Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Splinter Cell: Conviction


Citerar Toy of Joy:
Är det bara jag som köpte PC och har frysningar, krasher och dålig fps med en bra rigg?


Förmodligen inte bara du. När man gör PC-spel så måste man ju anpassa för så många olika riggar så är det inte gjort rätt så kommer det att bugga och frysa etc som du nämner.

Du kan ju kolla in deras forum eller liknande ifall du vill se om andra har haft samma problem och hur de löst det.

Här är t.ex. en tråd med flera som spelet krashar för:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/7211014258/m/3081022
758


Det finns många andra om liknande.
  • 0
Nu har jag spelat igenom spliter cell på "realistisk" men jag får inget achivment! någon annan som haft de problemet eller vad är det för fel? jag har ju klarat alla uppdragen.
"In the land of the blind the one eye man is the king"
  • 0
Citerar DarkOzze:
Nu har jag spelat igenom spliter cell på "realistisk" men jag får inget achivment! någon annan som haft de problemet eller vad är det för fel? jag har ju klarat alla uppdragen.


Jag har samma problem, enligt Ubisoft så är det en bugg som dem ska fixa. Vet dock inte när buggen kommer vara fixad, men jag hoppas att det händer inom en snar framtid.
  • 0
Citerar Crunt:
enligt Ubisoft så är det en bugg som dem ska fixa. Vet dock inte när buggen kommer vara fixad, men jag hoppas att det händer inom en snar framtid.


Hur som helst så kommer ni slippa spela om spelet. Hoppas inte jag får samma bugg dock.
  • 0
Snart ligger spelet i brevlådan gubbar! Ska köpa Live Gold snart också, adda Notorious Seb ifall ni vill spela på X360. Fast de kommande 2 veckorna blir det nog inte så mkt SC:C eftersom Halo: Reach betan kommer. Efter det kommer jag nog lira en del dock.
  • 0
Citerar Saigon:
adda Notorious Seb ifall ni vill spela på X360


Tror jag redan har dig. Men spelar gärna lite hunter någon gång.
  • 0
Finns det ingen med PC versionen? alla här verkar lira X360
Live by the creed!
  • 0
Fick inte heller achievementen för klara spelet på realistisk. Jag visst dock inte det var en achievement förens jag läste ovanstående ^^
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Tror jag redan har dig. Men spelar gärna lite hunter någon gång.


Det får bli efter Halo: Reach-betan isf, men vi får se till att spela.
  • 0
Jag vill fan se en fet expansion annonseras snart!
  • 0
Någon som hört något mer om achivments buggen??
"In the land of the blind the one eye man is the king"
  • 0
Om ni vill spela co-op på 360 adda Count92.
Take it or leave it!
  • 0
Var det bara jag som fick känslan i slutet att vi inte kommer få se mer av Sam Fisher?
  • 0
Citerar metroid_prime:
Var det bara jag som fick känslan i slutet att vi inte kommer få se mer av Sam Fisher?


Fick lite av den känslan också.
Take it or leave it!
  • 0
Citerar Snorken:
Var det bara jag som fick känslan i slutet att vi inte kommer få se mer av Sam Fisher?


Njaa, jag fick den motsatta känslan när man såg den sista förhörsscenen med Victor Coste i slutet
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Njaa, jag fick den motsatta känslan när man såg den sista förhörsscenen med Victor Coste i slutet


Man får känslan att Sam har gjort sitt och att han drar sig tillbaka.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Man får känslan att Sam har gjort sitt och att han drar sig tillbaka.


Nej, inte i den sista förhörsscenen när man hör ljuden i bakgrunden
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Nej, inte i den sista förhörsscenen när man hör ljuden i bakgrunden


Jag vet jag fattade det! Jag menar efter det och vad Victor berättar om Sam!
  • 0
Citerar metroid_prime:
Jag vet jag fattade det! Jag menar efter det och vad Victor berättar om Sam!


Action speaks louder than words
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Action speaks louder than words


Aja, jag tyckte det verkade som om Sam hade en sista grej kvar innan han kunde lägga av helt. Men det är så jag tolkade det och lägg tills hans ålder så tror jag att det här var sista spelet med Sam iallafall.
  • 0
Hur gamma lär Fischer? Han lär ju iaf börja få dåliga knän^^
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Citerar tittieairbuck:
Hur gamma lär Fischer? Han lär ju iaf börja få dåliga knän^^


Han har ju lugnt passerat fyrtioårs strecket!
  • 0
Citerar metroid_prime:
Men det är så jag tolkade det och lägg tills hans ålder så tror jag att det här var sista spelet med Sam iallafall.


Så länge spelen fortsätter sälja rätt bra (tror Conviction har sålt hyffsat i alla fall) så kommer nog spelen fortsätta att komma. Dock är det ju mycket möjligt att vi kommer få spela som en ny karaktär någon gång i framtiden.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!