Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spelet ni har spelat?


Citerar Bluesunshine:
The legend of zelda: majora's mask!


Checkat creepy pastan som handlar om Majoras Mask?
Bedrövligt svårt att säga. CS 1.6 och San Andreas ligger högt på listan!
  • 0
Svårt och bara välja en.. Men totalt älskar "Super Mario 64". Vet inte hur många gånger jag spelat det.
Jag är bättre än dig!
  • 0
  • ram0
  • ram0
Lost Planet Colonies.
Lamor kommer att ta över Gamereactor. Vänta ni bara.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!