Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel skulle du aldrig sälja?

Inga av mina spel förutom möjligtvis The Sims och några sportspel.
Do you have any good old ham?
  • 0
  • Al3x
  • Al3x
Har nog aldrig sålt ett spel faktiskt. Möjligtvis när jag var mindre.
Los Vatos Locos
  • 0
Har över 60 spel (bara) och kan inte tänka mig göra mig av med mer än kanske högst 10 spel. Jag är en collector och keeper.

Sparar bara spel jag verkligen gillar, välldigt sällan jag köper nått jag inte är säker på att jag gillar, men sen byter jag in det för att göra min sammling mera komplett. Och det gör jag med en gång. Så nu kanske jag har 2 spel som jag inte bryr mig om, men dom råkar vara jävligt svåra att bli av med.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Shet, jag ångrar att jag sålde Wild Arms till PSone.. GAAAAAAAH!!!!
Säljer aldrig mer mina RPG-lir
Il Capitano
  • 0
Jag säljer aldrig mina spel nu för tiden eftersom jag kanske ongrar mig i framtiden. Det har hänt mig flera gånger tidigare.
  • 0
Jag kommer aldrig sälja mina original av Little Big Adventure 1 och Little Big Adventure 2: Twinsens Adventure. Aldrig. Aldrig. Aldrig.
  • 0
god of war måste jag ha kvar kunde sålt det och fått det och fått 2:an billigare... sålde hela ratchet and clank serien och mina metal gear men inte god of war

sörger(stavning) förresten att jag sålde mina andra spel
  • 0
Jag vill inte sälja ett enda av mina spel. Är för mycket samlare för det.
Die?
  • 0
Jag kommer absolut alldrig sälja något av mina spel, förutom om jag verkligen behövde pengarna eller om någon försöker ta över världen och bara jag kan rädda världen igen genom att sälja mitt spel, så skulle jag sälja.
Det man inte gör idag, slipper man göra om imorgon
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
Kommer kanse bara sälja bf 2 modern combat
Adda min msn [email protected]
  • 0
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (CE) skulle jag aldrig sälja
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Jag har slutat sälja spel nu. Gjorde det mycket förr för att få råd. Men jag vill spara allt nu istället ^^
PC-spel kan dock vara ett undantag.
ballz of steel
  • 0
Jag skulle aldrig sälja mina Legacy of Kain-spel. Tidlösa klassiker
All hail! King of the losers!
  • 0
Jag har aldrig sålt ett spel och kommer troligtvis inte göra det heller!
  • 0
Jag ska aldrig sälja mina spel, då endast i förmån för en collectorsedition eller liknande. Jag ångrar att jag sålde mitt GameBoy Color, det kommer jag aldrig över...

Tillagt 2007-05-01 11:19:
Citerar kazeus:
Sluta skriva vad ni ångrar den här tråden är till spel som ni aldrig skulle sälja.

Läs startinlägget Einstein!
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
Jag skulle kunna sälja alla.....
  • 0
Ångrar att jag sålde mitt Final Fantasy VIII (ej Platinum).
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar dukedoom72:
du kan ju spela kotor på360! Sälj det inte!

Jag tror jag sparar det!
Syftet.
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Har sålt 2-3 spel under hela min levnadstid. Vet inte varför men känns inte bra och sälja spel av någon anledning
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Mitt God of war 2, jag sålde mitt God of war 1 och det har jag ångrat mig länge.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Citerar Splinter Snake:
Citerar kazeus:
Sluta skriva vad ni ångrar den här tråden är till spel som ni aldrig skulle sälja.

Läs startinlägget Einstein!

Indeed!

Jag kommer aldrig sälja hälften av mina N64-spel. Eftersom ingen skulle vilja köpa dem, sämsta spelen ever.
Good Better Benetton
  • 0
inget..
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Skulle inte sälja Resident Evil 4, God of War eller Guitar Hero I eller II direkt
Rökare är precis som vanliga människor, fast inte lika länge
  • 0
Citerar bazz:
Kommer kanse bara sälja bf 2 modern combat

Du ska sälja det!

Jag kommer aldrig sälja Gears of War, BF1942, BF2, BF Vietnam, Worms world party och Call of duty 3
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Jag säljer inte ett enda classiskt Nintendo spel
Jag hatar religion, men älskar Jesus!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!