Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella PSP-tråden

ifongard
ifongard
Någon som handlat några minis på PSN rean? 5 minis för 35 kr

Dark urban
Dark urban
Istället för att skapa en ny tråd skriver jag här. Ni som fortfarande kör PSP kan man ha sina spel på flera minneskort? Eller måste alla vara samlade på ett för att vara verifierade?

nighthawk
nighthawk
Citerar Dark urban:
Istället för att skapa en ny tråd skriver jag här. Ni som fortfarande kör PSP kan man ha sina spel på flera minneskort? Eller måste alla vara samlade på ett för att vara verifierade?

Nej, det ska funka fint med flera olika.

The smell of strange colours are heard everywhere.
Missing Avatar
airport51
Någon här som har köpt Patapon 3? Och i så fall vad gillar du online läget?

PUNK IS NOT DEAD - Suda51
kiviboy
kiviboy
Citerar airport51:

Har inte spelat det nu men skulle tro att det är rätt så dött. Finns nog inte många aktiva online spelare kvar på psp. Mest Resistance och Socom som spelas online.

PSN:Kivi95
Dark urban
Dark urban
Citerar nighthawk:
Citerar Dark urban:

Nej, det ska funka fint med flera olika.

Tack för svaret nighthawk!

Siegfried
Siegfried
Citerar kiviboy:
Citerar airport51:

Har inte spelat det nu men skulle tro att det är rätt så dött. Finns nog inte många aktiva online spelare kvar på psp. Mest Resistance och Socom som spelas online.

Det är ganska många som.spelar.Phantasy Star Portable 2 online, jävligt bra spel.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
Satsuki
Satsuki
Lust att skaffa Patapon 3, ettan var så jääääkla kul!
Nä, kan inte motstå. Hittar jag det på PSN köper jag det direkt.

Dark urban
Dark urban
Hej! Någon som vet om där finns en sida där man kan se hur mycket spelen tar i antal mb/gb när man köper från Playstation Store?

ifongard
ifongard
Det brukar ibland stå hur mycket plats ett spel tar när man går in på spelet i Playstation Store. Men det är ju inte så smidigt som om det skulle finnas en sida som listade alla.

klajdo1
klajdo1
är det stor skillnad mellan skärmarna på psp 2000 och 3000-serien? har en gammal jävel som är rätt så sliten och tänkte ev uppgradera. nån som har en att sälja billigt? PM:a i så fall.

klajdo1
klajdo1
PSP är ju den ultimata RPG-maskinen! Tillgång till alla de bästa RPG från dessa storhetstid på SNES och PS1. Håller nu på att dunka igenom alla Final Fantasy, så sjukt bra fortfarande!

Missing Avatar
marijan
Hej!
Min son tappade minnes kort Memory Stick Pro Duo från psp och jag köpte ett nytt men behöver ha nåt mjukvara på den eller nåt? Kan någon hjälpa mig tack

Siegfried
Siegfried
Citerar marijan:
Hej!
Min son tappade minnes kort Memory Stick Pro Duo från psp och jag köpte ett nytt men behöver ha nåt mjukvara på den eller nåt? Kan någon hjälpa mig tack

Behövde inte göra något när jag köpte ett större minneskort än det jag har.

Citerar klajdo1:
PSP är ju den ultimata RPG-maskinen! Tillgång till alla de bästa RPG från dessa storhetstid på SNES och PS1. Håller nu på att dunka igenom alla Final Fantasy, så sjukt bra fortfarande!

Går man in på GAME är där ju löjligt många RPG spel, synd att alla verkar vara strategi rpg sett uppifrån.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
AG Jati
AG Jati
Kör Lego Star Wars serien just nu för tillfället och fy fasen vad det är sköj. TT Games gjorde ett bra jobb med att överföra sina spel till de bärbara varianterna.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!