Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel är brutalast?


Citerar Kid of Oblivion:
Postal 2, Gears Of War eller Clive Barker´s Jericho är Brutala.


Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Alexis:
Citerar Kid of Oblivion:
Postal 2, Gears Of War eller Clive Barker´s Jericho är Brutala.


Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton!


Clive Barker är ett NAMN! Själva spelet heter Jericho
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Angel Force:
Clive Barker är ett NAMN! Själva spelet heter Jericho


Jaja!! Jericho är Viva Pinata då. Postal och Manhunt också!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Skulle gissa på Brütal Legend då det faktiskt heter (i principen) brutal...
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Gears of War - Motorsåg

Condemned - Stora järnrör och utdragna tandställningar är najs
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Alfons Åberg, hans min är helt sjuk och hypnotiserande, och jag vill inte tänk på när han drömde om spöken..
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar outcast:
I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare.


Jag mår sjukt dåligt nu....

Jag tycker inte om brutalitet. Föredrar helt enkelt stilisierat och stämningsfullt våld inom rimliga gränser.
  • 0
Manhunt tror jag.........vad ett huge fan av det spelet, och vad jag blev besviken när jag såg vad Rockstar hade gjort med tvåan för att få sälja det i England mf. Avrättningsnärbilderna är ju vad som gör spelet (1:an alltså) så himla skoj. Men tvåans scener hade blivit censurerade på gränsen till myrornas krig på tv.....alltså man såg minimalt eller inget och fick använda fantasin to fill the blanks. Fy på er Rockstar Games. Ni är inte värda namnet.
  • 0
Jag verkligen längtar till Postal 3 kommer (förhoppningsvis iår) inte för att det är speciellt bra eller att jag gillar serien utan för att höra Sveriges moral kommitté vakna till liv.

Bara tanke att se reaktionen när någon politiker eller media person får syn på det & drar den gamla klychan att "Tv-spel förstör dagens ungdomar".

Att spelet ser riktigt j*vla snyggt ut grafiskt kommer ju inte göra det mindre brutalt.
http://www.gametrailers.com/player/22862.html
Please profide a working example
  • 0
Thrill Kill på ps 1 e det bruttalaste samt Manhunt 1 och 2 och Postal 1 o 2
The Tru Shotta
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Citerar outcast:
I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare.


Jag mår sjukt dåligt nu....



Låter ju helfestligt.
Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk
  • 0
Gears of War är väldigt brutalt Imo. Kört igenom det två gånger nu, och det är alltid härligt brutalt när man sågar fienderna i delarna och karaktären säger "ah..shit! I think i've got some on me!" Och att fienderna går i delar när man skjuter dom med shotgun, och fysiken gör så man kan sparka runt på kropparna gör det inte sämre! Och det är ett härligt blött ljud när dom går i delar
  • 0
Kan lägga nån ingen sagt:
Shadow of Rome
När man huggit av båda armarna på nån "stackars" brud och hon ställer sig på knä och ber om nåd känns det helt okey att sparka henne mellan benen så hårt att hon pissar på sig ska jag säga

Tillagt 2008-01-12 23:17:
I barbie as the princess island spelet kan man våldta djur som ligger och sover
*det ser ut så faktist*
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Dom senaste jag spela måste de nog vara gears eller condem
Människan är till för att förstöra jorden det är bara att inse.=(
  • 0
Det här blir svårt. Men Super Mario tar nog platsen. Tänk att hoppa på någons huvud så de blir total platta och försvinner, bara sådär!
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Postal 2 vinner nog med ganska stor marginal, har iof inte spelat Manhunt.
Havet har inget liv
  • 0
Citerar Alexis:
Clive barker är ju Viva Pinata för sjutton!


Där har vi ett brutalt spel!
  • 0
Måste säga Teletubbies spelet som kom till PS1, så jävulusiskt dåligt så det blev brutalt ;)
"Granne kom, ditt timglas är nu fullt."
  • 0
Spel med inverted kontroller som man inte kan byta hör till det brutalaste i världen
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Jag spelar oftast bara action, så det blir inte så mycket Zombie spel och sånt.
Men Gears of War, där har ni ett riktigt stjärtsmiskarspel, speciellt med motorsågen på geväret.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Tromb:
är inte Manhunt 1/2 det brutalaste??


Helt klart ett av de mest brutala spelen som har gjorts.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
The Suffering är nog god kandidat. Består till 99% av blod.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

The Elder Scrolls: Skyrim blir ganska brutalt våld i ibland. Även om det inte är något blod i spelet tycker jag våldet är ganska intensivt.

  • 0

Condemned-spelen tycker jag kan vara brutala och våldsamma. Det är våldsamma spel verkligen. 

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!