Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Unreal Tournament III Oficiella Tråden


Jävlar, jag trodde inte att miljöerna skulle vara förstörbara.
  • 0
Jag verkar inte kunna förstöra miljöerna när jag lirar. Är det något i settingsen eller behöver man ett physxkort?
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
Jag såg en video när någon gjorde det. Det kräver physxkort,ja.
  • 0
Tekniskt sett är grafiken amazing. När jag drar igång allt på högsta så har jag runt 35-40 fps. Kör dock alltid på medium online.

Men. Spelet är äckligt grått, känns som om alla färger är en nyans av grå, vilket leder till att allt flyter ihop i en enda stor gegga. Och vapendesignen är hemsk, kolla bara på Enforcern!
WAAAGH!!!
  • 0
Jag gillar vapendesignen. Måste dock säga att flakcannon ser sjukt ful ut.
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
Vapendesignen är osannolikt ful.

Enforcer och flak cannnong look insanely mutilated for fuck sake.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Jag laddar ner demot nu från Gamesdomain.com. Hoppas att det funkar.
Jag har en väldigt viktig fråga - behöver man en värstingdator för att kunna lira detta? Jag har inte alls en bra dator, hoppas bara att man kan lira spelet ändå, om än bara på lägsta.

Vad kör ni på för dator?
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
Link GUn är snygg tycker jag.

Tillagt 2007-10-13 10:18:
Citerar samba:
Jag laddar ner demot nu från Gamesdomain.com. Hoppas att det funkar.
Jag har en väldigt viktig fråga - behöver man en värstingdator för att kunna lira detta? Jag har inte alls en bra dator, hoppas bara att man kan lira spelet ändå, om än bara på lägsta.

Vad kör ni på för dator?


Du kommer nog behöva en ganska bra dator då det inte finns så mycket inställningar för grafiken. Jag kör på en Intel C2D E6600, 2Gb Ram och X1950PRO grafikkort. Kört allt på högsta och 1280x1024 i upplösning. FPS:en ligger väll på 25-50.
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Citerar samba:
Jag laddar ner demot nu från Gamesdomain.com. Hoppas att det funkar.
Jag har en väldigt viktig fråga - behöver man en värstingdator för att kunna lira detta? Jag har inte alls en bra dator, hoppas bara att man kan lira spelet ändå, om än bara på lägsta.

Vad kör ni på för dator?


Du behöver ingen värsting dator för att köra spelet. Hoppas man kommer kunna ändra lite fler grafikinställningar när det riktiga spelet kommer.
Signed, Sealed, Delivered I'm Yours
  • 0
Älskar det!
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
man kan ladda ner demot på www.fz.se
Save the cheerleader, save the world - Heroes
  • 0
Laddat ner demot och det är grymt ^^
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Resurrected:
Men. Spelet är äckligt grått, känns som om alla färger är en nyans av grå, vilket leder till att allt flyter ihop i en enda stor gegga.!


märkte också det, men för mig hjälpte det en del att ställa ner brightness till 5 och post-processing till Vivid ^^
It ain't the fall that gets you... it's the sudden stop at the bottom
  • 0
Spelade spelet nyss, det är hur grymt som helst. Är verkligen inte besviken.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
No X360-version?
  • 0
Notorious SEB, tänker du fortfarande sälja ditt gears of war?
I'm older than I've ever been...
  • 0
Körde demot på riktigt låga iställningar, fy fan, det laggade sönder.

Brukar köra HL 2 på högsta inställningarna annars.

Eller kan det bero på att jag körde med Vista?

BTW kommer de till 360?
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0
Citerar WhyTry:
Körde demot på riktigt låga iställningar, fy fan, det laggade sönder.

Brukar köra HL 2 på högsta inställningarna annars.

Eller kan det bero på att jag körde med Vista?




är ganska stor skillnad på source motorn och UE3 motorn . .så det är nog att din dator behöver sig en upgrade
  • 0
Spelet kräver mindre än CoD4.
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Demot flöt på oväntat bra på min dator faktiskt
"Det bästa man kan göra innan man dör är att köra in den så långt som möjligt"
  • 0
Testade demot på en assgammal dator med spec.

intel celeron 3.2 gh
9600pro 256 mb
512mb ram

allt på lägsta och 1024*768 i upplösning inget lagg

Gott tecken!
  • 0
Spelat demot, och ja, det var riktigt bra. Några detaljer stör mig lite dock (Denna kritik bör inte ta på allt för stort allvar. Har inte spelat tillräckligt mycket än):

Vapnen kändes på tok för specialicerade, vilket jag antar mest är till spelets fördel, men jag letade förgäves efter ett rimlig allround vapen, men fann inget som fyllde detta behov. Nå, kan vara att jag bara är usel på att smidigt byta vapen och utnyttja varje vapens styrka.

Sedan så stör jag mig på att bland all denna fantastisk vapenteknologi finns så många vapen som skjuter otroligt långsamma projektiler (Link Gun). Stor poäng med avancerad vapenteknologi då fienden med lätthet kan undvika skott genom att ta ett steg åt sidan....

Fordonen, kändes mer än lovligt udda, och omväxlande övermäktiga, och otroligt veka. Men, än en gång så ska jag tillägga att jag inte spelat tillräckligt mycket för att uttala mig definitivt. Kanske är fordonsdynamiken helt logisk, jag har bara inte fattat exakt hur än. Jeepen som skjuter "plasmaklot", eh, det verkar, vettigt.... Nå, svävarmotorcykeln är extremt skön, och massor med roadkills blev det med den. Flygfordonet (Raptorn), kändes lite för osårbar mot allt förutom en annan likadan. Tror faktiskt att jag inte fick en enda kill med rocket på det (Fast kanske det andra raketgeväret bör användas till det? AVRE, eller nåt?).

Hoverboard, inte att rekommendera under beskjutning... Men, ja... Det är nog bara jag som är dum nog att försöka springa iväg, när jag borde skjuta tillbaka istället.

Men ja, överlag, är jag väldigt imponerad av demot. Mest av allt över det faktum att det faktiskt fungerade på min dator.
Die?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!