Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Medal of Honor


Hoppas Medal of Honor 2, blir längre i storyn.
Evil Is Back
  • 0
Någon som får Clean Sweep att fungera? Har inte lyckats någon gång att spela, då det hänger sig alltid i loading screen..:/ Kan ju se till att de fungerar innan de släpper de..
  • 0
Citerar jabbeboy:
Någon som får Clean Sweep att fungera? Har inte lyckats någon gång att spela, då det hänger sig alltid i loading screen..:/ Kan ju se till att de fungerar innan de släpper de..
clean sweep fungerar utmärkt för mig, laddade ner det idag
  • 0
Citerar jabbeboy:
Någon som får Clean Sweep att fungera?


Det fungerar på PC. Spelar det hela tiden. Lätt det bästa spelläget, som faktiskt höjer spelet några pinnar.
  • 0
Citerar jabbeboy:
Någon som får Clean Sweep att fungera? Har inte lyckats någon gång att spela, då det hänger sig alltid i loading screen..:/ Kan ju se till att de fungerar innan de släpper de..


Exakt! Jag försökte starta clean sweep 4 gånger idag. Alla gånger frös det så att jag var tvungen att starta om PS3t. Riktigt surt :/
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Citerar SOAP97:
Citerar jabbeboy:
Någon som får Clean Sweep att fungera? Har inte lyckats någon gång att spela, då det hänger sig alltid i loading screen..:/ Kan ju se till att de fungerar innan de släpper de..


Exakt! Jag försökte starta clean sweep 4 gånger idag. Alla gånger frös det så att jag var tvungen att starta om PS3t. Riktigt surt :/


Hhah jaa, va faan är de för nåttt, har inte fått det fungera någon gång.. Man blir lite arg på Dice eller vem som har gjort de..
Ajaa ska testa senare idag
Älskar MoH Online iafall;)
  • 0
Funkar perfekt för mig nu har kört det 5 gånger utan frys.Ps3 version.
PSN:Kivi95
  • 0
spelade igenom precis medel of honor. för det första är singleplayer ett skämt. det tog 3 timmar att spela igenom det och det var aldrig utmanande med buggar som gjorde att man dog bakom stenar.

men multiplayer är grymt! shit det är så grymt intensivt. det har det enkla upplägget som i CS men mer actionfyllt med schysstra banor. om ni inte har köpt medel of honor och är orolig att det inte är värd pengarna? köp inte detta för singleplayern men om ni vill ha en häftig multiplayer där man inte blir bäst av vilka gadgets man har, utan hur duktig man är på triggern, så KÖP!!!
  • 0
Trist att det kostar till Xbox Live, 800 MS, någon sa att den skulle varit gratis.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Trist att det kostar till Xbox Live, 800 MS, någon sa att den skulle varit gratis.


Clean Sweep är gratis till alla plattformar medan Hot Zone (som släpptes ungefär samtidigt tror jag) kostar lika mkt oavsett plattform.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Citerar Vapendragaren:
Citerar HellSpawn:
Trist att det kostar till Xbox Live, 800 MS, någon sa att den skulle varit gratis.


Clean Sweep är gratis till alla plattformar medan Hot Zone (som släpptes ungefär samtidigt tror jag) kostar lika mkt oavsett plattform.


Har inte sätt Clean Sweep ännu
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Har inte sätt Clean Sweep ännu


Nemen, då måste du göra det. Var riktigt kul om man inte spelade på en server med massa campers.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Clean Sweep är ju bara ännu mera camping
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Clean Sweep var ganska roligt.
Evil Is Back
  • 0
Asså, fan va less man blir, har försökt starta clean sweep men den fryser alltid när den laddar banan.....
de kan väll åtminstone se till så att det fungerar innan de släpper...
Fan diggar ju MP, riktigt skoj, men man börjar tvivla ny om man verkligen ska behålla det
  • 0
Sorry Medal of Honor, nu är det Black Ops som gäller.
Evil Is Back
  • 0
Någon som har lust att boosta trophyn "Multiplayer: Fire Controller" (Use each offensive support action once) på PS3? Hör av er antingen här eller i gästboken. Tack!
Every trophy counts...
  • 0
  • oejl
  • oejl
Kan någon förklara vad Clean Sweep innebär?
Jollz
  • 0
Vad tror ni man kan få för detta om man går till game och lämnar in det?? 300 kr??
  • 0
Citerar jabbeboy:
Vad tror ni man kan få för detta om man går till game och lämnar in det??


En smäll på käften!
Every trophy counts...
  • 0
En dum fråga kanske, men hur spelar man single mode, och då menar jag helt singel? Var jag än spelar i detta spel så har man några "polare" med sig. Är det så? Eller har jag inte hittat riktiga single mode? Undrar också hur/var man spelar deathmatch, dvs single i multiplayer mode? Hittar inte banor för det? De jag hittar heter CLEAN SWEEP, COMBAT MISSION, TEAM ASSAULT, OBJECTIVE RAID, & SECTOR CONTROL och ingen är single deathmatches? Har man alltid team-medlemmar med sig?
  • 0
Citerar knightmare:
En dum fråga kanske, men hur spelar man single mode, och då menar jag helt singel? Var jag än spelar i detta spel så har man några "polare" med sig. Är det så? Eller har jag inte hittat riktiga single mode? Undrar också hur/var man spelar deathmatch, dvs single i multiplayer mode? Hittar inte banor för det? De jag hittar heter CLEAN SWEEP, COMBAT MISSION, TEAM ASSAULT, OBJECTIVE RAID, & SECTOR CONTROL och ingen är single deathmatches? Har man alltid team-medlemmar med sig?



Ja & ja!
Every trophy counts...
  • 0
  • oejl
  • oejl
Någon som lirar detta till 360?
Jollz
  • 0
Är det många som fortfarande spelar mp på pc?
Take it or leave it!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!