Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 08


  • kebs
  • kebs
Vilken pärla, seb!
  • 0
Jag frågar igen eftersom ingen svarade. Går det att köra live även om man har childaccount?
  • 0
jag har ingen aning.

men här har ni min recension av spelet...

http://www.gamereactor.se/medlemsrecensioner/2429/

PS. är det bara jag som tycker att målvakterna SUGER???
https://soundcloud.com/granston
  • 0
Bra recension
  • 0
Citerar SNap2:
PS. är det bara jag som tycker att målvakterna SUGER???


Näe. De är verkligen vansinnigt dåliga.
  • 0
Målisarna är imo de bästa någontin hittills i ett fotbollsspel. Visst har de sina brister, men som sagt - bästa hittills.
  • 0
Citerar Dusse:
Målisarna är imo de bästa någontin hittills i ett fotbollsspel. Visst har de sina brister, men som sagt - bästa hittills.


Har du ens kört FIFA 08?

Herregud liksom. Kommer ett lågt inlägg från sidan så står de bara där. De försöker inte fånga bollen, trots att de med all säkerhet skulle få tag på den. Sen så är de så extremt lata. Slår de ut en retur, och så kommer ett till skott, så orkar de inte ens slänga sig. De bara låter bollen rulla in.

Visst är det mycket möjligt att chansen att lyckas att fånga bollen igen är liten, men en riktig målis skulle i alla fall försöka i en sån situation...
  • 0
Citerar G-Force:
Har du ens kört FIFA 08?

Herregud liksom. Kommer ett lågt inlägg från sidan så står de bara där. De försöker inte fånga bollen, trots att de med all säkerhet skulle få tag på den. Sen så är de så extremt lata. Slår de ut en retur, och så kommer ett till skott, så orkar de inte ens slänga sig. De bara låter bollen rulla in.

Visst är det mycket möjligt att chansen att lyckas att fånga bollen igen är liten, men en riktig målis skulle i alla fall försöka i en sån situation...


Jorå, sitter med spelet igång just nu. Nämn ett spel där målvakterna varit bättre. PES? Glöm det. Tidigare FIFA? Nä.

Givetvis snackar jag nu om next gen-versionen - spelet suger till PC/PS2 osv..
  • 0
Fabianski är bästa målvakten på spelet. Han räddar allt och är inte lat
  • 0
Finns inga bra målvakter i spel.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
PRO EVO 08
Den som ifrågasätter träningen, tränar bara på att ifrågasätta!
  • 0
Citerar Optimus_Prime:
PRO EVO 08


Njae, i demot var de då inte särskilt bra.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
får spelet i dag klockan 1
Haze
  • 0
Funderar om jag ska köpa PES eller FIFA....????? vad skall köpas och jag vill gärna ha en motivering till svaret med
  • 0
Själv tycker jag att PES demot vad VÄLDIGT arkadlikt, det krävdes bara typ att springa och springa och springa, och passa ibland. Men med FIFA är det lite svårare, här kommer det iallafall backar och hoppar på en med en gång så det blir lite utmaning i det hela.

Detta är min åsikt
https://soundcloud.com/granston
  • 0
Citerar SNap2:
Själv tycker jag att PES demot vad VÄLDIGT arkadlikt, det krävdes bara typ att springa och springa och springa, och passa ibland. Men med FIFA är det lite svårare, här kommer det iallafall backar och hoppar på en med en gång så det blir lite utmaning i det hela.

Detta är min åsikt


Själv tyckte jag tvärt om

På demot till PES 2008 (självklart svåraste svårighetsgraden ) så hade jag små problem med att vinna, men FIFA klarade jag av på direkten. Det konstigaste är att jag har spelat PES de senaste tre åren och inte spelat FIFA sedan 99-års upplaga, men ändå var EA:s spel enklare
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Citerar SNap2:
Själv tycker jag att PES demot vad VÄLDIGT arkadlikt, det krävdes bara typ att springa och springa och springa, och passa ibland. Men med FIFA är det lite svårare, här kommer det iallafall backar och hoppar på en med en gång så det blir lite utmaning i det hela.

Detta är min åsikt


Själv tyckte jag tvärt om

På demot till PES 2008 (självklart svåraste svårighetsgraden ) så hade jag små problem med att vinna, men FIFA klarade jag av på direkten. Det konstigaste är att jag har spelat PES de senaste tre åren och inte spelat FIFA sedan 99-års upplaga, men ändå var EA:s spel enklare


det tråkiga var att man inte fick välja svårighertsgrad på FIFA-demot
https://soundcloud.com/granston
  • 0
Citerar SNap2:
det tråkiga var att man inte fick välja svårighertsgrad på FIFA-demot


Indeed

Samt att man bara fick spela en halvlek

Tillagt 2007-10-21 13:24:
Dock så hade jag även problem med PES-demot på "normal", även om jag vann efter 5 matcher ungefär
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
På demot till PES 2008 (självklart svåraste svårighetsgraden )


Är du så jävla bra?!

Jag har problem att vinna matcherna på normal.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
  • kebs
  • kebs
Vart kan man hitta sina repriser som man laddat upp på hemsidan?
  • 0
Citerar Denari:
Är du så jävla bra?!


På PES, ja

FIFA är jag dock inte så jävla bra på egentligen, det var därför jag blev så förvånad över hur enkelt det var. Smått chockerande
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
fifa inte pes fifa är mycket bättre tycker jag
adiz
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Citerar Denari:
Är du så jävla bra?!


På PES, ja


Vi får ta en match någon gång.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Ingen som vill ta en match på fifa 08. Hur gick det med grs fifa lag
Haze
  • 0
Citerar Denari:
Vi får ta en match någon gång.


Ska bara fixa igång mitt live så ska du få smaka på fint United/Atleti smisk
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!