DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Tokhopp 2006-02-14 19:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sorry. Jag råkade visst skriva i fel tråd. Det finns ju en annan där man översätter spel + filmtitlar. "Surely no one will mind if we take a quick nap in the king's bed." Like Comment Share 0Viktor 2006-02-14 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Star Wars: Empire At War = Stjärnornas krig: Kejsaren mot krig Empire blir inte kjesare utan imperium och at blir i. Alltså Stjärnornas Krig: Imperiet i Krig Like Comment Share 0Arcade 2006-02-14 21:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead Or Alive 4 - Död eller Levande (Dö eller Lev) 4 Like Comment Share 0 Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six = Regnbåge sex (regnbågs-sex) hm... xD"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sunes Sportlov = Sunes Sport Holiday LoL"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0DuDe_92 2006-02-14 22:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I en mattebok vi hade så översattes ärligt talat Playstation till "spelstation" jag tror boken hette Matte direkt 7 Like Comment Share 0Lallul 2006-02-15 15:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^ Naruto: Gekitou Ninja Taisen - Naruto: Jätteslåss NinjakrigByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Viktor 2006-02-14 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Star Wars: Empire At War = Stjärnornas krig: Kejsaren mot krig Empire blir inte kjesare utan imperium och at blir i. Alltså Stjärnornas Krig: Imperiet i Krig Like Comment Share 0Arcade 2006-02-14 21:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead Or Alive 4 - Död eller Levande (Dö eller Lev) 4 Like Comment Share 0 Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six = Regnbåge sex (regnbågs-sex) hm... xD"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sunes Sportlov = Sunes Sport Holiday LoL"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0DuDe_92 2006-02-14 22:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I en mattebok vi hade så översattes ärligt talat Playstation till "spelstation" jag tror boken hette Matte direkt 7 Like Comment Share 0Lallul 2006-02-15 15:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^ Naruto: Gekitou Ninja Taisen - Naruto: Jätteslåss NinjakrigByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Arcade 2006-02-14 21:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead Or Alive 4 - Död eller Levande (Dö eller Lev) 4 Like Comment Share 0 Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six = Regnbåge sex (regnbågs-sex) hm... xD"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sunes Sportlov = Sunes Sport Holiday LoL"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0DuDe_92 2006-02-14 22:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I en mattebok vi hade så översattes ärligt talat Playstation till "spelstation" jag tror boken hette Matte direkt 7 Like Comment Share 0Lallul 2006-02-15 15:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^ Naruto: Gekitou Ninja Taisen - Naruto: Jätteslåss NinjakrigByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six = Regnbåge sex (regnbågs-sex) hm... xD"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sunes Sportlov = Sunes Sport Holiday LoL"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0DuDe_92 2006-02-14 22:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I en mattebok vi hade så översattes ärligt talat Playstation till "spelstation" jag tror boken hette Matte direkt 7 Like Comment Share 0Lallul 2006-02-15 15:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^ Naruto: Gekitou Ninja Taisen - Naruto: Jätteslåss NinjakrigByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Apollo 2006-02-14 22:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sunes Sportlov = Sunes Sport Holiday LoL"This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0DuDe_92 2006-02-14 22:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I en mattebok vi hade så översattes ärligt talat Playstation till "spelstation" jag tror boken hette Matte direkt 7 Like Comment Share 0Lallul 2006-02-15 15:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^ Naruto: Gekitou Ninja Taisen - Naruto: Jätteslåss NinjakrigByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
DuDe_92 2006-02-14 22:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I en mattebok vi hade så översattes ärligt talat Playstation till "spelstation" jag tror boken hette Matte direkt 7 Like Comment Share 0Lallul 2006-02-15 15:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^ Naruto: Gekitou Ninja Taisen - Naruto: Jätteslåss NinjakrigByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Lallul 2006-02-15 15:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^ Naruto: Gekitou Ninja Taisen - Naruto: Jätteslåss NinjakrigByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
D-boy 2006-02-15 15:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Godfather=Gudfadern PS filmerna de bästa i film historien Covert ops in MGO Like Comment Share 0Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Nicklas Holm 2006-02-15 15:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy II, Final Fantasy III, Final Fantasy IV o.s.v. blir alla kufiska om man översätter dem. Sista Fantasin II, Sista Fantasin III... hur j-vla många sista fantasier kan man ha egentligen? twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast Like Comment Share 0Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Apollo 2006-02-21 20:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "direktöversätt Joystick Glädjepinne ^^" Hmmm, det låter som någon annat. "This is good... Isn't it?" Like Comment Share 0stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
stubi773 2006-02-21 21:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dead or Alive - Död eller Levande It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are. Like Comment Share 0Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Carl Brännström 2006-02-21 21:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible stubi, tänkte du på det här då: Död eller Levande blir Dead or Alive på engelska. Det trodde du inte, va? Vilken twist! Carl Brännström / Gamereactor Like Comment Share 0Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Macgyver001 2006-02-22 10:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Full Spectrum Warrior Midtown Madness Battlefield Modern Combat Call of Duty Flatout Need for Speed Undergorund Need for Speed Most Wanted Brothers in ArmsThe right man when things go wrong Like Comment Share 0bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
bobby-k 2006-02-22 11:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty var väl rätt lätt, Pliktens KallelseHaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!! Like Comment Share 0braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
braeck 2006-02-22 12:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Need For Speed Most Wanted --- Behöver Fart Mest eftertraktad Like Comment Share 0secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
secuda 2006-02-22 14:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarar ni dessa? Burnout Revenge Däck skrik hämnd Full Spectrum Warrior Full späckat krigare? Fult skalig krigare? ännu krystigare när jag slog upp det gillar min översättning bättre Midtown Madness Galen mellan stad? Battlefield Modern Combat- Slagfält modärn strid Call of Duty- Plikten kallar Flatout -plattdäck-punktering Need for Speed Undergorund Behöver fart Underjord Need for Speed Most Wanted Behöver fart Mest eftertraktad Brothers in Arms Bröder i krig Aah älskar dessa översättningar låter som direkt översättningar från åttitalets transformers Däck skrik 360 - burn out 360Islam+frihet=lol Like Comment Share 0Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Forcen 2006-02-22 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible värld av krigsföring, halveringstid 2, avlägset gråt, seriösa sam och svart och vitt 2 någons som kan gissa?If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike. Like Comment Share 0Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Silke Neryn 2006-02-22 14:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu "blir" faktiskt inte Final Fantasy Sista Fantasin utan snarare "Slutgiltig Fantasi" eller "Sista Fantasi" om ni nu vill använda ordet sista. Men Slutgiltig både låter och är en bättre översättning av det engelska ordet Final i det här sammanhanget. Final Fantasy är dessutom i obestämd form, det skulle behöva vara ett The före Final Fantasy för att ni överhuvudtaget skulle kunna döpa det till "Sista Fantasin" Det handlar helt enkelt inte om "Last Fantasy", utan snarare om den slutgiltiga och ultimata fantasi upplevlsen. Och de kan vara hur många som helst egentligen. En bra titel är det i vilket fall som helst, om man inte tror att final bara betyder sista, vill säga Esike desike luntan tuntan. Like Comment Share 0robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
robot6 2006-02-22 15:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War = Krigsguden Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Arcade 2006-02-22 16:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-life 2 = Halv Liv 2 Like Comment Share 0urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
urre_burre 2006-02-22 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trackmania Sunrise: Banmani Soluppgång Marc Eckos getting up contents under pressure: Marc Eckos få up innehåll under tryckJag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur Like Comment Share 0Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Arcade 2006-02-22 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tay The Tansmania Tiger = Tay, den tansmaniska tigern Like Comment Share 0Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Ruffy 2006-02-22 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? Like Comment Share 0yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
yozified 2006-02-22 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jopp, helt rätt gissat. Det är en förkortning av reconnaissance som betyder spaning eller spionering i militära sammanhang. Spökspion Avancerad krigskämpe? Sheeesh... *edit* Spökspion: Avancerad krigskämpe ska det vara, ja. Fast det låter fortfarande urlöljigt... =P Tack, Lallul! =)"But then? No then." Like Comment Share 0Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
Lallul 2006-02-22 18:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men Advanced Warfigter är en undertitel på Ghost Recon. det blir Spökspion: Avancerad krigskämpeByter namn till Trog när GR goes 2.0 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...6789101112131415161718...36