Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mest irriterande sättet att dö på i ett spel?


När man pausar spelet för att ta en ...paus och medan man är borta är den någon lustigkurre som trycker play igen. Den vanligaste skyldiga är gravitationen som i samarbete men något annat ting lyckats knuffa spelkontrollen i golvet.
  • 0
Jag väntar på att någon ska skriva att han eller hon dog på grund av att personen ifråga slängde ut Wii-fjärren genomfönstret och satt och tittade på medans karaktären blev nermejad.
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Citerar Mattias:
Jag väntar på att någon ska skriva att han eller hon dog på grund av att personen ifråga slängde ut Wii-fjärren genomfönstret och satt och tittade på medans karaktären blev nermejad.

Eller att någon slängde ut Wii-fjärren och följde med den.

Jobbigaste för mig är nog när man kör HC S&D på COD4 och så dör man på direkten av en noob-tube. Så måste man vänta i 3-4 min till ronden är över för att sen dö ännu en gång. Eller ett lite jobbigare är när man blir TK:ad av nån jävel i början.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
GTA IV då man blir träffad av en bil, det konstiga är att människorna kör i typ 10 kilometer i timmen och då dem nuddar en så dör man, det känns så när man kör spelet.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
*
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Citerar The Guy:
*



Vad menar du?
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
När man dör om och om igen.
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
Av lagg. Främst när någon är framför en, och sedan helt plötsligt bakom.
Free Agent
  • 0
När dina kompisar springer framför dig när du skjuter, då får du börja om, om, och om igen...
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
När allting laggar och du igentligen ska ha dödat fienden men pga av allt lagg så missar man, blir dödad.. Även på GTA IV när man dör på ett uppdrag där man ska köra långa bilsträckor, för då måste man köra om allt
Världsherravälde
  • 0
När man blir dödad i Battlefield 2 på grund av att fienderna rejpar ens carrier och man har ingen annan bas att spawna vid. DET är jobbigt!
  • 0
Extremt irriterande och jobbigt när man dör 24/7 i Ninja Gaiden II. Framkallar ständigt raseriutbrott hos mig..Alltså de senare bossfighterna

Eller i Call of Duty 4 eller Call of Duty WaW, när man är en millimeter från en checkpoint så kommer en fiende som lyckats på något sätt överleva och skjuter en fegt i ryggen så man får börja om hela skiten..
En riktig gamer begränsar sig inte till ett format.
  • 0
Dö och dö, men att baila in i en dum jävla civil som hoppar åt fel håll i Skate 2 är förjävligt. Man vill ju ha en pistol i Skate 2. Så att det blir lite som GTA bara att de civila man skjuter inte kommer tillbaks.

Tillagt 2009-02-21 10:19:
Citerar luddeking:
Citerar The Guy:*


Vad menar du?

Att jag tog bort mitt inlägg.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Något som alltid slår alla irretationer man kan ha av att dö är om någon ai karaktär man måste skydda dummar ur och tar självmord så man förlorar uppdraget.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Martyrdom.
Jag har spelat dödsspel och mördarspel som t.ex Call of Duty 4. Jag är därför en mördare, tränad till att döda med extrem precision och helt utan samvete.
  • 0
Nerknuffad av shamaner/druids i WoW som ger repair, that really grinds my gears
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
när tiden tar slut och du var bara 2 meter från målet på banor basen sprängs på.....
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
Tidsbrist eller att dö av sina egna granater, sjukt irriterande.
Fire, walk with me.
  • 0
Slayad för att bomben sprängs, fast man håller på att deffa
"Everybody Lies"
  • 0
En odöd liten gnomjävel. Med en stooor hammare.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
En liten jävla kaffekopp som kommer flygande mot en i Crysis. Eller ett litet hjul som rullar över en...
  • 0
När man sitter och spelar valfritt spel, online eller offline och tangentbordets batterier tar slut.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
När man sitter och spelar valfritt spel, online eller offline och tangentbordets batterier tar slut.
Sant, men det är inte ofta batterierna tar slut.
Fire, walk with me.
  • 0
Att få för mycket aggro när man solar i Wow och sen måste springa i spiritform huuur långt som helst tillbaka till sitt lik.
Du missar 100% av alla skott du inte skjuter.
  • 0
det måste vara när man blir executed i gears of war 2 jag blir motorsågad hela tiden
Man ska smida medan järnet är varmt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!