Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Medal of Honor


Här pratar vi numera det kommande Medal of Honor från EA. Onlineläget görs av våra egna svenskar hos DICE och enspelarläget utvecklas av ett team sittandes i Los Angeles. Spelet släpps 14 oktober till PC, 360 och PS3, men en multiplayerbeta startar redan 21 juni.

Officiell sida
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
det finns fler MoF spel till mobilen.. men aja. senaste spelet var enligt mig inte alls bra, det kändes helt enkelt inte rätt. då lirar jag mycket hellre CoD 3 faktiskt..

bästa MoF spelet enligt mig är Pacific Assault och Allied Assault

de enda 2 som är riktigt bra
  • 0
Citerar X-boy-:
bästa MoF spelet enligt mig är Pacific Assault och Allied Assault.


Jag håller med. Medal of Honor: Airborne är riktigt bra också.
  • 0
Citerar X-boy-:
det finns fler MoF spel till mobilen..


finns det? vilka?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Medal of Honor dog för lääänge sedan och jag kan bara hoppas på att dom gör om det überbra Allied Assault med ny grafikmotor.
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
Jävlar vad många spel.
1337
  • 0
Citerar zwqase:
finns det? vilka?

ja det finns det. det finns ungefär 3 st mobil spel totalt. jag har spelat dem men jag kommer inte på just nu vad de heter. men det kan jag försöka ta reda på

Citerar Zearox:
Medal of Honor dog för lääänge sedan och jag kan bara hoppas på att dom gör om det überbra Allied Assault med ny grafikmotor.


instämmer
  • 0
Allied Assault är Bäst.Inget snack om saken!!
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
frontline e skit FULT
  • 0
Heroes ser ganska bra ut till wii ska någ köpa det.
  • 0
heros 2 frontline
  • 0
Airborne var inte bra. Åtminstone inte demot.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Rising Sun var bedrövligt, Frontline var kul

Tillagt 2007-11-18 14:23:
Har du inte glömt alla MOH till PS1? Typ Undeground och underground 2.
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Citerar Gringon:
Rising Sun var bedrövligt, Frontline var kul

Tillagt 2007-11-18 14:23:
Har du inte glömt alla MOH till PS1? Typ Undeground och underground 2.


Jag har med Moh och Moh Underground. Finns det fler?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Jag gillar inte serien alls. En hög medelmåttiga spel.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Jag gillar inte serien alls. En hög medelmåttiga spel.


Låt mig gissa, du gillar Call of Duty bättre!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar X-boy-:
MoF


MOF?

Jag kommer ihåg dom första MOH till PSX. Medal of Honor och Medal of Honor: Underground då alltså.. Underbara spel på sin tid! MOH AA var också ett grymt spel! Men det var väl där spelen började tappa sin underbara känsla som dom haft till PSX!

Dock tyckte jag senaste spelet (Airborne) var helt ok!
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Kanske ska skaffa Airborne...borde jag ladda ner demot först?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
En lång rad värdelösa spel. Ser dock fram emot Heroes 2 till Wii.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Citerar zwqase:
borde jag ladda ner demot först?


Jag själv tyckte inte att demot gjorde spelet rättvisa alls.. Tyckte demot var medelmåttigt men slutspelet heeelt ok!
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Heroes 2 lär ju äga men ljudet på spelet suger av vad jag har hört.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
"Köpte" Heroes 2 till psp idag, helt ok
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar zwqase:
Låt mig gissa, du gillar Call of Duty bättre!


Jo, men MoH: frontline är i och för sig rätt bra.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Hoppas på Heroes 2 till wii.
hej
  • 0
Det enda som är något att ha är Allied Assault.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!