Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mafia II

BigBozz
BigBozz
Skulle det finnas något slags 'free mode' i Jimmy's Vendetta? Så att man inte hela tiden är bunden till ett uppdrag om man bara vill köra runt lite.

Missing Avatar
Kyyylen
Citerar BigBozz:
Skulle det finnas något slags 'free mode' i Jimmy's Vendetta? Så att man inte hela tiden är bunden till ett uppdrag om man bara vill köra runt lite.

Japp. Hela dlct är typ free roam fokuserat!

Tillagt 2010-09-07 23:41:
Citerar The Frostexx:
Hur lyckades du med den där lacken och motorn?

Funkar bara på jimmys vendetta vad jag vet!

youtube.com/xKyleNxCoD
Missing Avatar
Vanilla Thunder
Citerar BigBozz:

Hela Jimmy's Vendetta är i princip freeroam. Hade hoppats på åtminstone någon liten story, men inte en enda cutscene har man fått se än så länge.
Hursomhelst så har jag riktigt jävla kul. Även om jag känner att känslan och atmosfären i spelet har försvunnit lite i Jimmy's Vendetta.
Man känner sig så ensam.

Citerar Kyyylen:
Funkar bara på jimmys vendetta vad jag vet!

På tal om det så ska man tydligen kunna modda bilarna i original-storyn också. Sätter lite krydda till en tredje genomspelning.

Lite tråkigt förresten att man inte kan samla Wanted-posters i Jimmy's Vendetta, det skulle ju gå mycket smidigare än det gör i storyn.

Jävla vildar..
Missing Avatar
BubbeZ
Har nu klarat ut spelet tog 12 timmar och 36 min första gången jag spela spelet och på hard. Mycket bra spel!

Missing Avatar
currymamma
Någon som har tips om vad man kan göra på spelet efter man klarat ut storyn?

Missing Avatar
Vanilla Thunder
Citerar currymamma:
Någon som har tips om vad man kan göra på spelet efter man klarat ut storyn?

Ta Achievements, spela om det, eller köpa Jimmy's Vendetta.

Jävla vildar..
PS3andXbox3604me
PS3andXbox3604me
Hur gör man för att modda bilarna?

11-10-09
Ciriux
Ciriux
Citerar PS3andXbox3604me:
Hur gör man för att modda bilarna?

Bränn iväg till närmsta repairshop. Där kan du reparera, uppgradera motorn, byta fälgar och hjul, färg med mera.

Missing Avatar
Putteman
Bör jag spelat ettan innan om jag vill köpa detta? Äger nämligen inte ps2.

kädR
Missing Avatar
Vanilla Thunder
Citerar Putteman:

Nej, det finns i stort sett ingen som helst koppling till det förra spelet. Bara en kort liten del av ett uppdrag då man ska besöka huvudpersonen från det första spelet.
Kommer själv inte ihåg särskilt mycket av det första spelet.

Jävla vildar..
Missing Avatar
Putteman
Kempebra!

kädR
Missing Avatar
Vanilla Thunder
Håller på med 1000 miles achievementen. Fy fan säger jag bara.

Tillagt 2010-09-13 19:52:
Nu låter jag det här jävla skitspelet brinna i helvetet tillsammans med bajsrövskiten Jimmys Vendetta.
Hade samlat på mig 60 miles och så fryser fanskapsskiten. 1 timma av mitt liv åt helvete.

Jävla vildar..
pucko99
pucko99
bra spel 8/10 för den är för kort

Major Nilsson
Major Nilsson
Någon som vet ungefärlig speltid på Jimmy's Vendetta?

Missing Avatar
De-ef
Skillnader på the betrayal of jimmy och Jimmy's vendetta`?!

Arcade
Arcade
Klarade det precis. OK spel, men inte mer. 7/10.

Axelorio
Axelorio
Citerar pucko99:
bra spel 8/10 för den är för kort

ca 10h speltid och då har man inte samlat på sig alla playboy tidningar och wanted är väl inte så dåligt enligt mig... Spelet var enligt mig precis den längd jag förväntade mig och vart därav av fullständigt nöjd Dock vissa småsaker som jag störde mig på som sänkte det till 9/10

History will be kind to me, because I intend to write it
tittieairbuck
tittieairbuck
När man sitter i finkan så säger vakten ~Take of your clothes and enter the shower would you kindly

Would you kindly.

Åh 2K ni är för knasiga.

BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
MICK3
MICK3
Citerar tittieairbuck:
När man sitter i finkan så säger vakten ~Take of your clothes and enter the shower would you kindly

Would you kindly.

Åh 2K ni är för knasiga.

Jag tror han är aningen sarkastisk när han säger det, det hör man ju ganska tydligt.

Missing Avatar
Vanilla Thunder
Citerar MICK3:
Jag tror han är aningen sarkastisk när han säger det, det hör man ju ganska tydligt.

Du har uppenbarligen inte spelat Bioshock.

Spelet har börjat frysa för mig så in i helvete. Det började först efter att jag klarat Jimmys Vendetta, då började det frysa när jag spelade, och nu när jag tänkte hälsa på Vito igen så frös det sig också.
Inget annat spel fryser sig

Jävla vildar..
Scaletta
Scaletta
har en playboy kvar, sjukt segt! Hittar verkligen den inte, men sen har man hittat brudar

Garone
Garone
Citerar Putteman:

Mafia finns även till PC.

Missing Avatar
Vanilla Thunder
Citerar Scaletta:
har en playboy kvar, sjukt segt! Hittar verkligen den inte, men sen har man hittat brudar

Sök i guider. Det står fel i vissa guider därför har många missat ett nummer.
Kolla vilket som är kvar och googla den så kommer du få reda på vart du kan hitta den.

Jävla vildar..
Scaletta
Scaletta
Citerar Vanilla Thunder:
Citerar Scaletta:har en playboy kvar, sjukt segt! Hittar verkligen den inte, men sen har man hittat brudar

Sök i guider. Det står fel i vissa guider därför har många missat ett nummer.
Kolla vilket som är kvar och googla den så kommer du få reda på vart du kan hitta den.

Okej tack, ska göra de

PS3andXbox3604me
PS3andXbox3604me
Har inte ens spelat klart spelet är på Chapter 13. Och jag har haft spelet sedan release men mina vänner har tjatat på mig att komma till MW2 så har inte hunnit med Mafia II Och sedan kom ju Halo:Reach men ska nog försöka klara ut det nu, hur lång tid tar dem här 3 sista uppdragen? Är dem längre än andra uppdrag i spelet?

11-10-09

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy