Alexis 2008-01-08 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kid of Oblivion:Postal 2, Gears Of War eller Clive Barker´s Jericho är Brutala. Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton!Nigga Stole My Yoshi! Like Comment Share 0Angel Force 2008-01-08 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Citerar Kid of Oblivion: Postal 2, Gears Of War eller Clive Barker´s Jericho är Brutala. Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Clive Barker är ett NAMN! Själva spelet heter Jericho Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel. Like Comment Share 0Alexis 2008-01-08 21:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Angel Force:Clive Barker är ett NAMN! Själva spelet heter Jericho Jaja!! Jericho är Viva Pinata då. Postal och Manhunt också!Nigga Stole My Yoshi! Like Comment Share 0 Oscsko 2008-01-09 15:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skulle gissa på Brütal Legend då det faktiskt heter (i principen) brutal...Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0Adam Holmberg 2008-01-09 16:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War - Motorsåg Condemned - Stora järnrör och utdragna tandställningar är najs Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa Like Comment Share 0Matte 2008-01-09 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alfons Åberg, hans min är helt sjuk och hypnotiserande, och jag vill inte tänk på när han drömde om spöken..And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-01-09 16:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar outcast:I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser. Like Comment Share 0Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Angel Force 2008-01-08 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Citerar Kid of Oblivion: Postal 2, Gears Of War eller Clive Barker´s Jericho är Brutala. Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Clive Barker är ett NAMN! Själva spelet heter Jericho Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel. Like Comment Share 0Alexis 2008-01-08 21:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Angel Force:Clive Barker är ett NAMN! Själva spelet heter Jericho Jaja!! Jericho är Viva Pinata då. Postal och Manhunt också!Nigga Stole My Yoshi! Like Comment Share 0 Oscsko 2008-01-09 15:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skulle gissa på Brütal Legend då det faktiskt heter (i principen) brutal...Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0Adam Holmberg 2008-01-09 16:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War - Motorsåg Condemned - Stora järnrör och utdragna tandställningar är najs Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa Like Comment Share 0Matte 2008-01-09 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alfons Åberg, hans min är helt sjuk och hypnotiserande, och jag vill inte tänk på när han drömde om spöken..And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-01-09 16:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar outcast:I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser. Like Comment Share 0Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Alexis 2008-01-08 21:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Angel Force:Clive Barker är ett NAMN! Själva spelet heter Jericho Jaja!! Jericho är Viva Pinata då. Postal och Manhunt också!Nigga Stole My Yoshi! Like Comment Share 0 Oscsko 2008-01-09 15:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skulle gissa på Brütal Legend då det faktiskt heter (i principen) brutal...Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0Adam Holmberg 2008-01-09 16:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War - Motorsåg Condemned - Stora järnrör och utdragna tandställningar är najs Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa Like Comment Share 0Matte 2008-01-09 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alfons Åberg, hans min är helt sjuk och hypnotiserande, och jag vill inte tänk på när han drömde om spöken..And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-01-09 16:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar outcast:I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser. Like Comment Share 0Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Oscsko 2008-01-09 15:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skulle gissa på Brütal Legend då det faktiskt heter (i principen) brutal...Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer. Like Comment Share 0Adam Holmberg 2008-01-09 16:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War - Motorsåg Condemned - Stora järnrör och utdragna tandställningar är najs Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa Like Comment Share 0Matte 2008-01-09 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alfons Åberg, hans min är helt sjuk och hypnotiserande, och jag vill inte tänk på när han drömde om spöken..And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-01-09 16:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar outcast:I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser. Like Comment Share 0Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Adam Holmberg 2008-01-09 16:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War - Motorsåg Condemned - Stora järnrör och utdragna tandställningar är najs Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa Like Comment Share 0Matte 2008-01-09 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alfons Åberg, hans min är helt sjuk och hypnotiserande, och jag vill inte tänk på när han drömde om spöken..And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-01-09 16:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar outcast:I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser. Like Comment Share 0Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Matte 2008-01-09 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alfons Åberg, hans min är helt sjuk och hypnotiserande, och jag vill inte tänk på när han drömde om spöken..And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself. Like Comment Share 0Chaos Spirit 2008-01-09 16:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar outcast:I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser. Like Comment Share 0Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Chaos Spirit 2008-01-09 16:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar outcast:I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser. Like Comment Share 0Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Seriously 2008-01-09 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet. Like Comment Share 0Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Effectively 2008-01-09 16:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv. Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar". Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt. http://www.gametrailers.com/player/22862.htmlPlease profide a working example Like Comment Share 0M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
M_T_G87 2008-01-09 23:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2The Tru Shotta Like Comment Share 0småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
småstadsmördaren 2008-01-10 00:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Chaos Spirit:Citerar outcast: I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. Jag mår sjukt dåligt nu.... Låter ju helfestligt.Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk Like Comment Share 0marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
marcuszoom 2008-01-10 07:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar Like Comment Share 0krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
krark 2008-01-12 23:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan lägga nån ingen sagt: Shadow of Rome När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga Tillagt 2008-01-12 23:17: I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover *det ser ut så faktist*And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
jacob_1 2008-01-13 00:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=( Like Comment Share 0Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Ezekeel 2008-02-13 16:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär! This is your life, doesn't get any better than this... Like Comment Share 0Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Hero of time 2008-02-13 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.Havet har inget liv Like Comment Share 0Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Heroif 2008-02-13 17:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Alexis:Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton! Där har vi ett brutalt spel! Like Comment Share 0Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Marwin 2008-02-13 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)"Granne kom, ditt timglas är nu fullt." Like Comment Share 0krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
krark 2008-02-13 21:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världenAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Koffingbollen 2008-02-16 17:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt. Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson Like Comment Share 0Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Echo lake 2008-02-16 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Tromb:är inte Manhunt 1/2 det brutalaste?? Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? Like Comment Share 0AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
AG Jati 2020-09-09 06:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Cranes 2025-05-29 09:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt. Like Comment Share 0Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567
Cranes 2025-09-06 08:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 1234567