Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad käkar du när du spelar?


Kaffe vid datorn, fast då mest när jag kollar saker på internet, och ibland då jag spelar strategispel, dvs Close Combat 5 eller Red Alert 2. När jag spelar Tv-spel blir det inte att käka något. Har inte tid, för att jag spelar ju , och så vill man ju inte att dosan blir kladdig. Fast ibland blir det en flaska läsk till spelandet, då oftast ifall man ägnar hela dagen åt att spela (Som t ex när man just fått en hög nya spel).
Die?
  • 0
Abnorma mängder kaffe i symbios med öl och en o annan stänkare^^ som många säger så beror det lite på vad man spelar... men mat brukar det nog aldrig bli - bara drycker som gör en mer skillad
  • 0
Jag spelar inte RTS-spel, men jag kan tänka mig att sådana, och speciellt långsamma sådana i stil med Hearts of Iron och dylikt är perfekta "mat-spel", d.v.s. spel man kan käka riktig mat till. Inga RTS-spelare som käkar mat vid dator här på forumet?
Heinz Ketchup
  • 0
Oxygen (O), aka "luft".
There's no place like ::1
  • 0
nån mer?
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Yellowcard:
Negerbollar


Sick bastard.
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Mina kompisar brukar få höra meningarna
"Hörrni, jag kommer snart. Jag måste värma en pirog..."
hyffsat ofta.


blää för piroger vet inte varför jag inte tycker om dom. Kanske för att jag alltid åt sådana när jag var liten och kom hem efter skolan
Heinz Ketchup
  • 0
Käka låter litegrann för next level. Det kan vara antingen kaffe, te eller energidryck.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

Dillchips OLW

Pepparchips Estrella

Dricker Trocadero eller vatten

Bra spel så har jag svårt att äta i överhuvudtaget. Det brukar bli en paus för att t ex

gå iväg och äta vid matbordet. När jag spelar vill jag främst spela, det är vätskan 

jag är ute efter.

Något jag kan säga/skriva som snart 50-åringen är att jag aldrig någonsin har druckit alkohol när jag har spelat. Det finns inte i min värld att dricka öl eller liknande när jag spelar.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!