Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel skulle du aldrig sälja?

Jag kommer aldrig sälja The Orange Box till PC. Har visserligen alla spelen på Steam, så visst kan man sälja skivorna till en intet ont anande själ.

Annars så kommer jag aldrig att sälja något spel till mitt NES, förutom möjligtvis Super Mario Bros. 2(Den amerikansk/europeiska versionen, inte den japanska). Jag skulle nog inte sälja något spel till mitt SNES heller, eventuellt dock A Link to the Past - Min version är endast på Tyska, om jag skulle hitta en engelskspråkig version skulle den tyska säljas på stubb!

Helst av allt vill jag inte sälja några spel alls, jag köper spel som jag vill ha och kommer att förr eller senare vilja spela något av alla spel som jag äger. Alltså kan jag inte förmå mig att sälja några, förutom om jag blir galen - Vilket jag blev tidigare i år och sålde några finfina lir. Idiot!
Storm shadow, let's battle.
  • 0
  • Dve
  • Dve
Gears of War
The Elder Scrolls IV: Oblivion
The Orange box

Dom tre spelen ligger varmt intill hjärtat på mig.
thats pure gonzo
  • 0
star wars the best of pc kommer jag aldrig sälja (innehåller fem spel)
It's time for PS VITA!!!
  • 0
skulle aldrig sälja: Perfect Dark, Zelda ocarina of time, majoras mask till N64 samt alla mina Nes och Mega drive spel!
  • 0
  • Zime
  • Zime
Eftersom jag bara köper bra spel, säljer jag aldrig mina spel;).
Fast sen vet man ju aldrig om ekonomin ligger pyrt till så man måste ta farväl av några kära spel.

Skulle dock ALDRIG sälja Mafia... Eller Zelda: A Link to the Past. Och heller inte The Orange Box det är klart. Bioshock måste jag ha kvar, självfallet.

Men då, jag säljer aldrig något utav mina spel! Never!
  • 0
Ett spel som jag spelat sen jag var tre är Darius twin till SNES. Så enkelt men ändå så bra. Tack gud för detta spel.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Jag har en jättesamling av spel jag har över 100 spel iaf. Och jag skulle nog inte sälje ett enda av mina spel faktiskt. Eller ja det skulle vara Assassins Creed eller Comand and Concquer 3... annars nej
Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, pessimisten fruktar att det är sant.
  • 0
Skulle aldrig sälja min samling av Game Boy Color spel. Vill däremot få fler. Har bara 7 st...
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Aldrig någonsin Halo 3 Legendary Edition.
  • 0
The Darkness och Uncharted Drake's Fortune.
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Allt kan säljas ill rätt pris

Tillagt 2008-01-09 22:41:
Men uncharted skulle vara svårt
Haze
  • 0
Mitt vackra Ico, orginalutgåvan. Detta ska stanna i min ägo ett bra tag till.
shador | extra dry.
  • 0
Justfan, håller med, skulle aldrig heller sälja Uncharted. Ett av världens bästa spel.
  • 0
Sedan mitt Arsenal spel till xbox ska jag aldrig sälja
Haze
  • 0
Inga av mina nuvarande spel.
  • 0
Nu för tiden säljer jag aldrig något spel även om jag inte har spelat det på månader. Anledningen är att jag samlar på spel, man får så lite pengar för dem och att jag alldeles för många gånger har ångrat mig och blivit tvungen att köpa spelet igen.
  • 0
Skulle aldrig sälja/ eller byta in Mass Effect, Orange Box, Bioshock
Do you think we crashed on this place by coincidence ?
  • 0
Jag ångrar att jag sålde Tales of Symphonia
Sluta dalta med överklassen
  • 0
Bioshock kommer jag inte sälja, mycket pågrund av att det är ett jävligt bra spel, men också för att det finns en begränsning för hur många gånger du kan installera det.
I've got an appetite like a war and I always hunger for more!
  • 0
alla mina supernitendo spel... även fast inte konsolen inte funkar
I love my country and if you don't, fuck you and your fat wife.
  • 0
Super mario galaxy
Alla spel till mitt N64
Orange box till pc
Nintendude
  • 0
Hey, jag skulle sälja min själ mot att få testa gta iv
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
oh ja, finns en massa spel jag aldrig skulle sälja av.

Bl a a Zelda: a link to the past, Metroid 1 och 2 etc ^^
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
sega soccer slam... haha.. vet inte hur många ggr man hållt i det på games beg-korg... verkar sjukt skoj!
  • 0
Citerar EmbraceTheDarkness:
Aldrig någonsin Halo 3 Legendary Edition.

Var det inte du som tyckte Halo 3 sög för ett tag sedan? Eller du kanske behåller det pga hjälmen?
Diablo III <3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!