Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel skulle du aldrig sälja?

jag ångrar som fan att jag sålde wii till en konstig liten snubbe som gav mig bara 1800kr och ja själv köpte detta för 2700kr
  • 0
Säljer aldrig några spel alls.
  • 0
Citerar Mr Bubbles:
jag ångrar som fan att jag sålde wii till en konstig liten snubbe som gav mig bara 1800kr och ja själv köpte detta för 2700kr

Vad ångrar du; den ekonomiska förlusten eller att du hade velat ha kvar den?
I don't envy you.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Burnout 3.
  • 0
Jag skulle aldrig sälja mitt Halo 3 eller battlefield 1942
Our motto: Apocalypse Now
  • 0
Super mario galaxy: .
"Knowing your enemy is the quickest path to victory".
  • 0
Star wars: Episode I Racer, till N64..
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Jag brukar ångra de flesta spelsäljningar, när man blir sugen på att spela dem igen. Fast nu när jag har 360 kommer jag aldrig sälja spel igen, det får bli så.
Inget Eko utan Drag.
  • 0
Att sälja mitt Super Mario 64 skulle vara som att sälja en del av min barndom. IT STAYS WITH ME UNTILL I DIE I TELL YOU!
xbox360 ftw!
  • 0
Jag skulle aldrig sälja Byggare Bob.
Eller jag skulle ha gjort det men ingen skulle nånsin köpa det.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Inga av mina MGS spel skulle någonsin riskera att förlora sin plats i spelhyllan!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Jag ångrar lite att jag sålde Half-Life till PS2. Jag skulle aldrig sälja Tekken 5, Burnout 3, Halo 3, Just Cause, eller nästan inget av de spel jag har i samlingen nu.
  • 0
  • race
  • race
ALLA Halo-spelen dom är nog dom bästa någonsin.
Och inte Mass Effect, Saints Row ja det är rätt många.
  • 0
Vill inte sälja något. Tvångsmässig samlare.
Die?
  • 0
mitt silent hill 2
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
Burnout 3: Takedown skulle jag aldrig sälja. Underbart spel
  • 0
Citerar Powergrace:
Inga av mina MGS spel skulle någonsin riskera att förlora sin plats i spelhyllan!

Inte mina heller Trots att man har dubletter ;P
You'd have to have a death wish to go in there. Sounds like the perfect job for me. - Old Snake
  • 0
MotorStorm, The Darkness, Uncharted, Burnout Paradise, DiRT, Devil May Cry 4, Resident Evil 4 Limited Edition (PS2. Metal box)
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Alla N64 & NES/SNES spel!!
Jag ljuger aldrig, jag pratar bara Molyneux
  • 0
Inget av mina nuvarande.
  • 0
Jag skulle inte sälja ett enda av spelen i min samling...köpte ju dem av en anledning
  • 0
Jag skulle aldrig sälja mitt första tv-spel. Crash Bandicoot, fick det 1997.
Jag gör gamereactors näst sämsta blogg, checka in!
  • 0
Jag skulle ALDRIG sälja mitt MGS3, för det är mitt favorit spel + att det är signerat av Kojima
-No shit Sherlock! -Dig a little deeper Watson.
  • 0
Goldeneye till N64an.
  • 0
halo 3
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!