Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spider-Man 3 Officiell Tråd


Kollade på filmen idag och den var väldigt bra.
† Nothing right in my left brain. Nothing left in my right brain. † (\__/)
  • 0
Citerar KH_fan:
Kollade på filmen idag och den var väldigt bra.


Hmm, okej ;)
Another Kind Of Hero
  • 0
En fråga angående Spider man 3 spelet. När man svingar sig i spelet svingar man sig så där snett som en trasig kundvagn som i Spider man 2??
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark on everything that had led to this point. I released my finger from the trigger, and it was over" - Max Payne
  • 0
Citerar KH_fan:
Kollade på filmen idag och den var väldigt bra.

Såg den också igår, men jag förstörde slutet lite med att ha spelat spelet.

vurpa: Det är ju bra att man inte bara svingar sig i tomma intet! DET hade sugit!
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Men i filmerna svingar han ju sig så rakt och målmedvetet, så varför kan dom inte få det och fysiken i ett spel att gå ihop på ett naturligt sätt? Jag vet inte vad ni tycker men själv så gillar jag inte kundvagnar som konstant vill åka åt ett håll.
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark on everything that had led to this point. I released my finger from the trigger, and it was over" - Max Payne
  • 0
skulle det komma en ps2 recensioner o isåfall när ?
  • 0
Ska se filmen imorrn. längtar, har även bokat spelet men kom inte idag...
hatar sånt, nu måste jag vänta i en evighet tills på måndag/tisdag

Redfield4ever ditt betyg på spelet?
Ja man kan ju göra så... Men de e ju inte rätt!
  • 0
Vet nån när Wii recensionen kommer eller kommer den inte
  • 0
Citerar Crytek:
Vet nån när Wii recensionen kommer eller kommer den inte


Frpgade Jonas det i Gr Weekly, han sa att han jobbade på det, antagligen en PS2a också... Hoppas det blir bättre xD
Another Kind Of Hero
  • 0
Spider-man 3 var helt okej, men jag vart lite besviken ändå. Man kan ju inte snacka så mycket nu för det vore taskigt mot er som ska se filmen. Men nåt måste ändras i 4:e filmen om den görs, något nytt. Jag gillar filmerna då man ser spider-man svinga sig fram i stan, det är det som är härligast, enligt mig.

Enjoy
Save the cheerleader, save the world - Heroes
  • 0
Citerar vurpa:
Men i filmerna svingar han ju sig så rakt och målmedvetet, så varför kan dom inte få det och fysiken i ett spel att gå ihop på ett naturligt sätt? Jag vet inte vad ni tycker men själv så gillar jag inte kundvagnar som konstant vill åka åt ett håll.


Kan du inte få honom att åka rakt är det du som är dplig... Det är lätt att styra Spidey förutom när du inte vet var du ska...
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Citerar a flying donkey:
Spider-man 3 var helt okej, men jag vart lite besviken ändå. Man kan ju inte snacka så mycket nu för det vore taskigt mot er som ska se filmen. Men nåt måste ändras i 4:e filmen om den görs, något nytt. Jag gillar filmerna då man ser spider-man svinga sig fram i stan, det är det som är härligast, enligt mig.

Enjoy


samma sak för mig, nyss hemkommen och måste säga mina intryck

HUGE SPOILER FÖR FILMEN !




den flygande åsnan har rätt, de e friheten i spiderman som man älskar, ( iaf jag ) och hans härliga kommentarer, jag tyckte de hände för mycket i filmen, men den var ju ändå bra och gör sig värd titlen SPIDERMAN ;)

Men blev ändå ganska misstänksam mot att köpa spelet, ska vara försiktig och se vad andra säger om den, hitta fler bilder och filmer, läsa Mäkis recensation om den nånsin kommer.... Det är ju Wiispelet jag ska ha, så jag få allt ta en titt på kontrollen...

END SPOILER

SE FILMEN!
Another Kind Of Hero
  • 0
Blir nog att köpa spelet på EB-Games, som säljer det för det enorma tattarpriset 599.00

Men som sagt, nöden har ingen lag...
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
  • poxy
  • poxy
kommer de ett demo på Xbox??
  • 0
Det kostar 499 till Wii och 449 till ps2 här´på EBGames i Gävle
Don't ever back down
  • 0
nopp inga demo's.
men vet någon system kraven till pc versionen ?
  • 0
Är det någon som provat PS2 versionen än
"People assume that time is a strict progression of cause to effect, but *actually* from a non-linear, non-subjective viewpoint - it's more like a big ball of wibbly wobbly... time-y wimey... stuff."
  • 0
Citerar El_Tobio:
Är det någon som provat PS2 versionen än

japp och det är kul
  • 0
Är det någon som har 1000 i achievmets på spelet än?
Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=(
  • 0
En Fråga:

Jag har installerat spelet, men när jag ska köra igång det blir rutan helt svart, men man kan endå höra allt ljud som hör till...
Någon som har samma problem eller som kan hjälpa??
"Har jag närt en kommunist vid min barm"
  • 0
Kan vara ditt grafikkortet som gjort sitt.. Samma sak hände med mig, fast även ljudet var helt borta.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
jag var rädd för att denna dag skulle komma....
men mitt gamla kort borde palla spiderman endå...jaja
"Har jag närt en kommunist vid min barm"
  • 0
Skal se filmen i morgon är det bra?
42
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
Skal se filmen i morgon är det bra?


Jag tycker den var helt OK. Framför allt slutet var bra

BTW, är det bara jag som tycker att racen i spelet är ûber svåra?? Har bara fått guld på de 10 första. 40 st kvar bara
  • 0
Jag skulle behöva Hjälp med alla token och metroites.
Dom är skit svåra att hitta!
Kan inte någon vissa en bra karta eller nåt knepp för att hitta dom!
Ob¨s: ps2 versionen.
Don't ever back down
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!