Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mafia II


Citerar oskwish:
Ser ingen guide där hur man får Physx på ett ATI kort


Eh, aktivera physx i video settings kanske?
  • 0
  • Baf2
  • Baf2
Någon som kan rekommendera ett grafikkort till burken inför Mafia II?
  • 0
Citerar micke_1993:
Citerar oskwish:
Ser ingen guide där hur man får Physx på ett ATI kort


Eh, aktivera physx i video settings kanske?




men hur jävla pantade är folket på gr egentligen för att kunna andvända physx behöver man nvidia!!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
men hur jävla pantade är folket på gr egentligen för att kunna andvända physx behöver man nvidia!!


Indeed. Retardation på hög nivå.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar sammiboii:
men hur jävla pantade är folket på gr egentligen för att kunna andvända physx behöver man nvidia!!


Suck... Seriöst. Det går att köra CPU-accelererad Physx, lär dig lite om Physx innan du talar om det. Måste ju gilla hur smart man är om man tror att det inte går bara för att det blir låg FPS, Physx fungerar utmärkt med ATI-kort men det är inte grafikkortet som arbetar utan processorn.

Fixen jag länkade gör så att det går att köra via processorn med bra FPS.

Så jag säger bara sammiboii och Inarion, läs på innan ni uttalar er.

Citerar Baf2:
Någon som kan rekommendera ett grafikkort till burken inför Mafia II?


Ett Nvidia kort med Physx är nog det du söker, men vilket vet jag inte, fråga i datortråden här på forumet.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Sweet.


Verkligen!
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Andas. Ut. JAAAAAAAAA!!!!


Alla vettiga personer köper det ändå på PC, så det kvittar ju om Playstation 3-versionen blir bra eller dålig.
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Chuckyflash:Andas. Ut. JAAAAAAAAA!!!!

Alla vettiga personer köper det ändå på PC, så det kvittar ju om Playstation 3-versionen blir bra eller dålig.


Så du menar alltså att personer som köper spelet på konsol eftersom de inte har en tillräckligt bra dator är mindre vettiga?

Hur resonerar du?
Ju större desto bättre!
  • 0
Han menar nog om man kan välja ;)
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar Gazoza:
Hur resonerar du?


Citerar smoothedahustla:
Han menar nog om man kan välja ;)


  • 0
Har bokat Nordic Bonus Edition. Någon som vet vad det exakt innehåller? Jag har googla osv, men inte fått något specifikt svar
va...
  • 0
Typ armékläder, armébil och sen nån annan bil och kläder tror jag
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar Maiden333:
Har bokat Nordic Bonus Edition. Någon som vet vad det exakt innehåller? Jag har googla osv, men inte fått något specifikt svar


Hur kan du förboka något som du inte har en exakt aning om vad det innehåller? Tänk om det innehåller ett mjölkpaket från Arla? Då hade du tur då mjölk är så jävla gott.
  • 0
Citerar Th3 End:
Hur kan du förboka något som du inte har en exakt aning om vad det innehåller? Tänk om det innehåller ett mjölkpaket från Arla? Då hade du tur då mjölk är så jävla gott.


Hahahah klockren
  • 0
Haha Th3 End ftw
@SmoothCooperata
  • 0
Lol'ar sig själv haha ;P Men ja, ganska kul med rubriken faktiskt ;)
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar Th3 End:
Hur kan du förboka något som du inte har en exakt aning om vad det innehåller? Tänk om det innehåller ett mjölkpaket från Arla? Då hade du tur då mjölk är så jävla gott.



Haha inte för mig, är laktosintollerant Hade en liten koll på vad det innehöll
va...
  • 0
Citerar Aaandy:
Alla vettiga personer köper det ändå på PC, så det kvittar ju om Playstation 3-versionen blir bra eller dålig.


Alla vettiga personer som inte har en duglig PC då, vad fan ska dom göra? Blir Xbox 360 för min del, jag tror nog att jag kommer att älska det.


http://www.gamereactor.se/brev/151986/Gr%E4s+och+blod+i+fin
ns+med+i+Mafia+2%3F/

Detta gjorde mig glad
Tänkte väl att det var lite väl fjösigt.
Jävla vildar..
  • 0
  • Baf2
  • Baf2
Fattas blod i demot?? det gör det väl inte?!
  • 0
Citerar Baf2:
Fattas blod i demot?? det gör det väl inte?!


Nej, men det är orealistiskt lite.
Jävla vildar..
  • 0
Sweet att det blir mer blod! Enda sen demot kom ut är det det enda jag lirat. Älskar fan skiten!
@SmoothCooperata
  • 0
  • Baf2
  • Baf2
Citerar smoothedahustla:
Sweet att det blir mer blod! Enda sen demot kom ut är det det enda jag lirat. Älskar fan skiten!


Samma här har 4h playtime på Steam, har haft lite att göra

Citerar Vanilla Thunder:
Citerar Baf2:Fattas blod i demot?? det gör det väl inte?!

Nej, men det är orealistiskt lite.


Jo det kanske det är, har inte tänkt på det så mycket.. Är van vid MW2 och GTA IV där det inte finns något blod alls typ.
  • 0
Jag är uppe i 7^^ Fett soft xD
@SmoothCooperata
  • 0
  • Baf2
  • Baf2
Citerar smoothedahustla:
Jag är uppe i 7^^ Fett soft xD


Jag har spelat massor på 360 också, då mitt grafikkort är ganska uselt på datorn. Måste skaffa ett nytt men vet bara inte vilket . Tips någon?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!