Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Payday 2- Officiell tråd

Playarn
Playarn
Vissa heists blir ju nästan löjligt enkla när man skaffat de lite bättre skillsen. Gjorde ett Ukrainian Job med 2 över lvl 40 (jag är i lvl 27). De sprang rakt in i smyckesbutiken, sprängde upp kassaskåpet, tog det de skulle och tillbaka till bilen. Det hela gick på 54 sekunder

Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
Missing Avatar
No1beginner
Jag har köpt payday 2 idag på ps3 och letar efter någon att spela med Adda på psn:No.1beginner

Tillagt 2013-08-19 17:28:
No1beginner *

felixen
felixen
Citerar Playarn:
Vissa heists blir ju nästan löjligt enkla när man skaffat de lite bättre skillsen. Gjorde ett Ukrainian Job med 2 över lvl 40 (jag är i lvl 27). De sprang rakt in i smyckesbutiken, sprängde upp kassaskåpet, tog det de skulle och tillbaka till bilen. Det hela gick på 54 sekunder
¨

Ja alltså visa heists går ju att lära sig ett pattern på så blir det så galet lätta XP och Cash. Typ Watchdogs overkill med 4 pers är extremt rolig samt går fort och ganska lätt.

i'll Be Back
putterman
putterman
Finns spelet villigt någonstans? Till ps3

Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
Jedihunter226
Jedihunter226
Citerar putterman:

Jag köpte det via Playstation store! Inte billigt iaf

Kolla tradera såg någon annons för 250 kr

Playarn
Playarn
Citerar putterman:

349kr på PSN, tycker det är ett helt okej pris ändå.

Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
felixen
felixen
Citerar putterman:

Webhallen tar 299kr för Payday 2

i'll Be Back
Playarn
Playarn
Citerar No1beginner:
Jag har köpt payday 2 idag på ps3 och letar efter någon att spela med Adda på psn:No.1beginner

Tillagt 2013-08-19 17:28:
No1beginner *

Såg att du la till mig. Skulle vara kul om det fanns 2 till härifrån GR!

Jedihunter226
Jedihunter226
Jag lirar också!
Spelade med No1beginner några timmar ikväll

Riktigt underhållande spel

Psn: MackeMack

tozze
tozze
Håller på att installera nu.

PSN: tozz

Missing Avatar
No1beginner
Citerar putterman:

köp det på webhallen och adda mig sen: No1beginner

Missing Avatar
AX-NaZeR
Har spelat i två kvällar nu och kan inte sluta lira

adda på PSN: nnazerr

Missing Avatar
No1beginner
Citerar AX-NaZeR:
Har spelat i två kvällar nu och kan inte sluta lira

Har addat dig nu !

whitemaster14
whitemaster14
Någon som beställt från Webhallen och som möjligen har fått det än? Eller ska man dra till Elgiganten/Gamestop imorgon?

Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Missing Avatar
MrPonta
Citerar No1beginner:
Citerar AX-NaZeR:Har spelat i två kvällar nu och kan inte sluta lira

Har addat dig nu !

Jag har lagt till både No1beginner och nnazerr nu. Heter själv MisterFluff på Psn. Letar efter folk att spela med

Grand Theft Auto
Grand Theft Auto
PSN: Joelkarlsson köpte Payday 2 idag adda om någon vill lira lite, kör mastermind och technician. Har någon lika jobbigt att komma in via crimenet till en match som jag, tar ca 15 min att kör en match online?

Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
baathen
baathen
http://imgur.com/FxQ8vet

Rätt sjuk Payday för mig och mina tre kompisar efter en "Rats" på Overkill-svårighetsgrad. Fick med oss 15 säckar med cash . 1.108.661 i Spending Cash!

Har spenderat 20 timmar i spelet hittills, och njutit av varje sekund! Payday 2 är lätt det bästa CoOp-liret jag spelat sedan Killing Floor, och det var ett tag sedan!

Overkill Software planerar släppa fem DLC också, varav det första "Armored Heist" får alla som köpt Criminal Ediition gratis! Jag hoppas de håller samma mått som de nuvarande kupperna, då de är riktigt välgjorda.

The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
tozze
tozze
Kom in på alla servrar jag ville gå med i går. Patchet tycks gjort sitt.

Playarn
Playarn
Patchen släpptes igår kväll. Äntligen går det att spela igen!

Missing Avatar
Wolfcross
Har lirat sen det släpptes typ. Gillade det skarpt.
Ada på psn Wolfcross84

Playarn
Playarn
Klarade precis Ukrainian Job på under 35 sekunder, vilket gav mig ännu en trophy

LiquidXenomorph
LiquidXenomorph
Adda mig (PSN) LiquidXenomorph

Har tyvärr inget headset just nu, men ni får låtsas att jag är den ryska "last minute replacment" som ingen litar på

ixhumariz
ixhumariz
Jag tänkte kanske köpa det här idag till pc, är det någon här som fortfarande spelar det här till pc?

stekarn007
stekarn007
Tjena! Vem som helst som vill lira detta underbara spel till 360! Adda: l4dd3rgoat

Ps. Headset är ett måste!

spela är underskattat

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy