade mina 7 kolbitar och fick en jävla kupong på 50% off trauma. -.-

Köpte däremot homefront och the binding of isaac för en billig peng.
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Citerar SOAP97:
Köpte däremot homefront




Tyckte singelplayern var ganska usel i det och multiplayer är väl ganska dött nu.
We own your fucking dreams!
  • 0
Hinner man med att samla sju kol idag?
  • 0
Citerar Aaandy:
Hinner man med att samla sju kol idag?


Har räknat ut att det blir ett Steam-achievement varannan dag, som är busenkla att låsa upp, resten är bara på spel som man oftast inte har.
Finns inte.
  • 0
Har redan L4D2, så jag kunde snabbt ta acheivement.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Nu får jag spam från Rise of Immortals.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Tyckte singelplayern var ganska usel i det och multiplayer är väl ganska dött nu.


Jag köpte det för multiplayern, lätt fps som man bara kan plocka upp lite då och då. 50 spänn är ingen förlust. ;]
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Fick 50% rabatt på LA Noire när jag craftade mina 7 kolbitar, ville ha ett spel istället
Like a BOUSE!
  • 0
Någon som vill byta -50% på Valve-spel mot något?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
50% på Killing Floor (vilket jag redan har) av mina kolbitar...

Jag vill ha Dota2-beta.
hej
  • 0
Citerar Barsneaker:
resten är bara på spel som man oftast inte har.


Det är ju ett gratisspel varannan dag, så det är ju enkelt att fixa de achievementsen också.
We own your fucking dreams!
  • 0
Deus Ex: Human Revolution... nu rycker det verkligen i min köp-tarm. Synd bara att jag inte har så mycket pengar, samtidigt som jag är skyldig Colabaronen ett spel.
  • 0
Citerar Aaandy:
Deus Ex: Human Revolution...


Bara att slå till, väldigt bra spel det!
We own your fucking dreams!
  • 0
Super meatboy är ett absolut måste! ett av förra årets bästa spel.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Bara att slå till, väldigt bra spel det!


Har spelat det på Xbox 360, och smugit igenom hela kampanjen, funderar på att göra motsatsen denna gång.
  • 0
Slog till på mitt första spel denna Steamrea, Mafia II, får ses som ett helt okej köp, har väntat på det rätt länge.

Försöker dock ladda ner Killing Floor just öfr att spela med polarna men det går dösegt på Steams servrar för tillfället. Ilandsproblem Super 2000 Deluxe. Men det är fortfarande bedrövligt jobbigt. Försöker jag starta ett annat Steam-spel pausas dessutom nedladdningen. Försöker jag minimera Super Meat Boy för att starta nedladdningen fryser köttpojken och stängs ner. Det är inte mycket som går vägen. Inte ens polaren svarar på Steam-chatten. Alla hatar mig. Nej, stryck det. Allt hatar mig.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Har spelet The Void om någon vill bytta mot något
When there is no more room in hell the dead will walk the earth...
  • 0
Citerar remsa:
Har spelet The Void om någon vill bytta mot något


Jag har en jävla massa rea kuponger, och spelet Frozen Synapse
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Holy crap! GTA: San Andreas för 22 kr! Måste ha!

En fråga bara: På systemkrav så står endast Windows 2000 och XP som fungerande operativsystem, betyder det att spelet inte kommer fungera på min Windows 7:a?
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Dumt att man köper så mycket spel under året att man knappt har någon nytta av Steams årliga superrea.
  • 0
Det bästa jag har fått hittills. Det roliga är att jag fick den från ingenstans. Inte från kol, en challenge eller en människa, bara fick den.

http://imgur.com/PyS2q
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!