Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Citerar mmmaarcus:
The Sims


Håller med. Jag blir uttråkad efter tio minuter och vill döda något. Minns hur jag i The Sims stängde in barnvaggan med staket, så att socialen inte kunde ta barnet. Det var tider det...

Annars tycker jag att Gears of War-spelen är lite överskattade. Visst, de är grymt underhållande och roliga, men inte i närheten av så bra som många säger.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Allt som har med Warcraft att göra. En massa skitungar som inte tar riktiga spel på allvar.
  • 0
1. WOW
2. Half life 2
3. CS
Veni Vidi Vici
  • 0
Halo 3
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Håller med. Jag blir uttråkad efter tio minuter och vill döda något. Minns hur jag i The Sims stängde in barnvaggan med staket, så att socialen inte kunde ta barnet. Det var tider det...


Haha, jag brukade bygga en pool med en trampolin men ingen stege att klättra upp på så dom dog.

Citerar Keizern:
Allt som har med Warcraft att göra. En massa skitungar som inte tar riktiga spel på allvar.


Någonsin hört om Warcraft och inte World of Warcraft? För det finns inga småungar som spelar Warcraft.
Gud är bög.
  • 0
  • myst
  • myst
wow och cs
" Suicide Hotline... Please Hold "
  • 0
Undrar när vi ska komma ifrån att Counter Strike egentligen inte är överskattat.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Säger som jag alltid säger. Oblivion.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Väldigt många fick Halo 3:s multiplayer att framstå som bra, det var därför jag skaffade spelet. Vet inte om det är menat att man ska spela det med sina kompisar eller något men jävligt tråkigt var det enligt mig.
Better to be pissed off then pissed on.
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Någonsin hört om Warcraft och inte World of Warcraft? För det finns inga småungar som spelar Warcraft.



Johoooodu! Tro mig jag känner många! Går till internet cafer eller bara stannar hemma och kör WC3 dygnet runt, dom och sin kassa DotA som bara är en mapp, men dom behandlar som ett spel, eller ännu bättre, deras egna liv!
  • 0
World Of Warcraft
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Echo lake:
Säger som jag alltid säger. Oblivion.


Bra sagt!
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Mass Effect.
  • 0
Jag tycker att Killzone 2 är rätt så överskattat av en del. Onekligen ett bra spel i sig, men många säger att det är så mycket som det faktiskt inte är.
hånobing
  • 0
Själv tycker jag att Fallout 3 var överskattat.
  • 0
Citerar onkel_ludvig:
Själv tycker jag att Fallout 3 var överskattat.

så sant så sant!
Veni Vidi Vici
  • 0
The orange box (apelsinlådan )och gears of war serien
The orange box betyder Apelsinlådan!
  • 0
ALLA Tekken och DOA spel! Assasin's Creed också.
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
Citerar Darthinator:
World Of Warcraft


It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar Lupizza:
The orange box


Fel.

Citerar Keizern:
dom och sin kassa DotA som bara är en mapp


Idjuuuut!
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die." - Raoul Duke
  • 0
nu ska jag uppröra lite...men det är en åsikt jag står för. Jag tycker final fantasy 7 är bland de mest överskattade, om inte mest överskattade spelen någonsin. Jag har själv spelat delar av det men stängde av pga huvudvärk och uttråkning.
Och säg nu inte att det är för att jag inte spelar FF, för jag har spelat lite för mycket FF. Favoriten var nog 9an eller 10an och 8an på tredje plats. Om man frågar mig så är det sämsta spelet i serien 7an, jag tvivlar faktiskt på att spelet tillhör serien...Det borde snarare kallas "Lego final fantasy" eller nånting i den stilen och så bör Lego genast skicka en stämning till square enix - de har ju snott all design! För övrigt så är det ett spel som enligt mig inte håller måttet, men det kanske bara är jag?
Veni Vidi Vici
  • 0
Halo-serien och Gears of War 1(har ej spelat del 2, kan således inte uttala mig angående det liret) finns högt upp på min lista.
  • 0
Citerar LordUlf:
Halo-serien och Gears of War 1(har ej spelat del 2, kan således inte uttala mig angående det liret) finns högt upp på min lista.


Gears of war 2 är också extremt överskattat.

Tillagt 2009-08-09 09:52:
Citerar ägaren:
Citerar Lupizza:
The orange box


Fel.


Nähädu

Tillagt 2009-08-09 09:56:
I Orange box finns det ett spel som heter half life 2, och det är extremt överskattat.
Och det finns ett spel som heter Team Fortress 2 där det bara är en massa hackers.
Och så finns det ett spel som är omätbart dåligt: Portal!
Och så finns det HL2 episod 1 och 2, som också är extremt överskattade.

Kort sagt: Apelsinlådan suger!
The orange box betyder Apelsinlådan!
  • 0
Citerar rutan92:
Jag tycker final fantasy 7 är bland de mest överskattade, om inte mest överskattade spelen någonsin.

Jag tycker också att FF 7 är överskattat men dock inte för grafikens skull då man faktiskt måste tänka att "de kunde inte göra supersnygg a la Crysis grafik på den tiden då de gjorde det". Så mina argument ligger mest på att det finns så många oerhört jobbiga fanboys och fangirls till det spelet, mer än till något annat spel i universum skulle jag vilja påstå. Sen görs det inte bättre av att de mjölkar skiten ur FF7-spelets populäritet med Advent Children, Dirge of cerberus, crisis core, herregud även FF7 Snowboarding (fins fler spel men många släpptes nog inte utanför Japan). Sen måste karaktärerna finnas med överallt som Kingdom Hearts, FF Tactics kan man faktiskt få Cloud som spelbar karaktär etc. etc.

Spelet kanske var banbrytande när det kom och är ett bra spel men det är inte guds gåva till männskligheten.
Sen hjälper det inte att dess fans tänker försvara spelet med sina bara liv om någon talar illa om det...
Pwnxorz
  • 0
  • Gold
  • Gold
Citerar Lupizza:
I Orange box finns det ett spel som heter half life 2, och det är extremt överskattat.
Och det finns ett spel som heter Team Fortress 2 där det bara är en massa hackers.
Och så finns det ett spel som är omätbart dåligt: Portal!
Och så finns det HL2 episod 1 och 2, som också är extremt överskattade.

Kort sagt: Apelsinlådan suger!

LOL

Tillagt 2009-08-09 10:59:
The Sims är ett överskattat spel
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!