DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
jerrko 2008-02-26 19:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon ball Z: Drakboll Z Like Comment Share 0Helikoptermamma 2008-02-26 20:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible World of Warcraft = Värld av krigshantverk Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-26 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starfox Adventures = Stjärnrävs äventyr ...ehh..Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0 gudvaroligt 2008-02-26 20:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom Tillagt 2008-02-26 20:37: Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Tillagt 2008-02-26 20:40: The Lost Vikings - De Vilse Vikingarna"I've got muscles in places you've never even heard of" - Guybrush Threepwood Like Comment Share 0Caleb 2008-02-26 20:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar gudvaroligt:Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Nää, Hertig Atombombadem! "Reality is tearing itself asunder - and i must race." Like Comment Share 0Calley 2008-02-26 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Orange Box - Den Oranga lådan. Älskar att säga det. Half-Life - Halva livet."Har du kommit för att hämta mig?" Like Comment Share 0Dannee91 2008-02-26 21:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Evil Chicken:Citerar Calley:Half-Life - Halva livet. Fel. Halveringstid Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Helikoptermamma 2008-02-26 20:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible World of Warcraft = Värld av krigshantverk Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-26 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starfox Adventures = Stjärnrävs äventyr ...ehh..Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0 gudvaroligt 2008-02-26 20:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom Tillagt 2008-02-26 20:37: Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Tillagt 2008-02-26 20:40: The Lost Vikings - De Vilse Vikingarna"I've got muscles in places you've never even heard of" - Guybrush Threepwood Like Comment Share 0Caleb 2008-02-26 20:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar gudvaroligt:Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Nää, Hertig Atombombadem! "Reality is tearing itself asunder - and i must race." Like Comment Share 0Calley 2008-02-26 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Orange Box - Den Oranga lådan. Älskar att säga det. Half-Life - Halva livet."Har du kommit för att hämta mig?" Like Comment Share 0Dannee91 2008-02-26 21:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Evil Chicken:Citerar Calley:Half-Life - Halva livet. Fel. Halveringstid Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Echo lake 2008-02-26 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starfox Adventures = Stjärnrävs äventyr ...ehh..Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0 gudvaroligt 2008-02-26 20:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom Tillagt 2008-02-26 20:37: Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Tillagt 2008-02-26 20:40: The Lost Vikings - De Vilse Vikingarna"I've got muscles in places you've never even heard of" - Guybrush Threepwood Like Comment Share 0Caleb 2008-02-26 20:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar gudvaroligt:Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Nää, Hertig Atombombadem! "Reality is tearing itself asunder - and i must race." Like Comment Share 0Calley 2008-02-26 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Orange Box - Den Oranga lådan. Älskar att säga det. Half-Life - Halva livet."Har du kommit för att hämta mig?" Like Comment Share 0Dannee91 2008-02-26 21:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Evil Chicken:Citerar Calley:Half-Life - Halva livet. Fel. Halveringstid Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
gudvaroligt 2008-02-26 20:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom Tillagt 2008-02-26 20:37: Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Tillagt 2008-02-26 20:40: The Lost Vikings - De Vilse Vikingarna"I've got muscles in places you've never even heard of" - Guybrush Threepwood Like Comment Share 0Caleb 2008-02-26 20:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar gudvaroligt:Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Nää, Hertig Atombombadem! "Reality is tearing itself asunder - and i must race." Like Comment Share 0Calley 2008-02-26 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Orange Box - Den Oranga lådan. Älskar att säga det. Half-Life - Halva livet."Har du kommit för att hämta mig?" Like Comment Share 0Dannee91 2008-02-26 21:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Evil Chicken:Citerar Calley:Half-Life - Halva livet. Fel. Halveringstid Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Caleb 2008-02-26 20:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar gudvaroligt:Duke Nukem: Forever - Hertig Nukleärdom: För alltid Nää, Hertig Atombombadem! "Reality is tearing itself asunder - and i must race." Like Comment Share 0Calley 2008-02-26 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Orange Box - Den Oranga lådan. Älskar att säga det. Half-Life - Halva livet."Har du kommit för att hämta mig?" Like Comment Share 0Dannee91 2008-02-26 21:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Evil Chicken:Citerar Calley:Half-Life - Halva livet. Fel. Halveringstid Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Calley 2008-02-26 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Orange Box - Den Oranga lådan. Älskar att säga det. Half-Life - Halva livet."Har du kommit för att hämta mig?" Like Comment Share 0Dannee91 2008-02-26 21:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Evil Chicken:Citerar Calley:Half-Life - Halva livet. Fel. Halveringstid Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Dannee91 2008-02-26 21:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Evil Chicken:Citerar Calley:Half-Life - Halva livet. Fel. Halveringstid Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Rösti 2008-02-26 21:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Saffransbulle 2008-02-26 21:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Aliens: The Computer Game - Utomjordingar: Datorspelet Donkey Kong - Åsna Stor Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Soccer Kid - Fotbollsunge Herregud vad jag garvade! Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
The Guy 2008-02-26 21:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars."Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato Like Comment Share 0Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Suryoyo 2008-02-26 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Antis:Unreal Tournament 3 = Overklig Turnering 3 Crysis: Kris Super Smash Bros : Super slags bröderna (finns alla möjliga slags översättningar) Fable: The Lost Chapters: Fabel: De borttappade kapitlerna haha alla spel låter så fula på svenska hahahaha super slags bröderna dagens skämt Final Fantasy: Sista Fantasin God of War Chains of olympus: Gud av krig Olympus kedjor Scarface: Ärransikte Gears of war: utrustningar av Krig Devil may cry: Djävulen kan gråtaPSP 1.50>3.03>3.30>Brick>Unbrick back to 1.50>3.30>3.71M33>3.80M33>3.90M33 Like Comment Share 0Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Bärsärkagång 2008-02-26 23:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Medal of Honor: Heroes - Medalj av ära: Hjältar Frontlines: Fuel of War - Frontlinjer: Bränsle av krig Billy Hatcher and the giant egg - Billy Kläckare och det gigantiska ägget Rayman: Rockamannenhej Like Comment Share 0John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
John_Mclane 2008-02-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half life - halvt livStory>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Oscsko 2008-02-26 23:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Bärsärkagång:Rayman: Rockamannen Det kan ju även bli Strålmannen Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
MOmbre 2008-02-26 23:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft 2 - Stjärnhantverk 2 Pro Evolution Soccer 2008 - Proffsig utveckling Fotboll 2008 Counter-Strike: Source - Konterattack: Källa/kärnaIl Capitano Like Comment Share 0Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Kazakovich 2008-02-26 23:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Half life - halvt liv än en gång "halveringstid" Grand Theft Auto: Vice City <> Grov Fordons-stöld: Syndastaden.Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! Like Comment Share 0Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Rösti 2008-02-26 23:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Guy:Citerar Rösti:Teenage Mutant Ninja Turtles - The Coin-Op - Tonårsmutantsköldpaddshjältar - Myntoperationen Hjältar? Ninjor annars. OH NOES! Av något underligt faktum tenderar jag att skriva hela titeln: Teenage Mutant Ninja Hero Turtles Om man tar bort "Hero" kan det bli lite knasigt för mig. Sorry! Det ska vara "Tonårsmutantsköldpaddsninjor".Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun. Like Comment Share 0robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
robocop87 2008-02-26 23:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Logger-Z:Chicken tonight: Snarare såhär: Command & Conquer= Ta befäl och härska Förövrigt kommer jag inte på någe annat nu... snarare "för befäl och erövra" metall utrustning fast: ormätare - MGS:snake eater prins av persien:krigare inuti - POP:warrior within främlingar mot rovdjur två - AVP2 regnbåge sex(pride?) - Rainbow six djävul kan grina fyra - DMC4 Tillagt 2008-02-27 00:11: Citerar Ruffy:Ghost Recon Advanced Warfigter. Vad betyder det. Jag fattar allt utom Recon? Är det nån militär rerm lr? spöke antar avancerad krigsgrälare I recon he will... recon kan vara antar fight kan vara gräl som i en relation man ska översätta så fult som det bara går avancerad kan läsas som "avangserad" för en gubbig ton Like Comment Share 0Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Penn 2008-02-27 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar jerrko:Dragon ball Z: Drakboll Z Eller steget längre, drakkula Z. Burnout Paradise: Utbrändhetsparadiset Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Kundvagnen 2008-02-27 01:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Janis_Joplin:Citerar kaleii:This is football 2003 - Det här är fotboll 2004 Grym översättning på den Vadå? Det tar ju ett år att klura ut och översätta. (LOL VAD ROLIG JAG ÄR)"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
The Vulture 2008-02-27 02:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible James Bond 007 - Everything or Nothing James Bond 007 - Allt eller Inget. Battlefield 2 Slagfält 2. Colin McRae: DiRT Colin MCRae: Smuts. Secret Weapons Over Normandy Hemliga Vapen över Normandie. Rainbow Six: Vegas Regnbåge Sex: Vegas. Brothers in Arms: Road to Hill 30 Bröder i Armar: Väg till Kulle 30. Like Comment Share 0Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Kundvagnen 2008-02-27 02:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skärvcellen: Morgondagens röda pagell Det var svårt. "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
ironmanken 2008-02-27 09:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hard Man: Hårdingen (men det låter även som en grym porrskådis) Mega Man 2: Miljon Mannen 2Once is luck. Twice is skill. Like Comment Share 0ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
ricorodriguez 2008-02-27 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rainbow Six 3 Regnbåge Sex TreMed varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
Chaos Spirit 2008-02-27 09:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Army of Two = Tvåmansarmé Street Fighter IV = Gatukombatant IV <b>Mulle Meck bygger bilar<b> = Mulle Meck are Building Cars Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...18192021222324252627282930...36