Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Wii-mote problem i Raymans raving på en


Jag fick mitt Wii för 3 dagar sen och har pelar Raymans Raving Rabbids och klarat ca 45%. Nu är jag på en bana där det finna 4 radios och 4 gäng med 3 kaninen var som motsvarar en musik genere (disco, hula, rock, country) Banan går ut på att man ska slå på radion så den börjar spela en genere och sen knocka iväg de som börjar dansa kort sagt.

Felet är att rayman inte slår när man viftar med Wii Remoten. Jag har provat allt möjligt (bak-och-fram, upp-och-net snabbt långsamt i cirkel, försiktigt hysteriskt etc etc) men Rayman vägrar slå till när jag vill. Vilket har resulterat till att jag sitter fast på banan och inte kan ta mig vidare.
Det kan omöjligt vara att jag gör fel eller att batteriet är slut.

Någon mer som känt av detta?
isa
  • 0
Härlig rubrik

Citerar no ideas:
Wii-Tråden...


Ja...
  • 0
Åh, ett vanligt fel i Rayman spelen, som vissa verkar ha fått.
Dock kommer jag inte ihåg hur man skulle fixa det.
gummisnopp
  • 0
jag fick köra den typ 100 gånger för att klara den
  • 0
Jag har hört många som haft problem med Raving Rabbids..
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
jag har raving rabbids och har aldrig fått problem
  • 0
  • xyon
  • xyon
Citerar kajal:
Jag fick mitt Wii för 3 dagar sen och har pelar Raymans Raving Rabbids och klarat ca 45%. Nu är jag på en bana där det finna 4 radios och 4 gäng med 3 kaninen var som motsvarar en musik genere (disco, hula, rock, country) Banan går ut på att man ska slå på radion så den börjar spela en genere och sen knocka iväg de som börjar dansa kort sagt.

Felet är att rayman inte slår när man viftar med Wii Remoten. Jag har provat allt möjligt (bak-och-fram, upp-och-net snabbt långsamt i cirkel, försiktigt hysteriskt etc etc) men Rayman vägrar slå till när jag vill. Vilket har resulterat till att jag sitter fast på banan och inte kan ta mig vidare.
Det kan omöjligt vara att jag gör fel eller att batteriet är slut.

Någon mer som känt av detta?
vet mycket väl vad du menar men som tur är lyckades jag ta mig förbi det
  • 0
  • Vile
  • Vile
du måste ju bara klara 3 av 4 banor på varje ställe...så klara de andra o skit i den så länge... du kan alltid gå tillbacka o klara den senare..
Klanledare The Swiids
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!