Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Little Big Planet


Jag tycker att Little Big Planet är en besvikelse. Visst är det kul, men det är inte så kul. Plattformandet är värdelöst och bancreatorn är aningen för komplicerad (men om man tar sin tid och lär sig alla knep så är den säkert hur bra som helst). Kontrollen är inte heller den bästa.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Snart är min bana klar!
Flying space-potatoes? YOU BET!
  • 0
LBP känns som ett rätt hett spelköp, men på förhand känns det inte speciellt spännande att sitta och bygga egna banor, hur lätt och intuitivt det än lär vara. Är det köpvärt även om man endast (som jag) kommer lira igenom singel playern och sedan spela andras hemgjorda banor? För det går väl ändå att spela andras banor online?
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Citerar Apollo:
LBP känns som ett rätt hett spelköp, men på förhand känns det inte speciellt spännande att sitta och bygga egna banor, hur lätt och intuitivt det än lär vara. Är det köpvärt även om man endast (som jag) kommer lira igenom singel playern och sedan spela andras hemgjorda banor? För det går väl ändå att spela andras banor online?


Japp, du kan spela andras banor online. Jag tycker att det helt klart är värt ett köp. Jag spelade det en hel del och provade även på att bygga egna banor. Men online-delen är den bästa.
complications of a mastermind
  • 0
Citerar T-man:
Jag tycker att Little Big Planet är en besvikelse. Visst är det kul, men det är inte så kul. Plattformandet är värdelöst och bancreatorn är aningen för komplicerad (men om man tar sin tid och lär sig alla knep så är den säkert hur bra som helst). Kontrollen är inte heller den bästa.


Har du ens en PS3?
PSN: Big-k0
  • 0
e det någon annan som har haft samma problem som jag,

att några gånger då jag har fixat grejer på någon bana jag gör så verkar det som att det inte sparas ordentligt för att nästa gång jag startar spelet så är alla ändringarna borta, det e jätte skumt
  • 0
Citerar rilow001:
e det någon annan som har haft samma problem som jag,

att några gånger då jag har fixat grejer på någon bana jag gör så verkar det som att det inte sparas ordentligt för att nästa gång jag startar spelet så är alla ändringarna borta, det e jätte skumt
nope men titta till memorycardet //MVH EcoKiwi
Frånoch med idag skall priserna rasa på högteknologiska prylar / Benjamin Franklin
  • 0
Rilow001
Det Bror på Om det skulle av en händelse vara så att du är Player 2 om du haft någon annan att spela med och den går och han/hon var 1 player då sparas det inte om du är player 2 medans du kör och tar nya grejer.
  • 0
Citerar rilow001:
e det någon annan som har haft samma problem som jag,

att några gånger då jag har fixat grejer på någon bana jag gör så verkar det som att det inte sparas ordentligt för att nästa gång jag startar spelet så är alla ändringarna borta, det e jätte skumt


Det är en bugg sen senaste patchen som gör att den inte längre säger ifrån att din profil är full, rensa bort saker i din profil, släng allt du samlat på dig i användar nivåer så bör det funka igen.
Sluta jiddra, börja trolla..
  • 0
Citerar JonguN:
Det är en bugg sen senaste patchen som gör att den inte längre säger ifrån att din profil är full, rensa bort saker i din profil, släng allt du samlat på dig i användar nivåer så bör det funka igen.


jag kan ju testa det men det har hänt en gång för länge sen också, så jag vet inte om det är just därför
  • 0
buggen har funnits sen julafton ungefär, om man råkade ut för samma problem innan så blev sparfilen förstörd och man fick börja om från början, var ett försök att fixa den buggen som nu gör att senaste spelet inte sparas ibland. för dom flesta brukar det lösa sig genom att göra profilen mindre genom att radera saker.
Sluta jiddra, börja trolla..
  • 0
Någon som vill körA ?
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Citerar nook_:
Någon som vill körA ?


Jag!
  • 0
Adda mig på Nook_

Och hur gör man så man får ett objekt som man kan ta på. Och sen glida neråt och när man släpper den så åker den upp.. Om någon förstår så kan ni skriva vad man använder för jag förstår inte.
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Citerar nook_:
Och hur gör man så man får ett objekt som man kan ta på. Och sen glida neråt och när man släpper den så åker den upp.. Om någon förstår så kan ni skriva vad man använder för jag förstår inte.


http://www.youtube.com/watch?v=9EYGmBRWMxc&feature=PlayLis
t&p=078CC1E9142B7C93&index=14


Denna guiden hjälper dej.
PSN=limonass
  • 0
Hej!
Jag behöver lite hjälp i LBP.
Jag fattar inte varför många av mina bannor får väldigt dåligt betyg och omdömen och nästan inga spelar på dem.
Är de för svåra, oklara, tråkiga eller bara helt misslyckande?
Efter som ingen lämnar kommentarer på spelet tänkte jag fråga er om ni inte har något speciellt för er, testa en av mina bannor och säg vad ni tycker heter Hejjj12. Min senaste banna heter "I will be back!"
Tack så mycket för hjälpen (testa inte Ha! eller Funny Monster Fight Areana för de är oseriösa Weird way var min första och kan bli lite fel på men det andra ska gå utan större problem)
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
går det att lira 4 pers på samma tv koppla up sig på internet och lira alla 4 på banor som folk har lagt ut?
  • 0
Citerar Dfcs:
går det att lira 4 pers på samma tv koppla up sig på internet och lira alla 4 på banor som folk har lagt ut?


Givetvis!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Detta spelet skulle släppts på Xbox360 istället!
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
alla som vill lira (eller bara heart 4 heart:a ) adda mitt psn: jonathansvensson
  • 0
Någon som vill spela??
  • 0
  • Zime
  • Zime
Då var det fixat med några ytterst nödvändiga uppdateringar på min bana. Spela "Messy map". Den är inte bäst, men den är unik.
  • 0
Jag har gjort en ny banna "The Ultimate sack competition"
Man måste vara minst två, sen går man in i var sitt slott och skuttar kanoner på varandra, blockar, siktar och laddar om. Den som först förstör den andras slotts tre viktiga punkter får in sin super attack och tas till mål
Sök på hejjj12 så hittar du banan lättast
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
nån som vet hur amn kan få tag på paintball geväret? om man kan köpa det eller hitta på nån bana?
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar fliper:
nån som vet hur amn kan få tag på paintball geväret? om man kan köpa det eller hitta på nån bana?
Det kan du få på en MGS bana och MGS banorna måste du köpa
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!