Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel du aldrig tröttnar på...


Läs rubriken....så lätt är det
Cigaretter kommer att döda mig en dag... Vilket de kanske redan har gjort, men jag har bara varit för upptagen för att lägga märke till det.
  • 0
Tröttnar du inte på något då?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
SSBM! Tetris!
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
GTA, MGS1, Max payne, Oblivion. Listan är lång... För lång.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Transport Tycoon Deluxe, Grim Fandango (Bara man väntar en stund innan man spelar om) och Age of Empires 2.
"My Scythe, I like to keep it next to where my heart used to be."
  • 0
Demot till Crackdown. Lär inte tröttna på spelet så fort heller.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar The_gunners:
Tröttnar du inte på något då?

jo...dig haha...nä skoja bara
jag tröttnar inte så lätt....på spel...
Cigaretter kommer att döda mig en dag... Vilket de kanske redan har gjort, men jag har bara varit för upptagen för att lägga märke till det.
  • 0
Super Mario Bros 2 The Lost Levels.
Det är en navel.
  • 0
Metal Gear Solid Spelen är Otroligt Häftiga Och Man Bara Måste Spela Om Dom Flera Gånger Om och Om Igen.
Komitet Gosudarstvenno Bezopasnosti Ministrov
  • 0
tetris, zelda spelen, resident evil 4 där har ni några jag kan sitta å spela grymt länge.
Look up on the sky on a night and when you see the biggest star you now you have seen hide.
  • 0
Gunsmoke. Otroligt kul
Heil
  • 0
Alla spel jag äger förutom:

Doom3, Jade Empire, Fable, Die Hard Trilogy, The World Is Not Enough och Diablo 2.
  • 0
Diablo II, Metal Gear Solid, Ocarina of Time, Resident Evil 4, Gears of War, Ninja Gaiden, Heroes III osv...
Diablo III <3
  • 0
Tetris man kan spela det hur många gånger som helst utan att tröttna på det.
Never give up, never surrender.
  • 0
Jag säger Oblivion, Dead Rising, Final Fantasy VII, Silent Hill-spelen. De är sådana perfekta "Ja jävlar nu fick jag en känsla av att jag måste spela lite-spel".
Fuck the Doomed!
  • 0
Battlefield 2, Heroes III, Gears of War, James Bond 007: Nightfire (tro det eller ej, grymt spel faktiskt!) Super Mario Sunshine (folk säger att det är överskattat, jag säger tvärtom!)
...
  • 0
Citerar jontiuz:
Läs rubriken....så lätt är det


ännu ett fantastisgt inlägg som startrubrik
Islam+frihet=lol
  • 0
jag kommer aldrig tröttna på följande : GoW, Doom 3, FF-X, FF7 och Pac-Man
"Livet är för viktigt för att tas seriöst."
  • 0
International Karate: Min första kampsport spel skulle jag kunna tro. Den är oförglömlig och det var jädrans svårt att hantera kontrollen förut men nu är det lite lättare med tangentbordet. =)

Animaniacs: Går inte heller att glömma bort. Acme rules!

Battletoads & Double Dragon: Ultimate Team: Möjligtvis två av de bästa klassika fajt-teamen någonsin? Det kändes verkligen konstigt att se dem tillsammans men samtidigt häftigt.

Earthworm Jim, 1&2.: Kan man aldrig glömma. Han är som vilken typisk hjälte som helst men han är också klantig vilket gör storyn underhållande och man blir tvungen att spendera längre tid för att klara spelet.

Sist men inte minst Wolfstein 3D är min första, first-person view spel. Det var irriterande när man rörde sig framåt och bakåt med musen men vem kan sluta skratta åt Nazi-soldaternas skrikandet när dem dör?
  • 0
Dynasty Warriors och Age of Empires 2!
  • 0
Jag tröttnar aldrig på Zelda: A Link to the Past. Fy fan vad det spelet är bra. Ett som jag klarat otaliga gånger men jag verkar inte tröttna på det. Story, karaktärer, musik befinner sig i en perfekt symbios med varandra!
  • 0
supreme commander! Lirat det nästan varje dag sedan den öppna betan kom och det är fortfarande skit roligt.
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
Ingen har SKrivit WoW! ^^ Imponerande !

JAg tröttnar aldrig på Css
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
"Tetris", "Baldur´s Gate"-spelen och "Master of Magic" ligger nog i topp.

Iofs. har jag väl tröttnat på dem titt som tätt, men jag kommer alltid tillbaka förr eller senare.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Tröttnar..? Typ inget. Jag blir alldrig trött på nått spel jag sparar för mer än tillfälligt. Men jag antar att toppen är Smash melee och Mario world eller nått...
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!