Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 4


Citerar Brawl:
På tal om ingenting, vad för klasser kör ni mest som?


Kollar man på mina stats så ser man att Recon är min favorit. Snart har jag en fjärde service star. SSR-61 och JNG-90 är mina favorit prickskyttegevär. Kör alltid med 8x optik och på SSR-61 har jag en flash hider samt canted ironsight. Använder P226 pistolen med följande tillägg:
Ghost ring
tactical light
heavy barrel


Recon är min absolut favorit klass. Varierar ibland mellan den och Assault.
  • 0
Citerar Brawl:
På tal om ingenting, vad för klasser kör ni mest som?


Brukar oftast spela Engineer då jag älskar känslan som uppstår när man har sprängt ett fordon. Annars blir det väldigt mycket Assault under banor där fordon är ett mindre bekymmer, alternativt inte existerar. Slutligen blir det Recon på de mer öppna banorna, som Golmud Railway eller vad den nu heter. Har inte riktigt fastnat för Support, så jag har bara runt 300 poäng där.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Mrakznig/
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Brawl:
På tal om ingenting, vad för klasser kör ni mest som?


Assault. Har inte spelat så mycket men jag finner att de vapen man får som som assault är rysligt bra. Gillar också mass:en, även fast jag inte har hunnit spela så mycket med den.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Colabaronen:
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Mrakznig/


Det är jag som är Bl4cKnWhit3. Addade dig nyss.

Vi borde alla köra en "Squad-up" någon gång.
  • 0
Citerar Th3 End:
Vi borde alla köra en "Squad-up" någon gång.


Jag är på! Alltid roligare att spela flera!
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Th3 End:
Det är jag som är Bl4cKnWhit3. Addade dig nyss.

Vi borde alla köra en "Squad-up" någon gång.


Accepterat! Men jo, att bilda en squad ihop skulle vara härligt.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Går inte bra alls nu. Förlorat 12/15 matcher under de senaste tre dagarna, och det slutar alltid med att enda laget dominerar det andra i Conquest. 200-0 eller mer är vääääldigt vanligt. Tråkigt.

Nu har jag även börjat få enorma lag spikes som fryser till spelet var femte sekund. Fullkomligt ospelbart.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Nu kan jag inte längre joina servrar utan måste installera senare Browser Pluginen om och om igen utan att något händer. Detta är verkligen ett skämt...
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Fyra dagar kvar till China rising och spelet är fortfarande trasigt. Dice har mycket att göra. Skulle inte förvånas om de sköt upp releasen av expansionen.
  • 0
Citerar Trombley:
Assault. Har inte spelat så mycket men jag finner att de vapen man får som som assault är rysligt bra. Gillar också mass:en, även fast jag inte har hunnit spela så mycket med den.

Hur i helvete kan du ha en SPM på 2200!? Helt sinnessjukt ju...
  • 0
Heter XiNthox på Battlelog, adda mig gärna.

Lirar som Assault & Engineer.
Evil Is Back
  • 0
Citerar Trombley:
Assault. Har inte spelat så mycket men jag finner att de vapen man får som som assault är rysligt bra. Gillar också mass:en, även fast jag inte har hunnit spela så mycket med den.


Skickade precis en vänförfrågan till dig. Mrakznig heter jag!
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Skickade precis en vänförfrågan till dig. Mrakznig heter jag!


Accepterat!

Någon som har spelat de nya kartorna ännu? Letade efter serverar igår men hittade inte en ända.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Trombley:
Någon som har spelat de nya kartorna ännu? Letade efter serverar igår men hittade inte en ända.


De går väl inte att spela på ännu? Har för mig att de med Premium får spela den tredje december, medan vi andra får vänta två veckor till. China Rising är däremot aktiverat för mig, enligt min profil.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
De går väl inte att spela på ännu? Har för mig att de med Premium får spela den tredje december, medan vi andra får vänta två veckor till. China Rising är däremot aktiverat för mig, enligt min profil.


Jaha. Har inte mycket koll på det där. Jag såg bara att det hade blivit aktiverat och att man kunde välja banorna när man söker efter serverar.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Att spela som Combat Medic på Operation Locker är löjligt härligt. Nu med dubbel exp-helgen har jag lyckats får cirka 90 000 per match där, samt 50-60 Medkit Ribbon.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/406799387
539229184/930801280/
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Om någon vill spela lite bf4 på ps4 så kan ni lägga till mitt psn id: Drugs_bunny89

Jag kör mest assault och engineer
  • 0
Kan man ändra specifika kontroller i BF4 , vill ändra R2 till R1- L2 till L1 alltså skjut och skikt knapparna har inte kunnat hitta dessa inställningar(PS4)
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
Kraschar varje match nu.
  • 0
Citerar Frazer:
Kraschar varje match nu.


För min del tar det säkert minst 1½ minut att ladda in på en bana, hade aldrig det problemet på BF3.

Sen är det en grej, varför känns det som att tyska servrar ofta är stackade (dvs, alla "bra" spelare på ett lag, obalanserat)?
Upplevde samma sak på BF3, på både 360 och PC.
Glory to Arstotzka!
  • 0
En ny patch kom in, ca 1gb + China Rising som låg på 4.5gb.

Gjorde patchen någonting? Ingen aning, spelet kraschar innan det ens hinner launcha, spelet disconnectar efter 10 sekunder in i matchen, spelet kraschar mitt i matchen. Patchen skulle ha tagit bort 1 shot deaths och ljudbuggar, dock verkar det som att det också ökade antalet krascher för att jag har inte klarat av en enda rond på de 10 matcher jag gått med i.

Visst det är alltid någonting som går snett när man implementerar någonting nytt, jag förstår det. Dock är jag trött på ett fel som plågat trogna spelare sedan dag ett, bortsett från dålig träffregistrering så har krascher/disconnect varit det största problemet, men ändå har det inte blivit löst.

Det har gått en månad(?) men spelet är i princip lika stabilt som det var i betan. Det som gör mig mest förolämpad är att DICE/EA tror en dubbel XP helg är tillräckligt för att spelarna ska glömma problemen. Det är i samma nivå som att ge ett gråtande barn godis bara för att de ska vara tysta.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Jag kommer inte in alls efter att har laddat ner både patchen och China Rising. Det här går mig på nerverna!
  • 0
Hade först tänkt lira lite ikväll...kanske ska avvakta till helgen då om det är så här illa...får bli lite avkoppling i Skyrim istället då .

Då slipper jag frustration över att BF4 inte funkar som det ska. Är en person som enkelt blir förbannad och skriker och svär en del när saker inte går som de ska...lika bra att undvika spelet medan de fixar de värsta sakerna nu i början efter DLC patchen då antar jag
  • 0
Hur laddar man mer China Rising på PS3:an när man är Premium?
  • 0
Citerar Ante_71:
Hur laddar man mer China Rising på PS3:an när man är Premium?


När du startar spelet, kommer det ingen förfrågan om att spelet behöver uppdateras? Samtidigt som det gör det så laddar det även ner nya expansionen. Om inte, måste man kanske vända sig till PSN Store och ladda ner expansionen därifrån om det nu dyker upp där för Premium användare.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!