Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Splinter Cell: Conviction

Citerar eDw:
Min kod fungerade inte.. drog ett mail till ubisoft

Skriv in den med stora bokstäver och inga bindestreck, så det ska se ut så här: AHS7RET3SJS82 och inte ANV-RYTU-AJSU-3HTW (de här båda var bara random exempel så ingen nu försöker använda dem ).
We own your fucking dreams!
  • 0
Testa den här: AAX-VNCR-LHC4-ATAU-W7LP
Make war, not love
  • 0
Citerar eDw:
Säker på att det ska vara utan bindestreck? Står att den är ogiltig då

Jag slog in utan och det fungerade utmärkt. Tänk på att du ska inte redeema koden i dashboarden utan genom Extra-menyn i spelet där man låser upp alla andra gratis-saker.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar eDw:
Aha, inte i dashboarden! Då är det nog det som är problemet, korkat av mig.. Ska testa det sen. Tack för hjälpen!

• 0
Citerar eDw:
Nej jag skrev in koden på rätt ställe trots allt, men det fungerar inte med nån av koderna.. nåt är fel

Koden ska skrivas in i Extra-menyn i spelet och den ska slås in med bindestreck.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Någon mer än jag som tycker att spelet är sjukt dåligt optimerat? Jag kan köra de flesta nyare spelen med höga inställningar utan att få problem med bilduppdateringen. Men Splinter Cell Conviction går fruktansvärt segt, någon som vet hur man kan fixa det här?
ballz of steel
  • 0
Citerar Luddinator:
Koden ska skrivas in i Extra-menyn i spelet och den ska slås in med bindestreck.

Det ska skrivas utan bindestreck väl?
  • 0
Citerar kry1_rygar:
Någon mer än jag som tycker att spelet är sjukt dåligt optimerat? Jag kan köra de flesta nyare spelen med höga inställningar utan att få problem med bilduppdateringen. Men Splinter Cell Conviction går fruktansvärt segt, någon som vet hur man kan fixa det här?

Ladda ner 1.02-uppdateringen. Den fixar det värsta. Annat finns inte mycket mer att göra är jag rädd.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Citerar metroid_prime:
Det ska skrivas utan bindestreck väl?

Jag skrev in bindesstrecken också. I Extra-menyn, vid något som hette "undefined" stod det "Lös in kod" och det gjorde jag. Bindesstrecken dök inte upp som de annars brukar göra automsatiskt på dashboarden efter fyra tecken så jag skrev in de också, och som sagt, det funkade för mig.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Citerar Luddinator:
Jag skrev in bindesstrecken också. I Extra-menyn, vid något som hette "undefined" stod det "Lös in kod" och det gjorde jag. Bindesstrecken dök inte upp som de annars brukar göra automsatiskt på dashboarden efter fyra tecken så jag skrev in de också, och som sagt, det funkade för mig.

Jag skrev utan bindesstreck och det funka!
  • 0
Citerar Revival:
Citerar kry1_rygar:

Ladda ner 1.02-uppdateringen. Den fixar det värsta. Annat finns inte mycket mer att göra är jag rädd.

Jag tog ner 1.02 när den kom ut. Tyvärr fungerar det inte mkt bättre heller.. Har inte kört på en vecka nu.. waaste of time.. får hoppas de kommer ytterligare en patch asap..
  • 0
Älskar Splinter Cell spelen men jag har Playstation 3 och inte Xbox 360, och min dator klarar inte av sånna spel Varför ska dom bara göra Conviktion till PC och 360? Double Agent släppes ju till PS3
  • 0
Var det bara jag som vart lite tårögd i slutet av Prolog kampanjen?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar macke_ps3:
Älskar Splinter Cell spelen men jag har Playstation 3 och inte Xbox 360, och min dator klarar inte av sånna spel Varför ska dom bara göra Conviktion till PC och 360? Double Agent släppes ju till PS3

Microsoft har betalat Ubisoft för att få ha det exklusivt.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Någon som har köpt DLC?
  • 0
Jag förstår inte varför folk lämnar när dom ligger under med tio poäng.Det är inte ens svårt att ta igen.
  • 0
Går det att spela samarbetsläget med delad skärm?
  • 0
Citerar Th3 End:
Går det att spela samarbetsläget med delad skärm?

Menar du splitscreen? Du kan ju alltid köra Co-op storyn och då kan man spela splitscreen på samma konsol eller så kör man via Xbox Live. Men om du kör på PC så vet jag faktiskt inte.
http://csgo-stats.com/76561197980242488/
  • 0
Citerar Crunt:
Menar du splitscreen? Du kan ju alltid köra Co-op storyn och då kan man spela splitscreen på samma konsol eller så kör man via Xbox Live. Men om du kör på PC så vet jag faktiskt inte.

Ja, split screen (betyder ju delad skärm). Det var det jag syftade på, co-op story på samma konsol. Inte till PC. Tack för svaret.

Ska nog införskaffa detta och lira med en polare. =)
  • 0
Citerar Th3 End:
Citerar Crunt:Menar du splitscreen? Du kan ju alltid köra Co-op storyn och då kan man spela splitscreen på samma konsol eller så kör man via Xbox Live. Men om du kör på PC så vet jag faktiskt inte.

Ja, split screen (betyder ju delad skärm). Det var det jag syftade på, co-op story på samma konsol. Inte till PC. Tack för svaret.

Ska nog införskaffa detta och lira med en polare. =)

Om du blir sugen på att lira lite Co-op över Xbox Live när dina kompisar inte kan spela så kan du adda mig om du vill så lirar vi
http://csgo-stats.com/76561197980242488/
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy