LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Det läskigaste spelet du har spelat?


      AvP är ju för fan inte så läskigt som alla säger, Aliensarna är för långsamma och inte ett stort hot, facehuggers är värre, men jag sitter fortfarande och lirar det som ett feelgood, inte skräck. Tvåan är värre, har tyvärr bara demot.
      När blir F.E.A.R läskigt förresten? Kommit långt och bara hoppat till en gång, osynliga ninjasaker är inte roliga.
      Men jag kanske inte är så rädd för pop ups eller småtjejer.
      Shit happens. Oh, realy?
      • 0
      Har faktist aldrig ägt ett läskigt spel, det läskigaste jag har upplevt är nog Dead Space 2 demot. Inte mer än så
      • 0
      Läskigt å läskigt... Singularity och resident evil.. Mjeh..
      Deppresion är bara ilska utan entusiasm
      • 0
      - Project Zero / Fatal Frame. Helvete så läskiga, riktigt riktigt bra underhållning som har en på spänn hela tiden.

      - Dead Space 1/2.

      - Condemned.
      "I cannot permit you to exsist"
      • 0
      Limbo
      See you later, Google translater !
      • 0
      Condemned: Criminal Origins, helt klart.

      Eternal Darkness var det med sjukt creepy första gången...
      "This is good... Isn't it?"
      • 0
      Har ingen spelat Amnesia, där kan vi snacka otäck skräck som ger en hjärnblödningar Jag vågar fortfarande inte gå ut från källar garderoben... det finns ett monster där och han vill aldrig gå på fika, och hur jag än slår honom med en bordslampa dör han aldrig och... nej vet ni vad monstret kanske behöver kärlek om jag smyger ner en liten lapp i en skål med rostbiff tror ni han låter mig smita då?


      Skämt åsido Amnesia, Dead Space och Farcry 2

      Farcry 2?

      Ja du pojk, har du någon gång stått på savannen i tighta shorts med en ak45 som bokstavligt talat glöder, medan elden tar sig i gräset runt omkring dig och det liknar ett inferno, träden fattar eld och temperaturen stiger från de redan 40+, det ser ut som en semsterbild från helvetet, och du är ensam och sårbar, ett vapen som lyder den med flest diamanter, medan du regnar eld på alla afrikaner på savannen hör du plötsligt VROOOOOOM VROOOOM VROOOM AHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ och splatt! Du hinner inte vända dig sen e du död! Där kan vi snacka skräck!
      Do what you can, with what you have, where you are.
      • 0
      För närvarande så är det Amnesia: the dark descent! Otroligt atmosfäriskt och kusligt som bara den! Blev fan helt jävla skräckslagen varje gång en brute började springa efter en, man får en grymt äcklig panik. Helt klart ett utav dem bästa skräckspelen jag någonsin lirat.
      ''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
      • 0
      The Elder Scrolls II: Daggerfall

      Vissa delar av spelet är sjukt läskiga.
      "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
      • 0
      Amnesia... Klarade bara av att spela en halvtimme sin gick det inte. Hatar skräck.
      • 0
      • Noc
      • Noc
      Project Zero /Fatal Frame, älskade crimson butterfly (som för övrigt kommer med en remake till wii i sommar om jag inte minns fel -yaay!-)

      Doom 3, fick en att hoppa till många gånger.
      första gången man körde igenom Resident Evil 2.
      kommer aldrig glömma känslan när hundarna kommer in genom fönstret hehe.
      hakuna matata
      • 0
      spelade 5min av Amnesia. Det räckte för mig.

      Har också spelat lite av F.E.A.R kampanjen, där var man lite modigare för att man hade ett vapen. Spelade inte så länge då det var hos en kompis men det var ändå läskigt.
      not one step back
      • 0
      • Zime
      • Zime
      Amnesia. Utan egentlig konkurrens.
      • 0
      Shalebride Cradle-uppdraget i Thief: Deadly Shadows.
      Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
      • 0
      Jag har gjort en rejäl tabbe. Jag brukar inte lova saker men i år tänkte jag nu ska jag testa ha ett nyårslöfte. Jag lovade att klara ut Amnesia innan året är slut, jag är fortfarande kvar i the Wine cellar önska mig lycka till!
      Do what you can, with what you have, where you are.
      • 0
      Hmm, Silent Hill 2, F.E.A.R, Dead Space, Condemned 2 och Resident Evil 4.
      • 0
      Nyversionen av första Resident Evil, originalet var världens läskigaste spel när det släpptes, sedan kom denna version och gjorde skräcken komplett.
      Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
      • 0
      Inget

      Såg nu mitt inte klart spelade amnesia
      Jets are like comets at sunset
      • 0
      Silent Hill 2 och första timmen utav Doom 3.
      Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
      • 0
      Resident Evil 4
      • 0
      Vet inte riktigt, har inte blivit riktigt rädd för något spel. Penumbra.
      All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
      • 0
      Är ju inte direkt lätt skrämd

      Men minns när man var mindre och spelade Silent Hill för första gången. Tyckte det var skit läskigt då.

      I modern tid så får jag nog säga Condemned 2. Spoiler: När Pedobear kommer och jagar en.
      • 0
      RDR Undead nightmare, egentligen visar det bara hur få läskiga spel jag äger.
      Tengo putas en mi casa!
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!