Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Psn vänner sökes.


Hej.

Jag är en kille på 30 år som efter en tids frånvaro ifrån spelande, småbarn är svårt att kombinera med våran favorit hobby, som nu är tillbaka och ska börja lira igen.

Har precis skaffat PS4:a men skulle vara kul att hitta några nya vänner att lira med.

Så adda mig gärna.

PSN ID : Regaine

Lirar Battlefield 4
Killzone SF
ResoGun
Octodad
Infamous SS
Läs min blogg. Denkiis3dzine.com.
  • 0
Har skickat en förfrågan. Spelar KSF, BF4, Dead nation, NFSR, SS, Thief, Tomb Raider, Trials Fusion, GZ.
  • 0
Adda gärna mig (har inte möjlighet att adda nu)

Trasig-mygga, spelar offtast på kvällen när man har lagt sonen har fifa 14, bf4, killzone och infamous
XBL: Trasig mygga
  • 0
Har i princip bara Ps plus spelen till Ps4:an och eftersom ni inte nämner dem antar jag att ni inte spelar dem särskilt mycket heller?
Fast jo, Trails fusion ibland, kan vara kul att ha lite fler rekord att slå!
PSN : Maximilian-R
  • 0
rung83
Rung83
  • 0
Jag är 20 år gammal. Adda Straholic.

Lirar GTA V, GTA Online, Far Cry 3, The Last of Us och Metal Gear Solid 4.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Hallå,

Väcker en lite slumrande tråd här, men även jag är ute efter lite folk att lira med.
Barnen tar tyvärr lite värdefull spel-tid, men förhoppningsvis får man tillbaka det när de spöar skiten ur en i Battlefield 6 och Planetside 4.
Jag spelar mestadels på ps4, bf4, Last of Us, även lite Killzone och Assassins Creed 4.
Blir lite Dark Souls 2 på ps3 då och då.

PSN: Nergoth
  • 0
Hoppar på tåget..

PSN Icaroz

Spelar mest fäskiga RPGs eller indies, men när man minst anar det så slinker det in något multiplayer
  • 0
vet inte om tråden är död, men adda mig gärna. Har ett ps4 och lirar det mesta men blir nog till mestadels ac:unity och call of duty advanced warfare när de kommer ut. psn name: the_mixed_one_
  • 0
Väldigt sporadisk tråd ;) . Jag chansar! Jag söker lite GTA V -vänner på ps3.

Mitt Psn id är: Lightakin
Games don't create psychos. Games make psychos more creative.
  • 0
Hej! adda gärna mig på ps4. Har Bf4, Last of us och Gta V

Mitt Psn id är: Mkaaay89
Yeah.. well.. You know.. That's just like.. uh.. your opinion, man.
  • 0
Demons_ghost. ps4! lirar dying light. gta v. evolve Dragon ball xenoverse och massa mer! adda gärna! ;)

Tillagt 2015-03-13 13:41:
mitt fel haha Demons_ghosts ska det stå så ignorera den första!
  • 0
Ni som spelar Helldivers får gärna lägga till mig. Lokritz heter jag.
"There will be anoher time"
  • 0
pjlantz på ps4. adda gärna. spelar mkt Evolve för tillfället
  • 0
Jag söker spelare till heists som inte dör 666 gånger per minut som 99% av 8åringarna som spelar GTA Online ofta gör tyvärr. Vill nån adda mig å köra på ps4 så heter jag <b>wheelie242</> skriv gamereactor i förfrågan så jag vet att det inte är nån unge från tyskland som härjar.
  • 0
Finns det någon där ute som kan hjälpa mig att få trophy?? Jag har 3 kvar att klara av för att få platinum. spelet är Call Of Duty- Advanced Warfare..
www.clan-sos.com
  • 0
Hej !
Hade gärna fått några mer friends på listan.
PSN EmanuelOhman
Jag lirar mest BF, Fifa & precis börjat med Mortal Kombat X.
Skicka gärna en vänförfrågan!
  • 0
Spelar mycket COD AW, indies + andra singleplayers. Kan snacka skit i party eller lira med någon. Båda går för sig.

PS4: Iztaken
Skriv gamereactor i message

Alla över 15-år är hjärtligt välkomna
  • 0
Är det någon som lirar Wipeout HD/fury?
  • 0
Tja.

22 år, lirar gta online (kör gärna heists eller annat) samt tropico 5.
Lägg till mig: gmartinez929.

Skype: [email protected]
  • 0
Hoppas inte denna tråd är död

35 år, lirar det mesta mellan himmel å jord Mest på kvällarna då tanten och barnen lugnat ner sig.

PSN ID: DoberMagnus
  • 0
SensoNoOkami
Har en PS3 med drösvis med spel.
  • 0
Någon som spelar rainbow six siege?

Jag är 29 år, jag har mikrofon ifall man vill prata under tiden man spelar

Psn id: roqafellan
  • 0
Lägg gärna till Lokritz om ni spelar Street Fighter V eller kommer spela The Division när det släpps.
"There will be anoher time"
  • 0
Jag är 30 år och har inga kompisar. Någon som spelar rocket league? Spelar mest på kvällen efter att barnen somnat. Lägg till DetteErixon
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!