Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sony-PS3 och Microsoft-Xbox360


Var det inte tal för några år sen att microsoft köpte upp för mkt så staten eller nått sa att de var tvungna att hejda sig?
My name is Jeff.
  • 0
nej det har det aldrig varit snack om
  • 0
Jag hörde på nyheterna att Microsoft blev fälld i europeiska domstolen, de ska betala typ 500 miljoner euro i skadestånd.
Jag har också hört att de ska då dela upp företaget i två delar.
Save the cheerleader, save the world - Heroes
  • 0
Citerar a flying donkey:
Jag hörde på nyheterna att Microsoft blev fälld i europeiska domstolen, de ska betala typ 500 miljoner euro i skadestånd.

Det har inget med spelkonsolen att göra
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Det har inget med spelkonsolen att göra

Att MS blir stämda (inte i detta fallet kanske) kan ju påverka hela företaget och är därför väldigt relevant för hur det går för spelkonsolen.
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Citerar The_gunners:
Det har inget med spelkonsolen att göra


Det var väl företagen vi skulle diskutera här?
You'd have to have a death wish to go in there. Sounds like the perfect job for me. - Old Snake
  • 0
Citerar eMPii:
Sony omsätter mycket mer pengar än Microsoft men har ju inte en suck mot deras tillgångar. Sen har det inte gått så bra för Sony den senaste tiden.


Sonys kameror sålda bra, det som gjorde så att dom gick back föra året var återkallandet av över 1 miljon laptop batterier.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Hur tror ni finanskrisen kommer påverka situationen emellan företagen? Jag har iaf inte en aning, förstår knappt varför jag gjorde tråden.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!