Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel skulle du aldrig sälja?

jag tänker aldrig sälja mina gta spel iaf eller mitt super nintendo, ångrar att jag sålde mitt amiga och commodore samt mitt nes
- Grand Theft Auto -
  • 0
Förut sålde jag spel när jag spelat igenom och tröttnat på dem, något som jag fått ångra. Därför har jag bestämt mig för att sluta sälja spel som jag gillar och endast sälja för att rensa samlingen från skräp.

Ångrar att jag sålt:
1. The Incredible Hulk: Ultimate Destruction
2. Beyond Good and Evil
3. Ratchet & Clank
4. Simpsons: Hit and Run
5. Max Payne
6. FIFA Football 2003

Ångrar att jag sålt men sedan köpt igen:
Metal Gear Solid 2
Gran Turismo 4

Allt är till PS2
  • 0
Säljer alldrig Oblivion,Halo3,Gow
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
Oblivion och final fantasy-spel
http://nhlbettingblog.se/
  • 0
Grand Theft Auto: San Andreas, Halo-spelen och Call of Duty 2 och 4.
  • 0
jag vet inte men jag vet att jag gärna vilj sälja mitt gears of war. Men man får typ inga pengar för det. Men det är så tråkigt!
I have a bad feeling about this.
  • 0
Mina FF spel + Resident Evil 3: Nemesis som jag aldrig skulle våga sälja.
  • 0
Säljer aldrig min Zelda: Collectors Edition eller min Wind Waker med Master Quest. Metroid Fusion, Zero Mission och Golden Sun: The Lost Age är andra spel jag inte vill ska försvinna från samlingen.

Det enda spel jag ångrar att jag har sålt är nog Paper Mario: The Thousand Year Door, hittar jag den i en realåda nånstans ligger den inte kvar länge.
Havet har inget liv
  • 0
Säljer aldrig SNES/N64 spel. Inte heller Morrowind eller Oblivion.
Här sitter jag och känner in forumet.
  • 0
Allt med Final och Fantasy i titeln kommer aldrig att försvinna från spelsamlingen. Mitt NES och alla spel som jag hade till det kommer jag aldrig göra mig av med, det skapade liksom vem jag är idag och har gett mig otroligt många bra timmar.
  • 0
  • Gold
  • Gold
Jag säljer alla mina spel för att köpa nya spel. Men vissa spel ångrar man att man sålt.
  • 0
Mitt Super Nintendo med alla spel, aldrig. Vissa av mina SNES-spel är extremt sällsynta.

Metal Gear Solid-serien också, aldrig!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Jag säljer aldrig gears of war eller halo 3.

Fan vad jag ångrar att jag sålde mitt gc med pso, super smash och massa andra spel för ett jävla ds
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Kommer inte sälja Oblivion eller Crysis
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Säljer aldrig Shenmue eller Shenmue II, och inte heller Dreamcasten som jag spelar dessa spel på.

Sen har jag en del gamla klassiker, Zelda, Kirby's Adventure, Punch-Out!! osv osv, dessa säljer jag aldrig!
  • 0
Pc-spel, inte värt något..
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Jag ångrar att jag sålde naruto: rise of a ninja. Om jag hade haft kvar det så skulle jag aldrig sälja det igen!
I have a bad feeling about this.
  • 0
Metal gear solid 1,2 och 3.
Don't ever back down
  • 0
Mina japanska utgåvor av Phoenix Wrigt 2 och 3 till NDS.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Inget.. Alla mina lir lär ha antikvärde..
Tyskarna försöker konkurrera med fransmännens Merci och gör sin egna choklad; "Danke".
  • 0
Gears of War. Bästa Spelet Någonsin
"The best defense to an armbar, is a punch to the face." - Matt Hughes
  • 0
Säljer aldrig min Oblivion CE till X360. Annars kan jag nog inte komma...Jo! Joe & Mac: Cave Ninja och Donkey Kong Country till SNES kommer nog inte försvinna.
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
  • Sync
  • Sync
Kommer aldrig sälja Fallout 1/2.
  • 0
Vågra inte ens tänka på att sälja mina MGS-spel.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Populous: The Beginning och Dungeon Keeper 1 Gold kommer jag aldrig att sälja, Nevvah.
"Det här är möjligtvis inte glamrock? Hade fått för mig det." - Angel Force om Megadeth
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!