Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel ser ni fram emot 2015?

Project CARS
Uncharted 4
Och förhoppningsvis ett Max Payne 4 (kan ju alltid hoppas) ;)
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Typ ett 50-tal.
  • 0
* No Man's Sky (utv: HelloGames)
* Inside (utv: Playdead)
* Mushroom 11 (utv: Untame)
* Cuphead (utv: Studio MDHR)
* Below (utv: Capybara Games)
* Reset (utv: Theory Interactive)
  • 0
arkham knight och witcher3
  • 0
En del. Våren ser relativt bra ut med bloodborne, FF Type - 0 och The Order 1886. Nämnde jag Bloodborne?

Evolve också, men saknar vänner med samma entusiasm som jag har inför L4D-studions nya lir.

Och bloodborne. Glöm inte Bloodborne.
  • 0
The Elder Scrolls VII
  • 0
  • Prey
  • Prey
Jag ser mest fram emot Ori and the blind forest faktiskt! Verkar hur mysigt som helst
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
  • Pwm
  • Pwm
Metal gear solid 5 och Uncharted 4. Nuff said

Btw Silent Hills kommer definitivt icke att komma ut detta år.
  • 0
Citerar Prey:
Jag ser mest fram emot Ori and the blind forest faktiskt! Verkar hur mysigt som helst

Du är inte ensam! Det verkar bli helt underbart vackert *-*

Är personligen väldigt pepp på Majora's Mask, Witcher 3, Cuphead och...det var nåt mer, minns inte vad. Ska bli intressant att se vad Ubisoft skakar fram ur Assassin's Creed-påsen i höst sen (skulle helst se ingenting så nästa spel släpps helt och färdigt, men det är väl lite väl mycket önsketänk...)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy