Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Vilka spel tycker ni är mest överskattade?...i MEST överskattningsordning tack
Och börja inte kritisera varandra...tycker man att ett spel är överskattat så får man väl tycka d...

Mina 2(det skulle inte förvåna mig om jag fick ett antal fula ord rakt upp i mitt ansikte för att kritisera dessa "toppspel" )

1. Final Fantasy(hela j*vla serien)
2. MGS (hela serien)
Jag..Halo fanboy...you don't like it? ÄT MIG DÅ!
  • 0
Jag tycker att XIII är väldigt överskattat...
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
tomb raider är otroligt överskattat.
......
  • 0
PG2
För kung och fosterland!
  • 0
det heter faktiskt PGR2
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Jaja, Simon ska skriva PGR2 härdanefter.
Är inte PGR2 Segt? liksom att det typ går i 30 istället för 80 som NFSUG gör?
För kung och fosterland!
  • 0
vill ändra min mest-överskattade-spel lista lite>>

1. Counter Strike
2. Final Fantasy(hela serien)
3. MGS(hlea serien)

och JA..PGR2 är långsamt....ännu ett spel med SUPERB grafik men usel gameplay
Jag..Halo fanboy...you don't like it? ÄT MIG DÅ!
  • 0
Någon som minns Rise of the robots till Amigan? Helt bisarrt mycket hypat, men spelet var vedervärdigt

Wip3'Out var ingen höjdare, men ettan och 2097 var fantastiska. Har visserligen inte spelat Fusion, så jag vet inte om det fortfarande finns hopp för serien. Vi får se när nästa spel kommer.
T-rex wins!
  • 0
tibia,utan tvekan!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dr J
Eternal Darkness... typ 5 olika fiender i hela spelet
  • 0
Halo... jodo helt seriös.
De som är insatta i Bungies historia vet hur mycket bättre det kunde ha varit…
  • 0
  • Jonas
  • Jonas
  • GR®
Lätt fråga... helt glasklart Perfect Dark på Nintendo 64. Riktigt skämsspel.
Jonas Mäki / Gamereactor
  • 0
Resident Evil...hela serien efter det två första orginalspelen till ps1.

Shenmue...mycket usla dialoger...väldigt lite spel.

Mario 64...lyckades aldrig finna nån spelglädje i detta spel.

Kotor...har bara spelat det på boxen men jag tvivlar på att skillnaden är så stor. Spelet är inte dåligt men det lider av otroligt stela och streila miljöer. Kändes bitvis halvfärdigt.
  • 0
Oj, jag instämmer mot allt du just sa, baboon.
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
Quake 2, det var jag iaf riktigt spänd på innan release. Men sen var det (enligt mig) skit. I quake 3 hade dom fixat iordning så spelkänslan kom tillbaks dock.
A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever -Shigeru Miyamoto
  • 0
Själv håller jag PC-versionen på Halo högt när det kommer till spel som man blev mer än lovligt besviken på. Ett sådant kanonspel som man bara inte trodde att det skulle gå att misslyckas med.

Ett annat spel som inte sålde så bra (tack och lov) men som hypades nåt enormt innan det släpptes var Devastation. Ett riktigt bottennapp.
  • 0
Konstigt att Halo till PC inte blev så lyckat.

Förenklat kan man väll säga detta om spelet…
Ett macspel som är ”panikkonverterat” till X-box konverterat till PC… som nu även har konverterats till Mac (från X-box->PC->mac).
Sedan i ekvationen att spelet fick bantas (komprommissas?) för att få det att flyta på X-box.
Sedan släppa det till dator 3år efter vad som var ”planerat” och hypa det som årets spel är ett stort skämt och en förolämpning.

Men cash is king och så kommer det alltid att vara.
Bungies själ dog i köpet.
De har get mig så många timmars magi i min ungdom, men den tiden verkar vara förbi.
(Pathways, Marathon serien och Myth)
  • 0
Halo (xb)
Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me let me let me. BURN YOU DOWN.
  • 0
Zleaze bör läsa http://www.gamereactor.se/te xter/?id=435&x=31&y=2
  • 0
true crime är överskattat och mängder av andra spel men de flesta är bra
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ein
Zelda: Wind Waker.

Lyckades inte alls komma upp i samma liga som OoT. Jag slutade spela när man skulle segla över hela jäv** havet för o hitta 8 triforce bitar. Nej, hade inte spelet varit i Limited Edition med bonusdisken hade jag sålt det
/Ein
  • 0
mest överskattade spelet??? det är ju colin mcrae 3... WRC2 är mycket bättre... i colin mcrae 3 kan man ju knappt köra utanför banan...
Im the sculpture made of clay.
  • 0
halo e rätt så överskafat tycker jag
>.<
  • 0
SPLINTER CELL!!!!!!!! ARRGGGH!!!!!!!!! SÅ MYCKET JAG HATAR DET SPELET!!! HUR KAN MAN TYCKA DET ÄR KUL!!!!????
Your the cancer of this city and Im..... Uh, what cures cancer?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!