Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilken är den skönaste handkontrollen?


Xbox360 även fast jag inte har en Xbox
Huvuddelen av vår import kommer från andra länder - George W. Bush
  • 0
Xbox 360 kontrollen
"I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
  • 0
Xbox 360 är passande, även om styrkorset är nog ett av dem plastigaste jag har kännt. PlayStation 3:s SIXAXIS är inte det bästa i början, men man vänjer sig.

Det värsta måste nog vara Nintendo 64.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
X360 men playstation kommer 2a
  • 0
Xbox 360 sen Playstations
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar kingdom heart:
sonys egna till alla konsoller. Har bara kört orginall kontrollerna tills någon vecka sen (fick ps2 typ när det kom typ) då jag var tvungen att köpa en från min polare jag vet inte märke

annars fungerar vissa 360 kontroller oxå


tänkte lägga till att nes kontrollen är fan riktigt skön
jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
  • 0
Jag gillar alla handkontroller. Men om jag måste välja en så väljer jag Sony's klassiska, eftersom jag är så van vid den.
  • 0
SNES utan tvekan. Tunn skön sak som man aldrig får kramp av.
Jag såg det med mina egna öron.
  • 0
Jag har alltid gillat 6-knappade hankontrollen som fanns till Mega Drive. Annars diggade jag Gamecube-kontrollen.
  • 0
NES-kontrollen. Alla andra kontroller har för många knappar.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Trådlösa varianten till gamecube tycker jag är oerhört skön.
Strange becomes mundane
  • 0
Citerar kepsen:
Jag har alltid gillat 6-knappade hankontrollen som fanns till Mega Drive. Annars diggade jag Gamecube-kontrollen.


Ja just det. Den var awesome.

Citerar Dempzor:
Trådlösa varianten till gamecube tycker jag är oerhört skön.


Avsaknaden av skakfunktion drog dock ner den lite.
Jag såg det med mina egna öron.
  • 0
Xbox 360 och GameCubes kontroller är grymma.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Playstation 3 kontrollen tycker jag är skönast
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Citerar Gijimu:
Playstation 3 kontrollen tycker jag är skönast
Jag får kramp i fingrarna när jag använder den, men å andra sidan har jag inte använt den så mycket heller. Det kommer väll..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Jag svär i kyrkan och säger faktiskt Gamecube-kontrollen. Den är finurlig och smart byggd. Tror allt för många dömmer katten efter morrhåren.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Har svårt att förstå vad folk gillar med Gamecube kontrollen. Visst ligger den helt okej i handen men den är skitplastig med värdelösa knappar och spakar. Skulle ranka den som en av dom sämre.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!