Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Warhammer Online - Officiell Tråd


Men vafan, jag kan logga in på war-europe men inte spelet.
  • 0
Citerar Spel token:
Men vafan, jag kan logga in på war-europe men inte spelet.


Har du speltid då?
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Citerar Spel token:Men vafan, jag kan logga in på war-europe men inte spelet.

Har du speltid då?


Vet inte, köpte nån gång i februari. Vet dock inte hur mycket.
  • 0
Citerar Spel token:
Vet inte, köpte nån gång i februari. Vet dock inte hur mycket.


Du ser ju om du har speltid kvar om du loggar in på war-europe. Men eftersom du inte kommer in i spelet antar jag att du inte har någon kvar.
-Juicy
  • 0
Är snart rank 40 med min Ironbreaker, så sen äre bara att fokusera på renown ranken så att man är något att räkna med i RvR!
-Juicy
  • 0
Ding! Rank 40 på min IB. RR 42.

Gillar verkligen min IB men älskar och saknar min WE...
-Juicy
  • 0
Är lite sugen på att börja. Hur mycket kostar ett gamecard? Var ju ett tag sedan jag spelade. Kommer ihåg att jag slutade för jag sög på PVP:n så mycket.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
Är lite sugen på att börja. Hur mycket kostar ett gamecard? Var ju ett tag sedan jag spelade. Kommer ihåg att jag slutade för jag sög på PVP:n så mycket.


Kostar väl 200-250kr för två månader.
Och det är ju inte värt att börja om du inte tänkt spela 99% PvP. ^^
-Juicy
  • 0
Jag är ju inte Rank 40 än dock. 37 har jag för mig. RR var väl typ 27 eller något sådant. Gillade dock RvR striderna.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Vilken klass?
-Juicy
  • 0
Destruction, Squig herder.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
Destruction, Squig herder.


Awesome! Rolig klass i t4 zergen, och riktigt bra solo klass om man kan kajta bra.
-Juicy
  • 0
Får se om jag börjar eller inte. Lite tråkigt att spela själv, innan spelade jag ju med bror min.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Det är ju det som är bra med MMO's, lätt att skaffa nya vänner.
Jag slutade ju spela för drygt ett år sen, sen kom jag tillbaka ensam men hittade snabbt nytt folk att spela med.
-Juicy
  • 0
Laddade ner trial till det här spelet, o har en fråga.
Kan man inte ändra AA i WAR?

Hittar det inte nånstans i video options, allt i spelet ser ju suddigt ut.
  • 0
Inte vad jag vet, men det är bara att fixa i Nvdia control panel eller ATI Catalyst.
-Juicy
  • 0
"and starting 6 July 2010 all current and former European subscribers will receive 14 days of free gameplay on our servers and a 100% bonus to Renown and Experience for 14 days!"

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Det är väldigt skönt att Mythic tagit över europeiska servrarna, nu kan man också spela på de amerikanska servrarna om man vill men jag föredrar nog Karak Norn...
100% bonusen till renown är sjukt nice, har fått så jävla mycket renown idag och igår att det inte är sant. Just nu rr59, rankerna bara flyger förbi!

Så alla som har eller har haft ett aktivt WAR-konto borde passa på.
-Juicy
  • 0
Blir nog till att installera och kolla hur mycket spelet har ändrats sig då . Var så länge sen jag spela att jag inte kommer ihåg vilken rank mina gubbar hade. Vet att jag var i Tier 4 med min Knight of The blazing Sun iallafall, tror han var 38.

Har spelet blivit bättre? När jag spelade det led det framför allt av dålig optimering, kunde inte vara med i några större bataljer utan att sjunka till 15 - 20 fps eller lägre.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Hmm, vet någon var man kan få reda på vad ens konto (det man loggar in med i själva spelet) hette om man glömt bort det? Jag kan logga in på War-europe men där kan man inte titta på information över ens konto för tillfället, vet någon varför det är så?
  • 0
Vet inte vad du menar, du har ju samma användarnamn och lösen på deras hemsida som du har när du loggar in i spelet. Och jag har inga problem med att komma åt mina kontodetaljer på hemsidan.

PS. Du kan inte logga in i spelet om du inte har speltid, antagligen det som är problemet.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Vet inte vad du menar, du har ju samma användarnamn och lösen på deras hemsida som du har när du loggar in i spelet. Och jag har inga problem med att komma åt mina kontodetaljer på hemsidan.

PS. Du kan inte logga in i spelet om du inte har speltid, antagligen det som är problemet.


Jo, men jag trodde det skulle vara gratis i två veckor? Kanske bara var för dem som redan hade speltid på sitt konto då. Men ett problem kvarstår, jag kan inte köpa speltid. På war-europe kan jag bara kolla min subscription information, där det står att jag inte har någon tid. Och på mythics nya ställe, https://accounts.eamythic.com/ , kan jag inte logga in med mitt konto. Har bekräftat att jag har rätt inloggningsuppgifter genom att använda både Forgot Password och Forgot Account. Men jag kan ändå inte logga in där och köpa speltid. Vad är felet egentligen?
  • 0
Citerar Tobbe_no1:
Jo, men jag trodde det skulle vara gratis i två veckor? Kanske bara var för dem som redan hade speltid på sitt konto då.


Du kommer också få 14 dagar, men det är från den 7e juli.

Citerar Tobbe_no1:
Men jag kan ändå inte logga in där och köpa speltid. Vad är felet egentligen?


Eftersom europa och amerika har mergat så måste alla europeér logga in med _eur efter sitt användarnamn eftersom vissa namn krockar. T.ex Xchel_eur.
Från och med den 7e ska du också kunna köpa speltid på amerikanska sidan, men det kan du ju vänta med eftersom du får två gratisveckor.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Du kommer också få 14 dagar, men det är från den 7e juli.



Jaha den 7e, hehe det förklarar saken.

Citerar Xchel:
Eftersom europa och amerika har mergat så måste alla europeér logga in med _eur efter sitt användarnamn eftersom vissa namn krockar. T.ex Xchel_eur.
Från och med den 7e ska du också kunna köpa speltid på amerikanska sidan, men det kan du ju vänta med eftersom du får två gratisveckor.


Jo jag använder _EUR man kan ändå inte logga in. Står ''Invalid Master Account name or Password'' när jag försöker göra det på mythics accountcenter, har som sagt bekräftat att jag har de rätta inloggningsuppgifterna.

Eller är det så att jag inte kan logga in med mitt account på https://accounts.eamythic.com/ eftersom jag inte har någon speltid på det, och kommer kunna göra det imorgon när jag fått två gratis veckor?
  • 0
Har inte 100% koll på allt som gäller nu under "övergångsperioden".
Alla ska iaf få två gratisveckor idag, vet inte om dom är inne nu eller om det blir runt 18-tiden eftersom Mythic kör ju på amerikanska tider.
-Juicy
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!