Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Skönaste stämningen i ett spel


Fahrenheit, HL2, Bully och Vice City.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Ja, dom flesta Rockstar spelen ger skön stämning tycker jag. Vice City skriker juh bara 80-tal och Bully är också jävligt skönt med alla roliga karaktärer.

Sen tycker jag just Teldrassil i world of warcraft är så genomtänkt och skönt att man ryser varje gång man är där

Finns så många spel (nästan alla) men orkar inte skriva alla.
"I've covered wars you know"
  • 0
Jag tycker det är något magiskt med att gå in på värdshus mitt ute i skogen. Det spelar ingen roll vilket spel det är, Bara det finns en brasa.
Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe.
  • 0
jag gillar faktiskt stämmningen i cod 3


nån mer som tycker så?
  • 0
Suikoden II har absolut skönaste stämningen enligt mig.
Ta in på ett värdshus i Forest Village och höra fåglarna sjunga utanför, med helmysig musik i bakrunden
Luke, mah boi!
  • 0
Stämningen i Mafia helt klart!!
"Love is destructive for the ego"
  • 0
  • Dve
  • Dve
Citerar Cesc_Fabregas:
Citerar Dve:Gears of War har skön känsla genom hela spelet.
Njaaa... jag vet inte. Vad syftar du på?


Den sköna intensiva Hardcorekänslan. Rå smutsig miljö, älskar det.
thats pure gonzo
  • 0
stämningen i Flashpoint på ön Kolgujev är helt otrolig. grå-bruna texturer som påminner om höst, inga andra byggnader än sovetiska baser och bombade byar, mörka, kalla skogar...

uppgiven Soviet-stämning .com!

stämningen i Hellfire Peninsula är ochså oslagbar! musiken, den fantastiska himlen, texturerna, detaljerna... man kan nästan känna hur kombatanterna i de tre krigen klampar fram över de krossade benen i Path of Glory...

hela Outland har varit för mig en enda lång pilgrimsfärd
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Fable: TLC
  • 0
Stämningen i Zelda lätt
Snart är det dax
  • 0
Condemned älskar det spelet varje gång jag startar det får jag den där känslan
"Rör inte min katt, tönten!"
  • 0
Tycker GTA A hade sån där mysig känsla i sig, vart man än befann sig.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Gothic 3, alla gånger.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Shenmue
Dreamfall
Battlefield Vietnam
Street Fighther ll
Farenheit
MGS 2 & 3
Final Fantasy X

Är väl de spelen jag känner så här spontant just nu, men det finns väldigt många spel som man nästan blir gråttfärdig när man tänker på. Spel är ju fantastiskt helt enkelt Ska jag välja en så blir det nog Shenmue, för det är ju så fantastiskt. Kan inte sätta ord på vad, men det känns verkligen som om man är där, typ samma känsla som när man är ute och reser.

Sen kan jag inte fatta hur ett spel som Dreamfall inte får mer uppmärksamhet än det fått. Älskade stämmningen i spelet. Tyvärr så utspelar det sig hundra år in i framtiden så jag kommer va död innan Zöe ens är född

Sen är ju kännslan i Street Fighter ll ganska oslagbar. Kan nästan påstå att jag blev uppfostrad av dessa gatukämpar
  • 0
Fallout och Fallout 2
Baldur's Gate 2: Shadows of Amn
Silent Hill 2 (egentligen samtliga spel i serien)
Portal
Half-Life och Half-Life 2

Känslan när man lirade Fable var också rätt mysig.
Luleå, Sverige.
  • 0
  • olle
  • olle
Metroid prime 3: Corruption
Super Paper mario
och mest troligen
MArio Galaxy när det väll ligger i mina händer!
PLEASE, DO NOT WASH YOUR FEET IN THE TOILET!
  • 0
HL 2, GTA A
  • 0
Jag spelade PoP förut. Det är en ganska häftig känsla i striden mot tjejen med värsta stringet någonsin.
Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe.
  • 0
  • Bohm
  • Bohm
Mario i 2D har bra stämning
I dont need to "get a life". I'm a gamer, I have lots of lives!
  • 0
Tycker CoD 4 verkar ha en underbar stämning, speciellt när man smyger runt med kamouflage...
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Citerar Bohm:
Mario i 2D har bra stämning

Japp, Jag håller med .
Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe.
  • 0
Shadow of the colossus
  • 0
Half Life 2 Episode 2
  • 0
Fable har väldigt skön stämning. Ett mysigt litet spel.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Fable har väldigt skön stämning. Ett mysigt litet spel.

håller med. Min polare dyrkar Fable som en gud
Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!