Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mafia II


det tycker jag är väldigt bra!
  • 0
Spelade ut idag. Tungt jävla spel asså. Bara jag som tycker att spelet slutade lite abrupt?

Missade helt att man kunde samla på massa gömda playboy-bilder och wanted posters. Men spelet var så grymt att jag lär spela om det. Sugen redan nu.

Har inte varit aktiv på länge, därför min jul-avatar. Fast egentligen är jag nog för gammal för den här sajten ändå.
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0
Kommer Jimmy's Vendetta till 360 också? Jag vet att var sagt att det skulle bli PS3-exklusivt, men efter att ha tittat på baksidan av manualen till 360 versionen så blev jag lyckligt osäker.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Vanilla Thunder:
Kommer Jimmy's Vendetta till 360 också? Jag vet att var sagt att det skulle bli PS3-exklusivt, men efter att ha tittat på baksidan av manualen till 360 versionen så blev jag lyckligt osäker.

jimmys betreyall är ps3 exklusivt. Jimmys vandetta kommer till allt.
youtube.com/xKyleNxCoD
  • 0
Citerar Kyyylen:
jimmys betreyall är ps3 exklusivt. Jimmys vandetta kommer till allt.


Vad är skillnaden?
Jävla vildar..
  • 0
Jag är också nyfiken på vad dessa DLC innebär!

Kan någon vända ut och in på dessa: (vilket format), typ av uppdrag, releasedatum?, pris?
  • 0
Jag har börjat spela om spelet på Hard, mest för att samla playboybilder och för att jag vill ta mera achivements. Men jag skippar mycket av mellansekvenserna för att jag faktiskt redan vet vad som händer, vilket både är bu & bä, ungefär.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Nästan pinsamt att dom släppte det till konsolerna när man ser hur dålig fps och framerate det är, och speciellt ps3 versionen där dom tagit bort så mkt men pc versionen är så vacker!
  • 0
Kanske en liten udda form av spoiler, men alla här känner väl till uppståndelsen kring gräset i PS3-versionen. Spanande just in en video där man har jämfört samtliga versioner, och visst är gräset fulare i PS3-versionen men inte så man sinkar hela spelet med några pinnar på den tiogradiga skalan.
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Citerar The Driver:
Kanske en liten udda form av spoiler, men alla här känner väl till uppståndelsen kring gräset i PS3-versionen. Spanande just in en video där man har jämfört samtliga versioner, och visst är gräset fulare i PS3-versionen men inte så man sinkar hela spelet med några pinnar på den tiogradiga skalan.


Videon är från demot.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
nej jag tänkte skaffa ps3 versionen men på grund av riktigt dålig framerate och fps så vart det pc istället
  • 0
När man klarat hela spelet för att då kunna spela vidare (bara springa runt och inte göra uppdrag) och inte radera hela storyn som man klarat så måste man välja ett kapitel. Är det så för alla?
http://www.gamereactor.se/grupper/1886/
  • 0
Citerar GinTonic:
Videon är från demot.


Vad är den ifrån då?
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Citerar The Driver:
Vad är den ifrån då?


Citerar GinTonic:
Videon är från demot.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Har ps3 versionen något 3D gräs eller inte??
  • 0
Citerar FoxRacing:
Har ps3 versionen något 3D gräs eller inte??

nej.
youtube.com/xKyleNxCoD
  • 0
Klarade spelet i lördags. Det första Mafia var och är mitt absoluta favoritspel, tätt följt av Half Life 1 och Final Fantasy VII. Mafia 2 började riktigt riktigt bra, och själva spelmekaniken fungerar ruskigt mycket bättre än i det första spelet. Skjutandet fungerar utmärkt, stealth uppdragen och bilkörandet likaså! Riktigt riktigt roligt att gå runt och skjuta ner sina fiender.
Något som stör mig dock är den lite halvointressanta storyn. Känslan är helt hundraprocentig, både 40 och 50 -talsandan är perfekt fångad. Men handlingen håller inte riktigt samma klass som resten av spelet, vilket drar ner upplevelsen en aning för min del. Det första spelet hade hade en mycket bättre och med engagerad story där du riktigt kände att du var en del av "familjen". Men jag tycker inte riktigt att man kände det i tvåan. Sen tyckte jag nog att uppdragsstrukturen i första spelet var snäppet roligare än i det andra.
Men överlag är jag väldigt nöjd och det är absolut ett höjdarspel som ingen bör missa!

8/10 (VÄLDIGT stark 8a!)
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Någon som har koll på hur många olika klädaffärer det finns? Har bara hittat två och ingen av dem har dem coola kostymerna som man kan se i trailers osv.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar GinTonic:
Videon är från demot.


Och?
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Vanilla Thunder:
Någon som har koll på hur många olika klädaffärer det finns? Har bara hittat två och ingen av dem har dem coola kostymerna som man kan se i trailers osv.

Vangel's är bra.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik:
Vangel's är bra.


Finns ju bara en kostym där. Inga fler klädaffärer än den vanliga kedjan och Vangels?
Jävla vildar..
  • 0
Spoiler typ. SPOILER

Jäfla dårar som knäpper mig varje gång jag ska ut ur mitt brinnande hus. Hinner inte ställa mig upp förens någon knäppt mig.
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Och?


Kan inte tala för konsol versionerna, men PC versionen var mycket bättre än demot. :p
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar tittieairbuck:
Spoiler typ. SPOILER

Jäfla dårar som knäpper mig varje gång jag ska ut ur mitt brinnande hus. Hinner inte ställa mig upp förens någon knäppt mig.


Hoppa ut genom ett fönster på baksidan så ska du nog se att det går bättre.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!