Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Splinter Cell: Conviction


Citerar Avoca:
Tyckte speciellt Sam's luffarlook var supercool


Nej, han såg ut som en uteliggare. Ganska stort steg från att vara en "Splinter-Cell".
  • 0
Citerar Swe 08:
Nej, han såg ut som en uteliggare.


Och?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Vem har sagt att en uteliggare nödvändigtvis måste ha dålig stil? Just den där uteliggarstilen såg bra ut och inte förjävlig som du säger
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
åste ha dålig stil? Just den där uteliggarstilen såg bra ut och inte förjävlig som


Tycker du.
  • 0
Citerar Swe 08:
Ja? Det såg förjävligt ut.


Hade gärna sett en del av spelet (Nån banor, dvs) där han såg sådär ut.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Swe 08:
Ja? Det såg förjävligt ut.


Det Conviction hade nog blivit än bättre än det vi fått demo på nu.
  • 0
Citerar Aaandy:
Det Conviction hade nog blivit än bättre än det vi fått demo på nu.


Håller med.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
imorn blir det förhandsbokning på spelet längtar redan
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
  • I
  • I
Citerar Aaandy:
Det Conviction hade nog blivit än bättre än det vi fått demo på nu.


Det verkade riktigt kul, synd att vi får det här istället.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Swe 08:
Ja? Det såg förjävligt ut.


Det Conviction hade nog blivit än bättre än det vi fått demo på nu.


Jag syftade på kläderna, inte upplägget.
  • 0
  • I
  • I
Fast å andra sidan verkar det inte var särskilt bra heller. Varför kunde de inte bara ha gett oss Chaos Theory i HD?
Ad finem ambulo.
  • 0
de va då fan vad alla ska klaga på demot tycker ni det var för mycket action sätt då på svårighets graden realistic och andvänd inte det jävla vapnet en enda gång och försök at inte bli upptäkt heller då jävlar får ni se på stealth
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Swe 08:
han såg ut som en uteliggare.


Om ens dotter dör så är det nog ganska naturligt.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar sammiboii:
de va då fan vad alla ska klaga på demot tycker ni det var för mycket action sätt då på svårighets graden realistic och andvänd inte det jävla vapnet en enda gång och försök at inte bli upptäkt heller då jävlar får ni se på stealth


Jag tyckte hursomhelst väldigt mycket om demot.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar sammiboii:de va då fan vad alla ska klaga på demot tycker ni det var för mycket action sätt då på svårighets graden realistic och andvänd inte det jävla vapnet en enda gång och försök at inte bli upptäkt heller då jävlar får ni se på stealth

Jag tyckte hursomhelst väldigt mycket om demot.


så ska de låta
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Jag ska nog vänta tills priset ligger runt 3-400 kr i alla fall. Demot var rätt så kul, men inte tillräckligt för att få mig att vilja boka lyxversionen direkt.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
woho bokat och klart kan knappt vänta
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Fy fan vad dåligt.

Tog mig bara någon minut för att inse vilken hemsk sak Ubisoft gjort. Man kan inte smyga ordentligt, jag minns hur man i föregångarna kunde smyga lugnt och väldigt långsamt, här går det ju asfort även när man kryper.

Man kan i princip bara döda vakterna. Vill man låta dem vara är det väl en sak, men så fort man fångat en finns inte ens alternativet att bara knocka honom medvetslös. Vad hände med stealth? Det här är ju som ett Rainbow Six i skuggor.

Sjukt besviken. Inget köp. Splinter Cell är dött.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
  • I
  • I
Citerar torbli79:
Fy fan vad dåligt.

Tog mig bara någon minut för att inse vilken hemsk sak Ubisoft gjort. Man kan inte smyga ordentligt, jag minns hur man i föregångarna kunde smyga lugnt och väldigt långsamt, här går det ju asfort även när man kryper.

Man kan i princip bara döda vakterna. Vill man låta dem vara är det väl en sak, men så fort man fångat en finns inte ens alternativet att bara knocka honom medvetslös. Vad hände med stealth? Det här är ju som ett Rainbow Six i skuggor.

Sjukt besviken. Inget köp. Splinter Cell är dött.


Man undrar verkligen hur de tänkte när de gjorde det här.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Man undrar verkligen hur de tänkte när de gjorde det här.


Inte alls, verkar det som. Kanske ville locka till sig så många spelare som möjligt, och satsade mer på actionelementen än stealth. Som vanligt får vi "äkta" gamers lida. Casual-skit.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar I:
Man undrar verkligen hur de tänkte när de gjorde det här.


Jag tippar på att de tror sig nå fler konsumenter med den nya riktningen. Något som återstår att se, men jag får ändå känslan av att de överskattat dragningskraften i Sam Fishers livsöde. Det kan mycket väl vara så att många gillar honom som karaktär. Fast gillar man honom för att han passade så pass perfekt ihop med själva spelmekaniken och Tom Clancy-tonen eller för att han var en fantastiskt karaktär? Jag tror på det förstnämnda.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Jag tippar på att de tror sig nå fler konsumenter med den nya riktningen.


Som jag skrev.

Citerar torbli79:
Kanske ville locka till sig så många spelare som möjligt, och satsade mer på actionelementen än stealth


Citerar Nicklas Holm:
överskattat dragningskraften i Sam Fishers livsöde


Det var ju inte direkt en spelserie som handlade om Sam, förens mot slutet. Jag känner mer för spelen än Sam.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!