Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 4


Citerar zodihax:
Är det någon som vet om man kan ladda ned BF4 legalt någonstans? Har nämligen en CD-key från en polare men ingen skiva att installera spelet med...


Origin.

Tillagt 2013-12-11 17:09:
Jävla citering.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten
:
Är det någon som vet om man kan ladda ned BF4 legalt någonstans? Har nämligen en CD-key från en polare men ingen skiva att installera spelet med...

Origin.

Tillagt 2013-12-11 17:09:
Jävla citering.


Yes origin... skriv in den där så laddas spelet ner automatiskt.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Okej, tack!
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Nu fryser spelet sig i menyn alltid på ps4... Bra jobbat DICE
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
  • ZooN
  • ZooN
Dice skriver på bf-forumet att det är viktigt att alla skriver en rapport när spelet kraschar till dashboard. Vad man gjorde, vilken bana osv. Felkoderna man får räcker inte för att dom ska kunna lokalisera krascherna på ps4. Hjälps alla åt så kommer det gå snabbare.
Tummen Mitt I Handen, korvgrillarklanen..
  • 0
Nu skiter jag i det här. Kraschar nästan varje match jag kör. Lämnar det här spelet tills vidare.
Gör musik.
  • 0
Nu har jag kört en del med JET. Det var lättare än jag förväntade mig. Tog inte så lång tid att vänja sig vid alla kontroller och manöver, speciellt när man lirar med tangentbord och mus. Är medveten om att det är lättare med handkontroll, men det fungerar riktigt bra med T&M.
  • 0
#teamdinosaur
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar original:
#teamdinosaur


  • 0
Hoppas att bf4 är fixat till julafton
i'll Be Back
  • 0
Citerar original:
Inte hört talas om den galna jakten efter det mystiska easter eggen?



Jo, jag har hört om den. Var inte medveten om att ditt inlägg refererades till Megalodon.
  • 0
Citerar original:
Citerer Th3 End:

Inte hört talas om den galna jakten efter det mystiska easter eggen?

http://www.youtube.com/watch?v=0nCucHerYik&feature=share&list
=UUw7FkXsC00lH2v2yB5LQoYA


Hm. Awesome om dom har fixat något sånt. Är dock skeptisk. Men vore awesome iaf
  • 0
Är bf4 fixat till ps4 ännu med crashar och grejer?
i'll Be Back
  • 0
Laddade nyligen ner ytterligare en ca: 800MB patch, men nu laddar Battlelog i evigheter. Kommer inte fram till multiplayer avdelningen. Den bara laddar hela tiden.

Någon annan som upplever detta?
  • 0
Citerar felixen:
Är bf4 fixat till ps4 ännu med crashar och grejer?


Jag är också nyfiken om det har blivit bättre.... har precis beställ bf4 så nu hoppas jag att det är spelbart...
  • 0
Väljer mellan cod och bf4. Men om bf4 crashar och är trasigt blir det nog cod även fast jag vill ha bf4 mer.
i'll Be Back
  • 0
Köpte det i söndags (PS4) och har inte kraschat en ändaste gång allt flyter på sjukt bra
XBL: Trasig mygga
  • 0
Det flyter bättre än vid premiären. Har inte kraschat för mig nu på ett bra tag. Det enda som förekommer då och då är att jag blir frånkopplad från servern. Men skulle nog gissa på att det är mitt nätverk som spökar.
  • 0
Jag undrar om någon annan kan spela china rising utan premium nu? Det ska funka den 17;e december säger dom men jag kommer bara till köp premium rutan fortfarande.. :/
  • 0
Citerar Acer-:
Köpte det i söndags (PS4) och har inte kraschat en ändaste gång allt flyter på sjukt bra


Kanon att det vekar ha stabiliserats! Ser verkligen fram emot att spela när jag får hem spelet!
  • 0
Va fan, nu kom en uppdatering och raderade min sparfil på kampanjen... Suuuuck
XBL: Trasig mygga
  • 0
Alltså, nätkoden gör ju verkligen att man inte kan ta spelet seriöst i sitt nuvarande skick. Känns som rena lotteriet stundtals.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Hmm vissa säger att det funkar och en del andra säger att det inte funkar. Trist vill ju ha det, får kanske bli cod då
i'll Be Back
  • 0
Det har funkat för mig hela tiden nu sedan senaste patchen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!