Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Konsten att bli riktigt arg!


Temprament är en lustig grej. Personligen har jag ett hett sådant, med extremt kort stubin, även om jag på äldre dar har lugnat ner mig avsevärt. Tänkte kolla vad era värsta spelrelaterade vredesutbrott har resulterat i...

Jag har personligen slagit sönder ett armstöd till en soffa när jag spelade Soul Blade på Playstation. I min jakt på att vinna allt var jag helt sjukt vansinnigt superarg och skrek hemska kvädesord om spelets kvinnliga karaktärer. Så till den milda grad att jag borde ha blivit polisanmäld eller besökt av störningsjouren. I ett vredesutbrott slog jag alltså in ena sidan av ett armstöd på en gammal soffa jag då ägde. Armstöde hängde kvar, men ena sidan rasade in...vart obekvämt att sitta till slut.

På senare år har jag faktiskt slagit sönder en Xbox-kontroll (den gamla, stora) när jag förlorade en bil i Juiced. Tog helt enkelt tag i sladden och dängde kontrollen i mitt usla plastgolv.

Dela med er vetja
  • 0
Jag blir överursinnig när jag spelar MotorStorm Online och alla är alltid snabbare än jag... slår i bordet m.m.

Ares i God of War är man inte trevlig mot.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Tja, när jag dog i Battlefield 2 med statsen 0-30 pga baserape kastade jag av vrede min razermus i golvet av ilska. Tyvärr kunde jag inte använda den mer, så jag fick köpa en ny, och min kära mor blev om möjligt ännu mer aggressiv än vad jag blev.
100% tsun, 0% dere
  • 0
Ares i GoW är inget problem, det är kratos själv som är det...

Men mitt största raseriutrbrott fick jag iochmed Mario Kart till super nintendo, fy sjutton vad förbannad man kan bli när man är liten...
  • 0
Jag är faktiskt rätt lugnt av mig när det gäller missöden i spel, däremot när det inte går som jag vill i arbetsväg på datorn så är det ofta en knytnäve far rakt på skärmen (typ när det otroligt kassa moviemaker eller TES contruction set stannar) - dock inte på min plattskärm som tur är
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
När jag lirar Ninja Gaiden så skulle man igenom en lång och jävlig svår sektion för att sedan besegra en boss. När jag dör när bossen har skitlite liv kvar så visar det sig att jag måste spela igenom den långa sekitonen igen!

Då far det iväg en kontroll i väggen ska jag säga...
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
När jag förlorar mot Jinpachi Mishima i Tekken 5 för 35 gången in rad så brukar jag bli så arg så jag biter i så hårt jag kan i närmaste soffkudde, gör rätt så ont dock, ska nog sluta med det...
Ta det tillbaka
  • 0
Om jag är ensam hemma och spelar Wii Sports, på Tennisen, och jag ska slå till en liten dutt med den främre gubben och han då slår den rakt åt helsicke. Då blir jag extremt arg, "sparka-på-saker"-arg. "Bita-i-någon"-arg. "Sparka-kaninungar"-arg kan jag också bli, t.ex om en kägla står kvar på bowlingen på Wii Sports.

Men oftast kan jag kontrollera mig
Heil
  • 0
Citerar Iqaros:
Ares i GoW är inget problem, det är kratos själv som är det...

Men mitt största raseriutrbrott fick jag iochmed Mario Kart till super nintendo, fy sjutton vad förbannad man kan bli när man är liten...


Nej, det är svärdet. Den är hopplöst slö och Ares får en enorm fördel med livssystemet. Han är såklart svårast på God mode, han är även svår på Normal (om man spelar med vanliga Kratos!).
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
När jag förlorar mot Jinpachi Mishima i Tekken 5 för 35 gången in rad så brukar jag bli så arg så jag biter i så hårt jag kan i närmaste soffkudde, gör rätt så ont dock, ska nog sluta med det...


Hua!

Precis som jag gör i precis samma spel!
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Har en bula i bordet efter en retsam förlust i Table tennis.
Omg lasergun pewpewpew!
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Nej, det är svärdet. Den är hopplöst slö och Ares får en enorm fördel med livssystemet. Han är såklart svårast på God mode, han är även svår på Normal (om man spelar med vanliga Kratos!).

Hade faktist inga problem där, inte ens på God Mode.
  • 0
Citerar Iqaros:
Citerar Kundvagnen:Nej, det är svärdet. Den är hopplöst slö och Ares får en enorm fördel med livssystemet. Han är såklart svårast på God mode, han är även svår på Normal (om man spelar med vanliga Kratos!).
Hade faktist inga problem där, inte ens på God Mode.


Jo, det måste du fan ha också. Vad för taktik kör du?!?!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
När jag dör under ett krig i Gudfadern, när jag ska ta över ett lager (fast då är jag bara i level 6,men ändå)
Sallad i Dallas
  • 0
Jag tar min Xbox kontroller och slänger ner den i golvet med all kraft jag har när det går dåligt i Pro Evolution Soccer 5.Har redan förstört en kontroller. När min dator hackar så smäller jag till på tagentbordet med mina knytnävar omkring 10 gånger varje gång det händer!
  • 0
Need For Speed Road Challenge har fått mig att skrika alla möjliga saker.

Särskilt när man satsar sin dyrast bil för att vinna måtståndarens

En gång drog jag ur kontakten ur datorn när jag märkte att det sket sig, samtidigt som jag skrek och omöjliga challengs.
you are worthy
  • 0
När jag förlorade en viktig match mot en kille på Pro Evolution Soccer 6...då slängde jag ett äpple i väggen, det hårdaste jag kunde.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
En gång när jag var liten så blev jag så arg för jag inte kom nån stans på ett spel. Så jag tog en sax och gjorde stora repor i skivan. Dumt gjort men min morsa bytte det så jag fick en ny skiva. Så hon fick säga att den hade legat lös i fodralet.
Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind men det är inte grannarna
  • 0
Jag var tyvärr otrevlig mot min förra mus och slog den titt som tätt i datorbordet när jag blev onödigt förbannat över förluster i diverse onlinespel. Till slut avled den när jag för någon månad sedan brutalt förlorade förståndet och tog ut min aggression på musen och datorbordet. Och eftersom att jag då även var utblottad så köpte jag en skräpmus med hjul för 35 kronor. Jag känner oro över denna mus livslängd...

För övrigt så händer det att jag pekar finger åt skärmen när vredet stiger...
AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!!
  • 0
När jag spelade Need For Speed Most Wanted och förllorade min Evo Lancer och bara hade en lexus kvar blev jag inte så glad.. kastade min PS2 kontroll i golvet och Både R och L axelknapparna ploppade ut och joystickarna blev lealösa, annars klarade den sig fint och resulterade i att jag inte kunde spela mer NFSMW eller NFSU2 Pga att jag bara hade 2 PS one kontroller som inte funkar till något av dem...
Och fick sen köpa 2 nya på Ullared =) det var nog det värsta ;)
Another Kind Of Hero
  • 0
Ilska kan bara beskrivas i tre stycken bokstäver & en Siffra!

PES 6
Gjorde så jag drängde min fjärrkontroll (499:- attans!) rakt ner i golvet,hade planer att ge den sällskap fast sansade mig.

Detta efter att ha ledd med 2-0 i 75min i sista liga matchen på Top Player & allt jag behövde göra vara att vinna men ack,2mål smet in och resten är historia...
"Å så var det tisdag igen"
  • 0
Jag vart faktist lite förbannad idag när jag körde Gta vc, uppdraget då man ska rädda Lance från diaz män.

Man får världens sämsta bil att fly i samtidigt som diaz idioter har har alla bra bilar!
you are worthy
  • 0
När jag körde PVP i WoW kunde jag bli fantastiskt arg. Dels brukade Korrak i Alterac Valley alltid klappa ihjäl mig med två slag, och när vissa usla horde-grupper körde skräptaktiker (med typ tio stycken moonfirande druider) kunde jag vrida av ramsor med svordomar som de flesta skulle bli impade av. Det var tider det
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Jo, det måste du fan ha också. Vad för taktik kör du?!?!

Jag blockerar mycket, och lär mig när jag kan anfalla utan att bli anfallen själv.
  • 0
Tar faktiskt ut nästan all min vrede på mitt data bord.
Omg lasergun pewpewpew!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!