Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 4


Citerar robbac1230:
Varför funkar inte expansionspaketet Naval strike på Xbox one
Är försenat vad jag förståt.
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
  • Beer
  • Beer
Asså fyfan kört lite Anal strike dom senaste dagarna, funkar dom första minuterna sen lagar det som fan, går inte att spela. Dice va fan håller ni på med, sluta säg att ni vänta lite för att fixa dlcn till Xone när det inte ens går att spela! Har aldrig varit med om så mycket rubber-banding i något spel!! Sluta ljug för oss, ni skriver i eran blog att ni vill se till att det är kvalitet och hellre väntar med att släppa nåt för att fixa det och ni lyckas ändå inte fixa det, stort skämt!
  • 0
Någon mer än jag som inte kommer längre än till startmenyn efter senaste expansionen? Trycker på Option (PS4) och då ska startmenyn dyka upp men det händer inget. Står bara och tuggar. Testat flera gånger med samma resultat.

Så jävla trist!
  • 0
Är Naval Strike något att ha? Är intressant av Carrier Assault då jag gillade Titan Mode i 2142.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Någon här som har premium? Är det värt att köpa?
  • 0
Citerar Humanisten:
Är Naval Strike något att ha? Är intressant av Carrier Assault då jag gillade Titan Mode i 2142.


Jag har inte testat Carrier Assault men har lirat banorna i CQ läge däremot och de är riktigt kul för det i alla fall.Har hört av ett antal personer på YT att just Carrier Assault ofta leder till riktigt bra strider och de är sjukt snygga också.

Citerar Pillnor:
Någon här som har premium? Är det värt att köpa?


Jag har premium och för mig känns det värt det i alla fall. Många av DLC banorna och även vapnen man får är riktigt nice tycker jag i alla fall.

Står man ut med att det mer eller mindre inte går att hitta servrar som har ALLA banorna i sin rotation så är det riktigt nice. Finns några som blandar lite från varje DLC o Vanilla men de är MYCKET få, iaf så som jag filtrerar.

Men banorna i sig är riktigt nice, klart vissa är bättre än andra osv men medan vanilla banorna mer eller mindre alltid blandar alla typer av fordon oavsett bana så görs det inte alls på samma vis på DLC banorna och det leder(enligt mig) till rätt intressanta strider. Ofta enklare att undvika fordonen och hålla sig till den typen av strider man vill göra, vissa delar av banorna är mer gjorda för infanteri strider t.ex, det finns sånt i vanilla banorna med förstås, men de är bättre gjorda i DLC banorna känner jag i alla fall. Finns dock inte så mycket "levolution" events på DLC banorna, inte på samma vis som vanilla. Men det gör inte mig något faktiskt.

Så igen, enligt mig är det värt att köpa dem, lite synd bara att få servrar blandar banor dock, utan man måste nästan lira på servrar som enbart kör en viss DLC, jag hatar sånt, men vissa bryr sig inte om de får byta server lite titt som tätt, jag vill sitta på samma server hela spelsessionen helst.
  • 0
Dragon Teeth video nu i veckan som kommer.
Evil Is Back
  • 0
Någon som vill köra lite? (PS4)
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Någon som spelar Battlefield 4 (PC) här på forumet?
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Yes spelar det i fulla muggar dock i perioder, vore kul om man skulle kunna få med ett par personer. Någon som kanske vill spela en stund i veckan?
I bajs växer det bäst
  • 0
Jag är på! Skulle vara kul att vara del av en aktiv pluton likväl!
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Någon här som spelar bf4 på one?
  • 0
Citerar Exicutor:
Jag är på! Skulle vara kul att vara del av en aktiv pluton likväl!


Vad kör du på för plattform? (Kör PC)
I bajs växer det bäst
  • 0
sture 171!
ja planerar på att köpa det vid nästa löning!
nån som har premium till xbone?
å var köpte du det?

Tillagt 2014-08-08 20:32:
sture 127 mena jag ju:-p
  • 0
Citerar Perluck:
Citerar Exicutor:Jag är på! Skulle vara kul att vara del av en aktiv pluton likväl!

Vad kör du på för plattform? (Kör PC)


Jag kör också på PC!
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Citerar Exicutor:
Jag kör också på PC!


Bra bra, hör av mig när vi kan planera in ett litet lir.
I bajs växer det bäst
  • 0
Någon mer som har problemet att de inte kan lira två datorer på samma nätverk utan att den ene får felmeddelandet: "Game disconnected: Client closed down connection. Check your network connection and make sure that port 3659 (UDP) is open".?

Vi har redan kollat och alla portar är öppna, så felet är helt och hållet serverbaserat...

Sjukt stört att det alltid är något som krånglar med det här spelet, speciellt då det faktiskt är riktigt roligt när det väl funkar.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
funderar på att köpa detta till x360 men har två funderingar.
1. är spelet fortfarande väldigt buggigt eller är det fixat?
2. hur mkt hd-utrymme behöver jag för att köra online? bf3 har typ fyllt min 20gb hd med alla uppdateringar osv. givetvis tömmer jag den inför bf4 men tror ni att 20gb räcker?
  • 0
Skulle inte köpa det till 360.

Jag hade så jävla mycket problem och spelet frös ofta. Vet inte hur det är just nu dock.

Sen jag uppgraderade till xbox one ha jag inte haft några problem.

Tveksamt om 20gb räcker, inte om du har premium iallafall och ska ha all dlc.

Tillagt 2014-09-28 15:33:
Om det är någon härinne som kör bf4 till xbox one och är trevlig och lite äldre och har vinnarskalle (själv 39år fysiskt men 20 i skallen :p) och spelar lite senare på kvällarna eller ibland på dagtid få ni gärna adda mig om ni behöver sällskap;)

Heter iceblood75
  • 0
Någon som vill lira ?
Wishofjumping
Finns på både xONE o ps4
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Någon som lirar MP på PS3? Brukar spela ibland, dock inte så ofta då jag inte har någon att lira tillsammans med. Mitt PSN-nick finns att tillgå i mitt krypin.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
har börjat lira mp på ps3. adda mig gärna mitt psn id: Psy-D-13
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!