Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilken är den skönaste handkontrollen?


Ja, man kan ju lista ut vad den här tråden handlar om ifall man läser rubriken.

Jaja, själv tycker jag att Xbox 360 kontrollen är den skönaste, med perfekt grepp, välplacerade knappar och den ligger ju skönt i handen också!

Men Wii hankontrollen kommer inte långt efter.
Ja, du är en idiot.
  • 0
håller med. 360-kontrollen är helskön
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Ta det i spel-kategorin istället. eller
Hellre Parkinsson och spilla ut halva groggen, än att ha Alzheimers och glömma var man ställde den.
  • 0
360 på alla punkter utom styrkorset, där vinner Dual Shock, eller ja, SixAxis.
  • 0
360 kontrollen så klart
KiNG
  • 0
Xbox 360 of course!
Korvbulle.
  • 0
Jag tycker att Wiimoten är riktigt skön. Men 360 är också riktigt skön!
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Världens skönaste HK är GC-kontrollern, tätt följt av SixAxis och därefter NiGHTS kontrollen till Saturn.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Eksbox. Tresextio. Den kontrollen "Pwns".
100% tsun, 0% dere
  • 0
360-kontrollen helt klart. (SVART!)
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Hmmm... Jag gillar ergonomin på 360-kontrollen, men dess knappar är rent ut sagt värdelösa, vilket jag hellre föredrar PS2-kontrollen. Styrkorset är också åt skogen på Xbox-kontrollerna, och är även där att föredra på PS2's kontroll. Så rent praktiskt föredrar jag PS2-kontrollen, men 360-kontrollen är skönare att hålla i.

Dock tycker jag att 360-kontrollen är snäppet för stor och klumpig... Xbox-kontrollen, den lilla, är bättre.
  • 0
Spelkubens är skönast, ligger perfekt i händerna. Dock så hatar jag dess knappuppsättning.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Xbox 360's kontroll är helt klart bäst och skönast.
Prestige 9 | MW2
  • 0
N E S -Kontrollen.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
  • Hawk
  • Hawk
Helt klart Xbox 360-kontrollen, följt av den stora Xbox-kontrollen (även kallad The Duke).
  • 0
Citerar The Haymaker:
Spelkubens är skönast, ligger perfekt i händerna. Dock så hatar jag dess knappuppsättning.


Indeed
  • 0
vill inte verka som ett fanboy men sixaxis äger

gillar inte skak så mycket otroligt irriterande när man spelar ibland
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
Xboxen första kontroll the Duke var otroligt skön. Blev halvt ledsen när de tog bort den faktiskt, men jag var nog också den enda i hela världen som gillade den skarpt. Annars är nog Gamcecubens kontroll absolut skönast, dock praktiskt taget värdelös till alla spel förutom Nintendos egna.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Citerar Linsig:
Xboxen första kontroll the Duke var otroligt skön. Blev halvt ledsen när de tog bort den faktiskt, men jag var nog också den enda i hela världen som gillade den skarpt. Annars är nog Gamcecubens kontroll absolut skönast, dock praktiskt taget värdelös till alla spel förutom Nintendos egna.


Har man stora händer (som mig) så gillar man den, starkt.
  • 0
Xbox 360's spelkontroll är den skönaste - Playstation 2's spelkontroll är den bästa.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
XB360 ofc
  • 0
X360!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
  • Penn
  • Penn
Själv så tycker jag att 360 är klart bäst på den fronten.
  • 0
Xbox 360:s kontroll är både den skönaste och bästa jag någonsin haft... allt annat kommer låååååååååångt efter!
][_ife Will Kill U...
  • 0
Lite motiveringar skadar inte.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!