Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

World Of Warcraft™


aa då hittar du nog bra guild pve guild då asså
  • 0
nae ska inte raida med min paladin, jag ska bli en farmbot för mina andra raidande gubbar!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Bugbear:
Då hade du tur för jag har då aldrig tjänat när jag raidat
Inte mina guild m8s hlr för den delen


Hade ni wipe-fest varenda kväll?
Gud är en blomma.
  • 0
Nämen om inte har skitgear så räcker det med att dö 1-2 gånger så kostar det typ 50 g

Tillagt 2008-01-18 16:05:
Och om man kör mer seriösa raids än Kara så MÅSTE man köpa pots som fan , och mat
  • 0
Citerar Bugbear:
Nämen om inte har skitgear så räcker det med att dö 1-2 gånger så kostar det typ 50 g

Tillagt 2008-01-18 16:05:
Och om man kör mer seriösa raids än Kara så MÅSTE man köpa pots som fan , och mat


Jag hade pots och mat. Bara det att jag är herb/alch och allting går att farma ihop till.

Och jag tror du underskattar min gear grovt.
Gud är en blomma.
  • 0
Ledsen om jag underskattade din gear syftade inte på någon speciell annars
  • 0
Körde Karazhan igår, igen. Gick bra ända fram till Prince. Det krävs ingen skill för honom, bara tur. Jäkla bingolotto. Infernals spawnade alltid på raid-gruppen.
När du läser detta måste du andas manuellt.
  • 0
Citerar Aldrig:
Körde Karazhan igår, igen. Gick bra ända fram till Prince. Det krävs ingen skill för honom, bara tur. Jäkla bingolotto. Infernals spawnade alltid på raid-gruppen.


Visst är det lite tur var infernals spawnar , MEN det går att ställa sig på en plats så att dom aldrig kommer åt en ^^

Tillagt 2008-01-18 16:20:
Svårt att förklara vart den är men sök på google elr nått
  • 0
Citerar Bugbear:
Visst är det lite tur var infernals spawnar , MEN det går att ställa sig på en plats så att dom inte kommer åt en aldrig ^^

Tillagt 2008-01-18 16:20:
Svårt att förklara vart den är men sök på google elr nått


De kan fortfarande komma på tanken. Har råkat ut för det.
Gud är en blomma.
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Kara för min del igår innebar att jag kom lite längre i quest chainen som finns där.

Förrästen är det bara jag eller är Chessspelet aningen svårare nu?
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Citerar Arnc:
Kara för min del igår innebar att jag kom lite längre i quest chainen som finns där.


måste ta och göra den nån gång

nåja, det lär gå rätt så fort för mig. allt jag behöver göra är att springa omkring och vara blarrig och inexakt och hela folk lite hur som helst. så länge jag inte förorsakar en whipe, så behöver jag knappast ha ansvar för ett dugg
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Arnc:
Förrästen är det bara jag eller är Chessspelet aningen svårare nu?


Har de gjort chess svårare?

Måste in och spela KZ. Chess är det roligaste som någonsin funnits i en raid.
Gud är en blomma.
  • 0
Citerar The_Champion:
Måste in och spela KZ. Chess är det roligaste som någonsin funnits i en raid.


Jag fattar inte riktigt chess, liksom ska man bara ta kontrollen över en "pjäs" och döda? Går det ens att förlorar på det?
  • 0
Tror inte det men skoj är den
  • 0
Citerar Lotuz:
Jag fattar inte riktigt chess, liksom ska man bara ta kontrollen över en "pjäs" och döda? Går det ens att förlorar på det?


Det går, men det är väldigt svårt.
Gud är en blomma.
  • 0
Chees är tråkigt tycker jag . När ja gjorde första gången så trodde jag vi förlora men vi vann. Så kul är det xD
.
  • 0
Citerar Muzuva:
Chees är tråkigt tycker jag . När ja gjorde första gången så trodde jag vi förlora men vi vann. Så kul är det xD


Hehe, jag var också förvirrad, visste inte vad som hände xD Sen var det några som bara stog vid sidan om och inte ens spelade, lol.
  • 0
lol fan va skoj Körde med min polares resto shammy 2,1 k +healing
Sen följde jag efter en snubbe med mercille , vengeful och var liksom en privat healbot jag elr han dog aldrig
  • 0
Citerar Bugbear:
lol fan va skoj Körde med min polares resto shammy 2,1 k +healing
Sen följde jag efter en snubbe med mercille , vengeful och var liksom en privat healbot jag elr han dog aldrig


Omfg, vilken jävla bra gear xD
  • 0
njaa
2 items från Badge of Justice
1 från ZA
sen är resten från kara
Fast det bästa då ofc svårt att dö med det Critar 3,5-3,9 k med lesser heal

Tillagt 2008-01-18 21:22:
Han är lite av en Nolife , om man får säga så här inne
Han fick liksom..... precis.... Den häst mounten för första kara bossen sjukt
  • 0
det... det... det... är så ***** segt (och rätt så tråkigt) att lvla från 55 till 58 sen är jag och questar i Un'Goro Crater... nån som vet nåt roligare/bättre ställe att questa i?

BTW en i vår guild leavade idag föratt vi hade skojjat lite med honom (jag en kompis och GM:n) och skrivigt ''Jag är en Tönt'' på hans note, sen sa han till GM:n och sa till honom att ingen förutom han och GM:n skulle kunna skriva i Noten... då sa GM:n ''Visst, ska fixa det... när jag är 70 (han va 55). då blir killen så jävla sur och säger att GM:n suger och lämnar guilden, när vi ska försöka förklara att det va ett skämt så ignorar han oss... men vad kan man säga han är typ WoWs största noob ändå...

sen en sak till... Ska man va Demo specad elr Affl specad i Outland/PvP?
Be Your Self
  • 0
Citerar Bugbear:
Han fick liksom..... precis.... Den häst mounten för första kara bossen sjukt


Det behöver man inte vara "no-lifer" för att få.
Gud är en blomma.
  • 0
Citerar Vatte:
BTW en i vår guild leavade idag föratt vi hade skojjat lite med honom (jag en kompis och GM:n) och skrivigt ''Jag är en Tönt'' på hans note, sen sa han till GM:n och sa till honom att ingen förutom han och GM:n skulle kunna skriva i Noten... då sa GM:n ''Visst, ska fixa det... när jag är 70 (han va 55). då blir killen så jävla sur och säger att GM:n suger och lämnar guilden, när vi ska försöka förklara att det va ett skämt så ignorar han oss... men vad kan man säga han är typ WoWs största noob ändå...


Levla i Winterspring vettja, bästa stället ^^ Hehe folk höll alltid på att ändra min note i min gamla guild. Jag hade skrivit "I'm pro" sen var det alltid någon som ändrade till "I'm emo" lol. Sen fick jag ranken Guild Emo, fast efteråt blev det Guild Pro eftersom jag äger så hårt.

Btw, vad ska man levla som när man lirar lock?
  • 0
Citerar Lotuz:
Btw, vad ska man levla som när man lirar lock?


Affli till minst 60, gärna därefter. Annars demo.
Gud är en blomma.
  • 0
Förresten, angående det här med att mind controlea och springa ut ur BG, den som sade att man kunde bli bannad ljög! Jag frågade nyss en GM och han sade att det var "clever use of game mechanics".
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!