Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Elder Scrolls VI

Stefan313
Stefan313
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta spel då jag inte är särskilt insatt i ES spelen förutom Skyrim. Äger även Oblivion men har inte spelat mycket där. Hoppas bara på stor frihet, bra story, jämnstarka klasser och så lite buggar som möjligt. Helst inge online som typ Destiny eller The Division heller. Multiplayer, visst men frivillig online, inte tvingad.

Undrar om de utannonserade detta bara för att få tyst på folk ett tag framöver. De tröttnade kanske på tjatet om nästa ES spel så detta kanske kommer ut 2022 eller nånting

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
ante-vante
ante-vante
Citerar Stefan313:
Hoppas bara på stor frihet, bra stor

Det är lite vad Bethesda är kända för.

Räkna inte med att spelet kommer att ha "så lite buggar som möjligt" det kommer att ha massvis med buggar.

FUS RO DAH!!!
Imperial scout
Moderator
Imperial scout
Citerar Stefan313:
Undrar om de utannonserade detta bara för att få tyst på folk ett tag framöver. De tröttnade kanske på tjatet om nästa ES spel så detta kanske kommer ut 2022 eller nånting

Det är jag övertygad om att den främsta orsaken till utannonseringen är.

"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
Moose
Moose
Citerar Stefan313:

Så är jag övertygad om är fallet. Todd Howard och Pete Hines är ju så märkbart jävla asless på tjatet om ES:VI och vem kan egentligen klandra dem?

- Vi tänkte satsa på att göra ett fett SCI-FI-SP-RPG-lir som kommer bli maxat och...
- aa men elder scrolls.
- Absolut, det kommer. I alla fall, Starfield kommer ha fe...
- eeeeeeeelder skråååålls.

Bethesda har ju på sätt och vis skapat ett monster som de släpper fram med några (eller numera många) års mellanrum och blidkar hela spelvärlden i ett par-tre år innan det börjar tjatas igen. Jag gillar Bethesdas upplägg med att teasa en vecka innan E3, visa upp på E3, hajpa igång det och släppa ett halvår senare men det måste vara ganska tröttsamt att försöka visa upp nya projekt med bibehållen entusiasm medan halva fanbasen sitter och piper om Elder Scrolls - jag inkluderat - två år efter varje ES-release och hela vägen fram till nästa.

For centuries long past for no more than your bread, have bled for your countries and counted your dead.
Moose
Moose
Ja, om det var någon som fortfarande ömmade om hoppet att ES:VI stundade om något år lär bli besvikna. Såg precis (den ganska korta men rätt vassa) intervjun som Benke gjorde med Todd Howard på E3. Där säger han att spelet fortfarande är i "the concept and design part of what that is going to be", men lägger till att de "know a lot about it". Antar att han syftar på dess centrala tema, huvudsaklig konflikt, kanske main quest och så vidare.

For centuries long past for no more than your bread, have bled for your countries and counted your dead.
theMerc
theMerc
Många spekulerar i att det är Hammerfell, där var någon på Youtube som granskade teasern och jämförde med både landskap och annat från just Hammerfell.

Hittade videon:

https://m.youtube.com/watch?v=83M7BAJCWEg

Sallad i Dallas

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!