Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad tycker du PS3 saknar?


Citerar PumpkinEater:
Ledsen att göra dig besviken men PS3 och Xbox går lika bra hårdvarumässigt just nu globalt sett. Ena veckan säljer PS3 mer och andra Xbox. Räkna med att PS3 går om de närmaste veckorna.


Tror jag inte,källa?

Citerar PumpkinEater:
Men så är USA och UK i stort sett de enda länder där Xbox säljer mer. Många bäckar små...


Asien(förutom japan),sydamerika,mellanöstern och afrika är väldigt fattiga världsdelar,alltså existerar knappt spelindustrin där,för att ge en överskådlig bild:
USA nov: 360: 770000 sålda PS3: 466000 sålda
360 försprång på ~300.000/mån i usa

,Japan v 49: 360: ca 9000 sålda PS3: ca.38000 sålda.
PS3 försprång ~120.000/mån i japan

Och så är england den största europeiska marknaden,skulle inte det ge ett lite väl stort övertag att tas in av nästan enbart resten av europa?
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Citerar messerjunker:
Och så är england den största europeiska marknaden,skulle inte det ge ett lite väl stort övertag att tas in av nästan enbart resten av europa?


Möjligt, men samtidigt så är dominerar Sony fullständigt i södra Europa. Tror det var Greklands eller Spaninens top 10 jag såg förut. Va nästan bara PS2 och PS3 spel.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Möjligt, men samtidigt så är dominerar Sony fullständigt i södra Europa. Tror det var Greklands eller Spaninens top 10 jag såg förut. Va nästan bara PS2 och PS3 spel.


Ganska jämt är det onekligen,jag börjar undra om inte pumpkineaters inlägg kan stämma ändå
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Den saknar rimligt pris och egentlig mening. Det är en svindyr multiunderhållnings-apparat som borde ha slimmats ner och enbart haft ett par mojänger (men av bra kvalité).
Signaturer är överskattade.
  • 0
ps3 saknar zelda ^^
  • 0
Citerar Ilyaaa:
ps3 saknar zelda ^^

NEJ! För mig saknas det fler actionspel. Det lär ju komma snart som MGS och Killzone 2.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Än sålänge tycker jag den saknar bra spel. Men vafan de kmr ju massor av bra spel 2008-2009.
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Det saknar en uppblåsbar barbara. Och en rosa dildo. <3333
  • 0
Citerar rorschach:
Den saknar rimligt pris och egentlig mening. Det är en svindyr multiunderhållnings-apparat som borde ha slimmats ner och enbart haft ett par mojänger (men av bra kvalité).


Den är inte dyr, du är fattig och uppenbarligen motståndare til ny teknik.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Silverado:
Citerar rorschach:
Den saknar rimligt pris och egentlig mening. Det är en svindyr multiunderhållnings-apparat som borde ha slimmats ner och enbart haft ett par mojänger (men av bra kvalité).


Den är inte dyr, du är fattig och uppenbarligen motståndare til ny teknik.
om man inte har jobb eller går i skola är den dyr.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
om man inte har jobb eller går i skola är den dyr.


Ja men då är det ju inte konsollen det är fel på, utan köparens ekonomi. Kvalité och teknik kostar ju pengar. Thats life.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
  • Missing Avatar
  • nait
Citerar Silverado:
Thats life.
life sucks.

Bara att acceptera
Sharkoon Rebel value etd | be quiet! 650w | Gigabyte P35 | E6750 @ 2,66ghz | 2gb ocz | 1900xt 256mb | Seagate 250gb | Hp w2207h 22" Wide
  • 0
PS3 har ju typ inga bra spel Bara Ninja Gaiden Sigma

Inget vettigt online och sämre grafik och kontroll.
Achievments är också skitkul!! vilket innefattar 360 som bäst

PS3 är en flopp. tyvärr inget som PS3 kan få fram grafikmässigt slår Crysis och allt till 360 briljerar över.

HEJA 360!!
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar nait:
life sucks.

Bara att acceptera


Precis!

Jag tycker t.ex inte att en Ferrari är dyr, jag har bara inte råd med en helt enkelt.

Men vafan en ps3 kostar 3990:- nu. Folk som inte har råd med det får väl dela ut tidningar eller nåt?
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
  • Roo
  • Roo
Spel.
Sköntåse.
  • 0
Jag tycker att PS3 saknar exklusiva spel. Den har typ ingenting som jag vill ha.
Är det sant?
  • 0
Jag tycker att det är jobbigt att man måste gå till menyn igen för att kolla ett meddelande eller för att skicka ett. Och att man inte kan lyssna på sin egen musik när man spelar är trist. Nej, det är något jag saknar, man borde kunna trycka på PS knappen för att stänga av/sätta på musik eller kolla sin inkorg.
  • 0
Citerar erasse:
Jag tycker att PS3 saknar exklusiva spel. Den har typ ingenting som jag vill ha.


ungefär så allt som kommer till 360 är bättre på alla sätt

många hungrar efter gamescore
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Angel Force:
PS3 har ju typ inga bra spel Bara Ninja Gaiden Sigma

Inget vettigt online och sämre grafik och kontroll.
Achievments är också skitkul

PS3 är en flopp. tyvärr inget som PS3 kan få fram grafikmässigt slår Crysis och allt till 360 briljerar över.

HEJA 360!!


Vad trött man kan bli... Är Ps3 en flopp? Den har funnits ute i ett år FFS... Den behöver mer tid att sälja helt enkelt.

Sämre grafik? Det beror inte på konsollen utan på utvecklarna. Call of duty 4 t.ex är lika snyggt som 360.

Achievments är inget annat än en gimmick för alla som vill skryta med att dom har för mkt tid för att spela spel.

Ps3 är inte på något sätt en dålig konsoll. Det är inte 360 heller, det är enligt mig två jämnbördiga konsoller som har både för och nackdelar. Men att kalla Ps3 för en flopp visar bara hur okunnig man är.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Silverado:
Citerar Angel Force:
PS3 har ju typ inga bra spel Bara Ninja Gaiden Sigma

Inget vettigt online och sämre grafik och kontroll.
Achievments är också skitkul

PS3 är en flopp. tyvärr inget som PS3 kan få fram grafikmässigt slår Crysis och allt till 360 briljerar över.

HEJA 360!!


Vad trött man kan bli... Är Ps3 en flopp? Den har funnits ute i ett år FFS... Den behöver mer tid att sälja helt enkelt.

Sämre grafik? Det beror inte på konsollen utan på utvecklarna. Call of duty 4 t.ex är lika snyggt som 360.

Achievments är inget annat än en gimmick för alla som vill skryta med att dom har för mkt tid för att spela spel.

Ps3 är inte på något sätt en dålig konsoll. Det är inte 360 heller, det är enligt mig två jämnbördiga konsoller som har både för och nackdelar. Men att kalla Ps3 för en flopp visar bara hur okunnig man är.


Hur kan du då förklara att utvecklarna inte gör spel? PS3 SÄLJER INTE!!!
därför slarvar man ihop spelen! och jo! Call of Duty 4 är lika snyggt , men det räknar inte jag som jämnbördigt
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Angel Force:
Hur kan du då förklara att utvecklarna inte gör spel? PS3 SÄLJER INTE!!!
därför slarvar man ihop spelen! och jo! Call of Duty 4 är lika snyggt , men det räknar inte jag som jämnbördigt


Ps3 säljer visst, innan du uttalar dig så kolla upp fakta. Anledningen till att vissa spel blir bättre till 360 är för att det är den versionen dom gör först för att sen porta den till Ps3. För att spelen säljer bättre till 360. Men det betyder inte att Ps3 är en sämre konsoll eller som du säger: En flopp.

Hade den sålt i 100.000 exeemplar hade det vart en flopp. Men den är väl snart uppe i 6miljoner?
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Silverado:
Citerar Angel Force:
Hur kan du då förklara att utvecklarna inte gör spel? PS3 SÄLJER INTE!!!
därför slarvar man ihop spelen! och jo! Call of Duty 4 är lika snyggt , men det räknar inte jag som jämnbördigt


Ps3 säljer visst, innan du uttalar dig så kolla upp fakta. Anledningen till att vissa spel blir bättre till 360 är för att det är den versionen dom gör först för att sen porta den till Ps3. För att spelen säljer bättre till 360. Men det betyder inte att Ps3 är en sämre konsoll eller som du säger: En flopp.

Hade den sålt i 100.000 exeemplar hade det vart en flopp. Men den är väl snart uppe i 6miljoner?


Jo! utvecklarna gör först spelan till det som säljer bäst! ( 360 ) och sedan konverterar dom till något som säljer mindre ( PS3 )

PS3 kommer att bli bättre i framtiden. men än så länge tycker jag att den floppat lite. GTA 4 släpps till och med samtidigt i en bättre version.
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
allt.

Tillagt 2007-12-18 21:58:
allt.
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
Citerar Angel Force:
Jo! utvecklarna gör först spelan till det som säljer bäst! ( 360 ) och sedan konverterar dom till något som säljer mindre ( PS3 )


Jag sa ju precis det...

360 hade ju inte heller några speciellt bra spel 2006. Nästa år kommer det många intressenta Ps3-exklusiva spel.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!