Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel skulle du aldrig sälja?

Har eller tänker aldrig sälja ett enda av mina spel.
Undviker istället att köpa några dåliga spel.
"Meditation brings wisdom; lack of meditation leaves ignorance. Know well what leads you forward and what holds you back." - The Buddha
  • 0
Har aldrig sålt ett spel i mitt liv, kommer inte sälja nått om jag inte behlver pengarna till något viktigt.
Look up on the sky on a night and when you see the biggest star you now you have seen hide.
  • 0
JAg har faktiskt aldrig sålt ett enda spel om jag ska vara ärlig. Och jag tänker nog inte göra det heller.
"People assume that time is a strict progression of cause to effect, but *actually* from a non-linear, non-subjective viewpoint - it's more like a big ball of wibbly wobbly... time-y wimey... stuff."
  • 0
Samma som Tobio har aldrig sålt en titel i biblioteket...
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Aldrig sålt ett enda men jag börjar fundera på motsatsen nu (se min blogg )
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Jag säljer aldrig några spel, och kommer nog aldrig göra det heller.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Devil May Cry 3 Spcial Edition säljer jag aldrig kanske för 1000000 kr
  • 0
Sälja spel? Usch!

<REKLAM> Läs min senaste blogg om SNES-tidens snyggaste spel, nämligen METAL WARRIORS. <REKLAM>
(egentligen död)
  • 0
Måste säga att jag är överaskad av alla keepers här. Trodde fan dom flesta skulle göra sig av med spel hit och dit. Det gläjder mig att ni behåller dom. Fast... kanske är det utav lathet och bra ekonomi.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Jag ångrar bittert att jag sålde mitt Goof-troop till Super Nintendo, när jag skulle få råd med att köpa en Nintendo 64 i mitten av 90-talet.

Snyft.
Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is the best.
  • 0
Ångrar att jag sålde RE4, Metroid Prime 1 & 2, och Zelda: Collectors Edition.

Däremot har jag fått tag på ett nytt billigt Collecotr's Edition. Kommer aldrig sälja det igen!!!!
  • 0
Säljer typ aldrig spel. Det enda jag sålt var ett spel till gamecube och det hade bara kostat 79Kr....
  • 0
Säljer aldrig spel, kul att ha kvar, hur kassa och genomusla dom än är.
It's a man-sized ad-hoc quantum tunnel through physical space with possible applications as a shower curtain.
  • 0
Ångrar inget spel jag sålt. Men jag saknar Ikaruga och SSX on tour rätt mycket. Samt att Eternal darkness: sanity´s reqium är en klassiker man kanske borde sparat. Men jag är som sagt mycket noga med att min sammling är "kompakt" med spel jag verkligen gillar.

Något jag annars ångrar i spelväg är att jag gav min kompis ett par NES-spel (hade ännu inte upptäckt gamern innom mig då) och att jag sålt mitt GameBoy Pocket.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
jag säljer aldrig spel. är för känslig... har fortfarande kvar nåt spel som heter "äventyret flyget" jag fick när jag var typ fem.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Sonic 2 till min Mega Drive.
  • 0
ångrar att man sålde twisted metall till ps2, men ps2 an paja så man köpte en wii istället
  • 0
Ibland kan man även sakna dom dåliga spelen, jag älskar tex. Sagan Om Konungens Återkomst, det är enligt mig det bästa filmbaserade spelet som gjorts.
"Vem fisade!?" Bästa citat -06
  • 0
Jag kommer aldrig sälja Halo och Halo 2. KotOR-serien likaså. Gears of War kommer heller inte säljas, men jag kanske säljer Oblivion när jag blir trött på det.
Det är stekigt liksom, det är skönt, man steker, ja visst man steker så att det gör det är bra flow liksom man kör på.
  • 0
Alla Spel till N64 & SNES
"Å så var det tisdag igen"
  • 0
alla bra
Kom igen HIF^^
  • 0
Gears of War, Halo 3, Mass Effect & Guitar Hero 2 kommer jag aldrig ens låna ut till någon
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Varför säljer man spel som man har haft roligt med? Jag har bara sålt ett spel en gång i mitt liv.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Jag säljer inte spel förutom när jag säljer hela konsolen, då säljer jag allt!
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Min ff-samling, morrowind goty, oblivion.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!