Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

World Of Starcraft


Vad härligt det skulle vara att springa runt som en Protoss darktemplar. Göra quest om att döda en löjligt elak zergling spränga spränga ett command center och springa runt och leta feta dräkter. ÅÅÅ en enorm starcraft miljö skulle sitta fint.

Hoppas verkligen det görs. Ett starcraft II skulle inte heller vara fel, men jag drömmer om ett RPG starcraft , någon som också är sugen?
Good Stuff!
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Kommer absolut inte komma.


Mabye not, men man kan drömma Och absolut inte är det nog inte, i en långt bort framtid!
Good Stuff!
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Kommer absolut inte komma.


inte heller World of Diablo

men det hade varit tufft om ett nytt Lost Vikings hade kommit ut. Jag har väldigt många härliga minnen utav det spelet
All things either good or ungood
  • 0
Citerar coffec:
Citerar Evil Chicken:
Kommer absolut inte komma.


inte heller World of Diablo

men det hade varit tufft om ett nytt Lost Vikings hade kommit ut. Jag har väldigt många härliga minnen utav det spelet


Hehe, ja Lost vikings är kult och riktigt kul. Har det som emulator på xbox också orginal på super nintendo
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
någon som också är sugen?


Lita på det! Skulle vara grymt kul med ett Science Fiction-MMORPG i Starcraft-anda.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Det vore ju jättesmart av Blizzard att försöka konkurrera med sitt egna WoW.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Citerar Nettoman:
Det vore ju jättesmart av Blizzard att försöka konkurrera med sitt egna WoW.


ÖÖÖ spela roll! Dom får ju ändå pengarna plus dom extra som inte spelar wow men vill spela detta, plus ännu mer med tanke på att man måste köpa spelet först!
Nu förstår jag inte hur du tänker!

BTW så släppte de ju starcraft och warcraft strategi hmmm! inte med på dina noter ett dugg faktiskt!!!!!
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
Citerar Nettoman:
Det vore ju jättesmart av Blizzard att försöka konkurrera med sitt egna WoW.


ÖÖÖ spela roll! Dom får ju ändå pengarna plus dom extra som inte wow men vill spela detta, plus ännu mer med tanke på att man måste köpa spelet först!
Nu förstår jag inte hur du tänker!


Snälla, jag vill inte höra dig yttra dig om affärer någonsin mer. Varför riskera minskad WoW-försäljning när den går som bäst.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Citerar ViperX:
ÖÖÖ spela roll! Dom får ju ändå pengarna plus dom extra som inte wow men vill spela detta, plus ännu mer med tanke på att man måste köpa spelet först!


Whats with the ??

Tillagt 2007-04-15 20:20:
Citerar Reqo:
Citerar ViperX:
Citerar Nettoman:
Det vore ju jättesmart av Blizzard att försöka konkurrera med sitt egna WoW.


ÖÖÖ spela roll! Dom får ju ändå pengarna plus dom extra som inte wow men vill spela detta, plus ännu mer med tanke på att man måste köpa spelet först!
Nu förstår jag inte hur du tänker!


Snälla, jag vill inte höra dig yttra dig om affärer någonsin mer. Varför riskera minskad WoW-försäljning när den går som bäst.


Nöt- Om du är läskunnig står det i tidigare kommentarer "i en långt bort framtid!" skrev jag!

Och vad snackar du om? Om dom skulle släppa ett och pga blir minskad försäljning på wow som går över till wos skulle ju ändå dom få in dom pengarna!
Good Stuff!
  • 0
Nej, du skrev:

Citerar ViperX:
ÖÖÖ spela roll! Dom får ju ändå pengarna plus dom extra som inte wow men vill spela detta, plus ännu mer med tanke på att man måste köpa spelet först!
Nu förstår jag inte hur du tänker!


...nöt
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
SKA JAG BEHÖVA CITERA MIG SJÄLV?

Citerar ViperX:
Citerar Evil Chicken:
Kommer absolut inte komma.


Mabye not, men man kan drömma Och absolut inte är det nog inte, i en långt bort framtid!


Idiot!

Tillagt 2007-04-15 20:23:
Citerar Reqo:
Nej, du skrev:


Citerar ViperX:
ÖÖÖ spela roll! Dom får ju ändå pengarna plus dom extra som inte wow men vill spela detta, plus ännu mer med tanke på att man måste köpa spelet först!
Nu förstår jag inte hur du tänker!


...nöt


Vill du ha pilar som pekar också?
Good Stuff!
  • 0
Det var ju du själv som skrev att de som inte ville ha WoW kanske ville ha WoS
Heil
  • 0
Nej jag har redan ägt dig en gång, så pilar behövs ej. Du bevisar inlägg efter inlägg att ditt sinne för affärer, precis som din behärskning av språket, är 0.

Sluta sparka på en redan halvdöd tråd så kanske den stannar.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Nej jag har redan ägt dig en gång, så pilar behövs ej. Du bevisar inlägg efter inlägg att ditt sinne för affärer, precis som din behärskning av språket, är 0.


Haha en abuser med ordet ägt! BTW när? hmm, ditt sinne för affärer är väll ingen att hurra för heller med tanke på att du inte fattar att dom skulle tjäna mer och dom skulle släppa wos i FRAMTIDEN. <<<<---------

PS Visste inte att man var tvungen att vara donald trump eller einstein för att skriva inlägg!!!!

Tillagt 2007-04-15 20:35:
Citerar VojjE:
Det var ju du själv som skrev att de som inte ville ha WoW kanske ville ha WoS


Öööö so? vad har det med nåt att göra?
Good Stuff!
  • 0
World of starcraft är en skoj idé. Men jag vet inte om det passar sig lika bra som ett MMORPG som WOW gör. Än så länge finns det ju bara ett Starcraftspel och det finns inte lika mycket lore runt om SC. Så jag tror nog de istället försöker göra en uppföljare till WOW.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Nej inte World of starcraft! isåfall starcraft 2!
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Ge oss Starcraft Ghost bara...
  • 0
Citerar The_gunners:
Nej inte World of starcraft! isåfall starcraft 2!
Citerar Rallye:
Ge oss Starcraft Ghost bara...


Båda skulle sitta fint! Sist jag hörde om ghost låg det på is, ska kolla updates på det =D
Good Stuff!
  • 0
Mm. Inom en långt borta framtid kanske men inte nu när WoW är stort. Jag tror inte spelare skulle vilja betala en månadskostnad för både WoW och WoS, dessutom blir beteckningen "24/7" ett faktum.
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Citerar Fauve:
World of starcraft är en skoj idé. Men jag vet inte om det passar sig lika bra som ett MMORPG som WOW gör. Än så länge finns det ju bara ett Starcraftspel och det finns inte lika mycket lore runt om SC. Så jag tror nog de istället försöker göra en uppföljare till WOW.


Antagligen! Men man kan drömma!

Tillagt 2007-04-15 20:46:
Citerar Anthrax:
Mm. Inom en långt borta framtid kanske men inte nu när WoW är stort. Jag tror inte spelare skulle vilja betala en månadskostnad för både WoW och WoS, dessutom blir beteckningen "24/7" ett faktum.


haha sant! men som jag sade tidigare, i framtiden!
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
Haha en abuser med ordet ägt! BTW när?


Om jag släpper två spel samtidigt, låt oss säga GTA:IV och Halo 3, tror du båda spelen fortfarande kommer sälja lika bra och lika snabbt som om dem hade släpps efter varandra, när den första redan haft sina köpare? Svaret är Nej! Och det är konstigt att du inte förstår det.

Blizzard släpper deras nästa spel när dem känner att folk vill ha något nytt, men just nu så köper alla WoW. Det är inte det att du väl sagt att dem ska släppa det i framtiden, det är de när du säger att det skulle funka att släppa det redan nu, vilket du gjorde.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Asså vid rösten som GR har gjort så är några av alternativen fel. WoW är just nu top10 populäraste spelet i världen. Dom kommer ju lugnt att göra expansioner liksom!!
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar ViperX:
Hehe, ja Lost vikings är kult och riktigt kul.


spelade det en hel del på våran gamla 3.1:a Hoppas det kommer till Live Arkad det hade varit ett givet köp för mig då
All things either good or ungood
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!