Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Infamous Second Son - Officiell Tråd

Här snackar vi om det underbara Infamous spelet.

Jag börjar tråden med att fråga hur man byter mellan krafterna ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Här snackar vi om det underbara Infamous spelet.

Du bara absorberar den kraften du vill använda
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Citerar SytruZ:
Citerar neostar:Här snackar vi om det underbara Infamous spelet.

Du bara absorberar den kraften du vill använda

Går inte för mig, han bränner sig bara när jag försöker absorbera rök =(
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Går inte för mig, han bränner sig bara när jag försöker absorbera rök =(

Spela färdigt uppdraget du håller på med. När man lär sig nya krafter kan man inte använda de gamla.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Håller på med paper trail uppdraget men får ett problem då det jag skriver in som "secret questions" tydligen inte stämmer fast de borde det.

Har någon samma problem.
i'll Be Back
  • 0
Så, klarat spelet som ond och god, fått 100% båda gångerna och skrapat ihop min första Platinum Trophy.
Har bara Paper Trail kvar men det kan vänta lite.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
håller på att spela igenom som god och ahr 88% än så länge har tagit alla collectibles förutom den där quadrocopter på tornet med massa eltråd på, hur kommer man upp till toppen?
  • 0
Citerar SytruZ:
håller på att spela igenom som god och ahr 88% än så länge har tagit alla collectibles förutom den där quadrocopter på tornet med massa eltråd på, hur kommer man upp till toppen?

Spoiler:Är en del av storyn så fortsätt spela bara så kommer du upp dit
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar SytruZ:håller på att spela igenom som god och ahr 88% än så länge har tagit alla collectibles förutom den där quadrocopter på tornet med massa eltråd på, hur kommer man upp till toppen?

Spoiler:Är en del av storyn så fortsätt spela bara så kommer du upp dit

klarade nyss storyn väldigt bra spel

Tillagt 2014-03-23 19:39:
vilken är eran favorit power? min är Spoiler:VIDEO älskar att flyga från byggnad till byggnad
  • 0
Citerar SytruZ:
vilken är eran favorit power?

Smoke är min favorit överlag då den är mer för combat.
  • 0
Är inte spelet lite för kort och lätt ? klarat både sidorna+ tagit alla trophies.
inte spelat överdrivet mycket tycker jag
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Citerar zyber:
Är inte spelet lite för kort och lätt ? klarat både sidorna+ tagit alla trophies.

Det är oerhört lätt ibland. Fortfarande kul, men det är inget som direkt utmanar en för mycket tyvärr. Expert bidrar mest till att vara lite mer irriterande än givande för det mesta.
  • 0
försökte aktivera min kod till coles legacy men funkade inte någon annan som har provat?
  • 0
Min Cole's Legacy kod funkade iaf. Vill nu ha den andra koden för dom fyra västarna.
  • 0
Citerar Sakishiro:
Min Cole's Legacy kod funkade iaf. Vill nu ha den andra koden för dom fyra västarna.

Hur gjorde du?
  • 0
Gick in på PS Store och tryckte på "Redeem code", och skrev in koden (utan mellanslag).
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar zyber:Är inte spelet lite för kort och lätt ? klarat både sidorna+ tagit alla trophies.

Det är oerhört lätt ibland. Fortfarande kul, men det är inget som direkt utmanar en för mycket tyvärr. Expert bidrar mest till att vara lite mer irriterande än givande för det mesta.

Spelet va sjukt kul, underhållande story med lite små skämt här och där.
Men de största minuset enligt mej är svårighetsgraden.
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Citerar Sakishiro:
Gick in på PS Store och tryckte på "Redeem code", och skrev in koden (utan mellanslag).
Okej ska prova utan mellanslag
  • 0
Citerar zyber:
Spelet va sjukt kul, underhållande story med lite små skämt här och där.
Men de största minuset enligt mej är svårighetsgraden.

Mjo, i alla fall "Expert".
  • 0
Vilket lir börja ni som? God eller ond?
  • 0
Citerar Pillnor:
Vilket lir börja ni som? God eller ond?

började som god fast ska snart spela igenom som ond på expert
  • 0
Skiftar mellan en good save och evil save, och kör på expert.
  • 0
Började som ond. Vill döda allt som kommer i vägen. Men spelar som God nästa gång för att se hur det är

Bara jag som tycker det är rätt svårt? Man dör ganska lätt och då kör jag bara på medium. Bioterroristerna med sten Skiten är ju förjävla irriterande!
XBL: Trasig mygga
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Acer-:
Bara jag som tycker det är rätt svårt? Man dör ganska lätt och då kör jag bara på medium. Bioterroristerna med sten Skiten är ju förjävla irriterande!

Jag dog rätt mycket i början också, men sen sprang jag runt och letade shards och uppgraderade mina krafter en massa och nu går det mycket smidigare.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy