Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Hela Halo Serien. Inget speciellt med den.
  • 0
Halo. Lätt.
  • 0
Jag prövade med att söka på ordet ''halo'' i sökmotorn här uppe för att se hur många gånger ordet har dykt upp just i denna tråden.

Din sökning hittade 707 inlägg.

Av 2040 inlägg.
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Din sökning hittade 707 inlägg.

Av 2040 inlägg.


Du är väl knappast förvånad hoppas jag?
I'm the lie, and the lie never tells the truth.
  • 0
Citerar No Commercial Value:
Du är väl knappast förvånad hoppas jag?


Nej, men det är kul.
  • 0
Halo är varken under eller överskattat tycker jag.
  • 0
Utan tvekan Gears of War och Gears of War 2. Jag har försökt spela spelen ensam (och co-op med brorsan) flertalet gånger, men det är fullkomligt omöjligt att gilla. Visst, helt okej action och ja, jag tycker att det är snyggt. Roligt? Inte alls... .
Oh, you so random!
  • 0
PGR2 kan jag dock hålla med om !
You're about to learn a lesson. Actions have consequences! You screwed me over; now you're paying for it. Shame that it will be the second last thing that goes into your head. Goodbye.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Citerar cart_man:Vad är det som är så dåligt med Half-Life?

Inget, jag ser bara inge speciellt med just den serien som gör den så unik. När jag sätter mig ner och kör det känns det som om jag har redan spelat det 500 gånger.


Antagligen för att alla andra spel du spelat har tagit efter just Half-Life. Hade du spelat det 1998 hade du förstått.
  • 0
Ehm, Crysis..
  • 0
Kommer inte på något överskattat spel, kommer bara på underskattade.
Men det är inte vad denna tråd handlar så jag säger inte spelen.

Tillagt 2009-07-03 17:14:
Nej vänta, jag kom på ett.

Battlefield Bad Company

Själv älskar jag Battlefield 2, men Bad Company känns så himla överskattat.
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Resistance 2! har man tråkigt kan man ju alltid skratta lite åt filmerna i spelet eftersom man kan ha det helt på svenska
jorå så att.. det vet jag!
  • 0
Final fantasy spelen och Tibia. Där emot inte gears eller halo eller Bad company, vissa gillar det och andra inte men det är ej överskattat
  • 0
Gears Of War-serien är rätt överskattad tycker jag. Har båda och även om det är riktigt kul ibland och gav mycket underhållning när jag gick igenom storyn första gången så måste jag säga att det inte SÅ himla roligt som en hel del recensenter får det att framstå som.
Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken...
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Antagligen för att alla andra spel du spelat har tagit efter just Half-Life. Hade du spelat det 1998 hade du förstått.

Måste instämma helt och hållet där! Half-life was da shit 98, något av en FPS revolution faktiskt!
Köpte en korv igår med bostongurka på...
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Antagligen för att alla andra spel du spelat har tagit efter just Half-Life. Hade du spelat det 1998 hade du förstått.


Inte alls, jag hade bara vart runt 7-8 år då.

Men när jag väl testade Half-Life 2 när det hade premiär hade jag exakt samma känslor som när jag testade ettan för någon månad tidigare.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Guitar Hero (& Rock Band.)

Det mest överskattade jag kan komma på.
Varför inte köpa en beggad gura och lära sig på riktigt?
Kan du redan lira? Va f**n gör du då med en blastkvast framför TV´n?
Nostalgitrippar tillbaka till 4års åldern kanske?
  • 0
Citerar bjornout:
Guitar Hero (& Rock Band.)

Det mest överskattade jag kan komma på.
Varför inte köpa en beggad gura och lära sig på riktigt?
Kan du redan lira? Va f**n gör du då med en blastkvast framför TV´n?
Nostalgitrippar tillbaka till 4års åldern kanske?


Båda spelen går ut på att ha roligt (Partyspel) man behöver inte alls träna eller något sånt.
  • 0
Förbereder mig på tjugo påhopp och säger: Halo.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Citerar bjornout:
Guitar Hero (& Rock Band.)

Det mest överskattade jag kan komma på.
Varför inte köpa en beggad gura och lära sig på riktigt?
Kan du redan lira? Va f**n gör du då med en blastkvast framför TV´n?
Nostalgitrippar tillbaka till 4års åldern kanske?


Att spela GH är inte som att spela gitarr på riktigt. Ska alla som har NHL 09 gå och köpa hockeyutrustning för +10k och betala dyr istid också? Det är ju löjligt. Att spela gitarr på riktigt kräver mer tid och har inte alls samma känsla eller syfte som tv-spel.
  • 0
Förbereder mig på en del påhopp jag med och säger...Killzone 2, ett bra spel men absolut inte så super-mega-tjofräs bra som vissa påstår.
Tycker det är snyggare än det är roligt om man säger så.
Köpte en korv igår med bostongurka på...
  • 0
Gud vad löjligt det är att skriva "Nu kommer ni hata mig" eller "Förbereder mig på en del påhopp".
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
förbereder mig på en del påhopp och ni kommer antagligen hata mig men jag säger också killzone 2. speciellt onlineläget där man har tagit bort "take-cover" rörelserna!
Why???
jorå så att.. det vet jag!
  • 0
Tycker att Alone in the Dark är grymt överskattat då det säljer bra fasten det suger.

Och alla licensspel från Disney....Uscchh!
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Själv så gillade jag inte Halo 3. Handlingen tyckte jag inte var så mycket intressant medans onlineläget var helt okej.

Anything else imo
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!