Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fulaste spelkaraktären någonsin!


men vafan, tror du att det är bara din åsikt som räknas Kid? jag tycker att zidane ser ut som en fjolla, dessutom beter han sig som en. dessutom vill jag hålla med spindelmannen att sonic är skit. han är bara blå, inget annat. steiner är däremot ganska ballt designad men varför denna mascara? dessutom är han tönt, precis som zidane. ffIX har verkligen dem säsmat karaktärerna i ett final fantasy spel, men kanske även de bästa. eiko carol är ju hur söt som helst och vivi är inte bara mysigt designad utan även en lite annorlunda ff-karaktär. o så garnet givetvis som är snygg... hehe, men en tönt trots allt.
This is Harlem beat: http://img98.exs.cx/img98/5821/Bild11.jpg
  • 0
Jag kommer inte ihåg ett ställe i spelet där han beter sig som en fjolla...han är snarare riktigt modig.

När är han en fjolla harlem beat?
  • 0
Vadå töntar.

Rädda Gaia (världen) är det töntigt nu också.

OK, så i FF VII är det också töntigt att vara modig.
Jag trodde att du var FF fan.

Kom med bättre förslag än att säga att Sonic och FF IX karaktärer är fula.
you don't need a reason to help people
  • 0
ingen spel karaktär är direkt ful men det finns de som är mobbade. Till exempel Sabin(FF6) och Zell(FF
The Wings of a Boy That Killed
  • 0
Quina!! Quina!!!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Doshin the giant är skämsigt ful!
  • 0
den fulaste är lungt SvC *byggarbetarna i starcraft*
  • 0
gordon
Signatur i forumet:
  • 0
Utan tvekan "Blinx".. Spelen suger dessutom.
http://soundcloud.com/august-jakobsson
  • 0
  • Missing Avatar
  • DEUS
Pac-Man
Jag har slutat på forumet
  • 0
alltså ärligt talat fixa en bild på Saddam Hussein och en bild på Mario tvillingar?! Mario lättttt e fulast
Spelar:Rachet o Clank 3,Gta:SA,FIFA 2005 :) Muahaha
  • 0
  • Missing Avatar
  • DEUS
Öhm... va?
Jag har slutat på forumet
  • 0
De där stora sakerna i mario kommer inte ihåg vad de hette.. de där stora kulorna i mario spelen som är fastkedjade, tror de heter chomp chomps eller nåt sånt.
2000 inlägg!
  • 0
Zidane e enligt mig en av de coolaste o skönaste karaktärerna som nånsin skapats (direkt efter vivi)
shador | extra dry.
  • 0
lätt att Vivi är grym.
sämst är nog blinx.
The only thing I really want is Dr Pepper
  • 0
mitt bidrag:

Tingle, den där fula jäkeln i tajt sparkdräkt me huva som finns att ses i Zelda: WW (även me i minish cap)
  • 0
hehe, eller de huvudlöra gubbarna med boxningshandskar i sam serious 2
The only thing I really want is Dr Pepper
  • 0
GCdude: "de där stora kulorna i mario som är fastkedjade.. kommer inte ihåg vad de hette.."

Det kallas för pungkulor o även om mario e tecknad så har även han sånna han me ..de borde du väll fatta ..att de e fastkedjade e för att mario e lite S/M ..men de vet väll alla redan vi de här öaget så de behöver vi nog inte gå in på


  • 0
  • Missing Avatar
  • appa
big pope joe i riddick
  • 0
mm pungkulor
The only thing I really want is Dr Pepper
  • 0
Gravemind (Halo 2) är extremt ful tycker jag.. sen kommer jag inte på så många andra heller...
You used to light up the dark..
  • 0
mm gravemind *gurgel*
The only thing I really want is Dr Pepper
  • 0
kungarna i medieval total war
Skiter fullständigt i om EA spel laddas ner eller ej, cmon pirates work work
  • 0
Rocky

Fan vad du får mig att flabba när du förklarar hur mario ser ut och det stämmer ju faktiskt!

En karaktär jag tycker är ful är Amy rose: en karaktär som förstör Sonic spelen totalt hon passar inte in ett dugg en klen karaktär med opassande kläder ful attityd och det värsta av allt är att on är sölig Dvs rena motsvarigheten till Sonic själv.
  • 0
mario får mig att tänka på italien
Fuck you all..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!