Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella PSP-tråden


kahuna: jupps, de är knökfeta. Gillar det röda användargränssnittet.
T-rex wins!
  • 0
Såg ni filmen från Ridge Racer på Kontroll igår? Det var skitsnyggt. Nu kommer jag aldrig mer fundera på DS igen. Fast de där Super Mario 64X4 ser ju väldigt roligt ut...
I live in tha toilet.
  • 0
PSP är en annorluda maskin som har en fin sak som man kan se om man tittar väldigt nära. det är en 78/¤#)//1257)( skärm som man har stor nytta av om man behöver hjälp med läsförståelse... och le och skratta för här har vi sett annorlunda ut än ivanliga fall te x el räkningen på batterier är mycket låg och har en dålig skinkmacka, det som är bra med PSP är att den kommer att bli nedtryckt av DS redan första dan.
(JAG HAR FISK I FICKORNA) //UFFS---> HV71 äger!!!
  • 0
"en sån här"?

Om ni vill se det negativa med texten Big papa länka till så gå in på NDS-tråden, jag vill inte bråka bara upplysa ok.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Psp satsar ju bara på musik och film men det är ju egentligen en grej man ska spela spel på. Ds kommer ha så jäkla många och bra spel så tyvär sony men det är kört för er.
Atari uppfann det,N utvecklade det, Sony gjorde det mainstream, M$ köpte upp det
  • 0
Murdoc: Tyst! Skriv de bra sakerna också och sluta vara en sån fanboy!
öhhh. kul forum.
  • 0
Det lär ju komma ett batteri lite längre fram som är bättre än sonys egna...så att man kan spela lite längre...men vad gör det om man bär ett extra batteri i fickan....PSP the one and only
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Big papa: Förlåt Jag vill inte skriva dom bra sakerna för jag är inte en PSP-väljare... fast jag har redan sagt vad jag gill med PSP. Du har väll blivigt bannad?

Och jag är INTE en fanboy!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
  • GiXo
  • GiXo
3 dagar kvar nu då. när kommer den till sverige egentligen?
=)
  • 0
Se! Bara se! Ser ni att PSPn är mindre interessant och populär!! Man vet knappt nått om den! Inte som man vet om DS. Jag är ingen fanboy eller vill attakera en produkt utan vill bara visa att PSPn kommer att få det svårt.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Indeed... och varför finns det bara 5 sidor snack om PSP här? När NDS har 20? hmm...
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Ja det beror väl på att Nintendo känns på ett sätt säkrare som en investering (än sålänge?). Nintendo har ju i sig praktiskt taget varit ensam(?) på den bärbara marknaden i säkert över ett decennium nu så många drar sig väl till dem även rent omedvetet.

Att Sony får en mager början på sitt nya karriärval är väl knappast en större nyhet då denna typ av skepsism alltid förekommer när ett företag tänker ta sig in på en ny konsolmarknad utan tidigare erfarenhet när ett rival-företag redan har funnits så länge nån kan minnas.

När folk börjar bli vana vid att Sonys märke funnits ett tag på marknaden så kommer nog deras spel-enhet också att bli mer erkänd av omgivningen.

Dock, så kommer jag inte att skaffa en PSP. Inte en DS heller för den delen då jag aldrig varit särskilt intresserad av bärbara enheter. Det ända som känns lite intressant blir att följa hur det hela kommer att te sig bland båda dessa enheter.

Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
Haha! Murdoc inte en fanboy? Då är jag Jultomten.

Hursomhelst så tycker jag att PSP verkar mest intressant av dessa två och kommer välja den före NDS. Jag kommer dock att köpa båda två.
Gone too soon... | http://thefreddieblog.wordpress.com/
  • 0
Väljer PSP för det kommer grymma spel till den...
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
psp är mer en mp3 och en bärbar dvd
Gooo juuuul
  • 0
Vad snackar du om..det är lika mycket en spel maskin...
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
PSP satsar nog på rätt saker, det känner jag...
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
Imponerande kö...
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Larc
Jaa.. Släpper man inte så många konsoler och kan man inte förhandsboka så blir det långa köer
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!